Keresett kifejezés: EXPERT 509 találat
CARP EXPERT 2 REKESZES BOTZSÁK

ET Power Feeder 5000
Megjelent: 2010. June 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

ET Power Feeder 5000 Ezúttal a Tisza-tóra látogattunk egy kis feederezésre. Elsősorban az Energo Team vadonatúj orsóját, a Power Feeder 5000-et akartuk kipróbálni, de egy jó botra is szükségünk volt. Választásunk a 3,60-as ET Carp Expert Feederre esett. A Power Feederhez a Carp Expert Feeder botot választottuk Az időponttal szerencsénk volt, a ...

Hidegfrontban
Megjelent: 2010. May 26. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Május közepe van és a fagyosszentek környékén tényleg betört a hidegfront. Süvöltött a szél és szinte vízszintesen esett az eső. Minden normális ember ilyenkor védett helyre húzódik, de bennem mocorgott a kis ördög és a sok éves tapasztalat, hátha az ilyen hirtelen időváltozás meghozza a halak étvágyát. ...

A Fűzvölgyin
Megjelent: 2010. May 21. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Kedves barátaim, Andrea és Jenő egész tavasszal jó halas hírekkel csalogattak kedvenc vizükre, a Fűzvölgyi csatornára. Akkor telt be a pohár, azaz kaptam végső indíttatást, mikor Jenő felhívott és elmesélte, számtalan dévér, nagy bodorka és retúrponty mellett már tíz órakor abba kellett hagyniuk a horgászatot, mert ...

Egy tavaszi délután
Megjelent: 2010. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Cimboráimmal egy újonnan megnyílt kis horgásztóra igyekeztünk. A vízről keveset tudtunk, csupán néhány információval rendelkeztünk, ami a ránk váró körülményeket és a tavat benépesítő halakat illeti, így nyugodtan mondhatom, hogy „sötétben" tapogatóztunk. Csongor most ismerkedik a feederbotos ...

Pontyok nagyító alatt
Megjelent: 2010. May 05. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem teljesen friss a horgászélmény, még a tavaszi felmelegedések alkalmával történt az esemény, de úgy alakult, hogy csak most sikerült karakterekké formálnom a történetet. Kellemes napsütéses időt kaptunk a horgászat napjára Attila barátommal. Mindketten feederbottal szerettünk volna halat fogni. A melegedő vízben beindultak a pikkelyesek, ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

Nyárvégi Expert pontyozás
Megjelent: 2008. December 19. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Kora hajnalban, zuhogó esőben érkeztem a tóhoz, megszállott vagyok, mint a legtöbb vérbeli horgász. Ilyen időben más a kutyát sem veri ki, de nekünk ott a helyünk a vízparton, ha egyszer döntöttünk, hogy megyünk.Az orsóról, botról csurgott a vízGyors esőköpenyes szerelés után az autóból lehetett csak figyelni, a kapásjelzőket, ...

Spiccbottal a Velencei-tavon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A számtalan nemzetközi és hazai horgászverseny megrendezésére, lebonyolítására helyszínt biztosító velencei evezőspálya nemcsak a versenyhorgászok körében örvend nagy népszerűségnek. Frekventált elhelyezkedése a könnyű megközelíthetőséget, 2 km hosszú betonozott partja pedig a kényelmes horgászatot ...

Pontyóriások keringője - Katlov Lake II.
Megjelent: 2024. April 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mindössze kettő napba szorított katlovi pontyos túránk számos tapasztalattal gazdagított minket a rövid idő ellenére. Bár a nappali órák a jóslatoknak megfelelően nem hoztak pontykapásokat, Zsolti kollégám számtalanul fogta a szebbnél szebb dévéreket az aranyhasúaknak szánt kisebb wafterekkel, pop-upokkal. Naplemente után viszont minden megváltozott, a sötét éjszakában teljesen új arcát mutatta meg a tó. A szélrózsa minden irányából hatalmas ...

A pazar SCOBAR
Megjelent: 2024. April 06. | Forrás: Ország Bálint | Írások

A spiccbotos horgászat mindig is a legkedveltebb módszereim közé tartozott. Gyermekkoromban (sokakhoz hasonlóan) ezzel az úszós módszerrel fogtam meg az első halaimat és mind a mai napig szívesen nyúlok az orsó nélküli botokhoz. A FeHoVa kiállításon találkoztam először a CARP EXPERT új spiccbotjaival és a SCOBAR névre keresztelt típust kézbe véve egyből éreztem, hogy egy pazar eszközről van szó... Hol vannak már azok az idők, amikor bambuszbottal ...

Kényelemhez elengedhetetlen
Megjelent: 2024. March 09. | Forrás: Csala Viktor | Írások

Sokunknak megvan az az emlék, amikor csak felpattantunk a biciklire és irányba vettünk egy számunkra kedves kis vízterületet egy maroknyi horgász felszereléssel, amit bele raktunk egy vödörbe. Sok mindenre volt jó az a kis tároló alkalmatosság. Etető anyagot kevertünk benne és valljuk be elfért benne minden és amikor rá került a tető az volt a mi kis székünk is. A kényelemtől messze állt, de megtette egy kis időre ám, de kellemes volt róla felállni is ...

Rapid vadvízi bojlizás
Megjelent: 2024. February 10. | Forrás: Szabó Attila | Írások

Úgy gondolom, nem vagyok egyedül azzal, hogy a hétvégék alkalmával is csak pár órám van kijutni a vízpartra. Ilyen kevés időráfordítással a különböző vadvizeinken halat fogni szinte lehetetlennek tűnhet, azonban ez nem mindig van így. Ha ismerünk olyan horgászhelyeket, folyószakaszokat, ahol már korábban találtunk halat, mindenképpen érdemes lehet ezekre rápróbálni. Természetesen nem lesz akkora esélyünk, mintha folyamatosan „szórnánk” az ...

Orsók minden helyzetre
Megjelent: 2023. December 23. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Az új Carp Expert orsók lefedik a feederes horgászat teljes szükségletét, de megtaláljuk közöttük az úszós horgászat vagy éppen a süllőzés megfelelő társát is. Igényeink szerint válogathatunk, mindenre megfelelő megoldást találunk. Hosszú élettartamú, szép megjelenésű orsók. Carp Expert újdonságok. 1. Power Runner 3000 és 4000 orsók. A partközeli és átlagos távolságok horgászatának eszközei. Aluminium dob, 7+1 csapágy. Egyaránt ...

Minőségi percek – októberi peca
Megjelent: 2023. December 09. | Forrás: Heincz András | Írások

A felgyorsult mindennapok és a beléjük zsúfolt teendők mellett nem tud mindenki napokat időzni a vízparton ahhoz, hogy szebb példányokat is horogra csaljon. A készülődésről nem is beszélve, ami olykor órákig is eltarthat. Az általam használt csalik és szerelékek már többször bizonyították, hogy költséghatékonyan, kevés ráfordítással tölthetünk minőségi időt a kiszemelt helyen. Legutóbbi horgászatomra gyakorlatilag szinte az utolsó pillanatban ...

Nem várt vendég
Megjelent: 2023. October 21. | Forrás: Heincz András | Írások

Egy jól összehangolt felszerelés olyan fontossággal bírhat, mint a kellően megválasztott csali. Hiszen hiába a legfurfangosabban felkínált ínyenc falat, ha a szettünk nem alkalmas a célhalat szákba terelni. Véget értek a családi nyaralások, és megrögzött pecásként a szép közös élményeket természetesen részben vízparton, horgászbottal a kezünkben szereztük, de azért nem ugyan az a nyüzsgésben eltöltött tengerparti pergetés, mint a jól megszokott ...

Feederezés Max2 botokkal
Megjelent: 2023. September 23. | Forrás: Ország Bálint | Írások

A pergető horgászat talán legínségesebb időszaka április közepén köszönt be, ugyanis ekkortól két hétig gyakorlatilag csak csukára és harcsára lehet dobálni. Bár egyes keszegfélék tavaszi étvágyát is ki lehet használni és meg lehet próbálni őket becsapni műcsalikkal én mégis egy közeli kis horgásztó partján töltöttem az időt főként azzal a céllal, hogy kipróbáljam a télen hozzám került új CARP EXPERT MAX2 PICKER horgászbotokat... Nem ...

Betekintés a Berekben
Megjelent: 2023. September 16. | Forrás: Heincz András | Írások

Nem új keletű dolog, hogy ismeretlen vízre tévedve körbe szimatol a rutinos horgász. Jó esetben Google már a barátod, illetve tagja is vagy egy applikációs horgász közösségnek. Így a túra előtt rá lehet keresni a kiszemelt hely adottságaira, hogyan, mikor, milyen fajta csalikkal lehet egy-egy halfajt jellemzően elcsábítani. E mellett vagy ennek híján véletlenül se érezze magát senki feszélyezve mert megpróbálja a legtöbb információt begyűjteni a parton. A ...

Fókuszban a sajtos íz!
Megjelent: 2023. September 02. | Forrás: Csala Viktor | Írások

A vadvízi horgászat szerelmeseként, már alig vártam, hogy a nyárfa pihe lehetővé tegye a horgászatot. Kicsit túlzás, hogy lehetővé tette jól ismerve a szőke folyót van egy két hely, ahol kevésbé rakja ezt az „áldást” a zsinórra, de ez is a természet része. Ahhoz nem fér kétség, hogy a Tisza a kedvenc horgász vizem megannyi kihívást, de legalább ugyanannyi lehetőséget rejt magában. Azt gondolom az igazi horgászatok ezeken a vizeken zajlanak és az ehhez ...

Tavaszi pontydömping
Megjelent: 2023. June 03. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Már-már nyári időben értünk a vízpartra így kényelmesen állíthattam fel a Giant rod podom! Ez az írásom kissé talán rendhagyó lesz. Inkább élménybeszámolónak szánom, mintsem egy-egy módszer vagy technika kimondott bemutatásának. Ennek egyszerű oka van, hiszen a teszthorgászatnak induló horgászat annyira remekbeszabottan sikerült, hogy inkább volt élmény, mint munka a Koi 2-es tavon eltöltött három nap! Természetesen kedvenc pálcáim ...

Februári furfang
Megjelent: 2023. April 15. | Forrás: Heincz András | Írások

Bár még benne vagyunk a meteorológiai télben és a hajnali fagy is nyaldossa a talajt, de meglátásom szerint a szebb napokon mindenképp érdemes lehet kilépni a komfortzónánkból. A kandalló melege helyett egy forró teával teli termoszt választva kedvenc vizeink valamelyikén szerencsét próbálni. Ezt tettem én is egy szélcsendes napon. Fontos megjegyeznem, hogy már nem állja meg a helyét az elmélet, miszerint a bojlis horgászat a több napos kivárásról és ...

Rózsa-szigeti élménybeszámoló – Kora őszi RSD peca
Megjelent: 2023. January 28. | Forrás: Zytka Róbert | Írások

Tavasszal egy horgászatom során szóba elegyedtem egy kedves idős úrral, akitől életemben először hallottam a Tass-Makád között fekvő Rózsa-szigetről. Az úr állítása szerint fantasztikus horgászparadicsom kora tavasztól – késő őszig, így mindenféleképpen ajánlotta, hogy ha több napos pecát tervezek társasággal, akkor érdemes ellátogatnunk a Rózsa-szigetre. Az úr lelkesedése felkeltette a figyelmem, és elkezdtem információkat gyűjteni a ...

Pontyok éjszaka az esőben
Megjelent: 2023. January 07. | Forrás: Energo Team | Írások

Kevés olyan elvetemült horgász van, aki a téli hónapok során is az éjszakákat választja a halfogáshoz optimális időpontnak, hiszen a hideg, nyirkos, csapadékos időben vannak azért kellemesebb helyek is a vízpartnál. A fanatizmus azonban nagy úr, illetve sokaknak csak a munkaidő végeztével jut ideje hódolni a horgászat jelentette szenvedélynek, ami bizony az őszi óraátállítást követően már jó eséllyel a naplemente utáni időszakot jelenti. Közülük is ...

Pickerrel a kikötőben
Megjelent: 2022. December 24. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

A téli rövid nappalok miatt, a horgászatra szánt időt még jobban kell kihasználni, ezért mindig az autómban van a felszerelés, bekevert etetőanyag, csali. Bármikor bedobhatok néhány órára. Ilyenkor az etetőanyag a hidegben akár egész héten használható marad, a csali is jól bírja. Ezekhez a horgászatokhoz olyan botot kerestem, amely sokoldalúan használható, ki se kell venni a csomagtartóból, hogy másikra cseréljem egy-egy pecához. Gyakran horgászom a ...

Black Friday a Black Shadow pálcával
Megjelent: 2022. December 15. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Megérkeztek a csípős hajnalok és a már-már minden napossá válnak a hideg, északi szelek is. Az esti fényváltásokkor sem kell már kétszer mondani, hogy öltözzek fel rendesen!  Ragadozó halaink az apróhal-rajok után indulnak amiket már nem lehet bárhol megtalálni. Célzottan a mély gödrökben és az esetleges meleg vizű források közelében érdemes keresgélni. Egy ilyen helyre érkeztem én is, kivételesen nem pergető, hanem fenekező, élő kishalas ...