Keresett kifejezés: LED 135 találat

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

Elkezdődött
Megjelent: 2011. May 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Mint régóta várt kedves, hű barát, úgy érkezett meg idén is a hosszú, hideg tél után. Az oly sokáig tartó távollétért nem győzött kárpótolni bennünket, mutatva azt, hogy hamar feledtetni akarja velünk a fázós és egyhangú szürke napokat. Friss illatot árasztó meleg szellőjével tudatosította ...

Áprilisi csukák
Megjelent: 2011. April 29. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre megérkezett az április és véget ért csukatilalom. Már nagyon vártam, hogy ismét pergethessek a kedvenc kis patakom csukáira. Szerencsére a tilalom végére megjött a jó idő is, így kellemes napsütésben indulhattam, ezen a vasárnap délutánon. Egy bot, egy merítő, és a pergető táskám volt az összes ...

Tavaszi (Blade) meccs pontyokkal
Megjelent: 2011. April 22. | Forrás: Sztahovits Péter-Fotó-Faith Tímea | Írások

Különösen felszabadító érzés a szabadban lenni, mikor a hosszan tartó tél és a csontig hatoló komor hideg után előbukkannak az első melengető napsugarak. Érezni a levegőben, végre megérkezett a tavasz. Ez persze egy pergető horgásznak mást is jelent, mégpedig azt, hogy legtöbb ragadozó halunkat tilalom védi, így kénytelen másfajta ...

Vadító ízek ragadozóknak
Megjelent: 2011. April 15. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Vadító ízek ragadozóknak - Murányi Antal Sokszor elmentem mellette, de aztán mégis tettem egy próbát a műcsalis horgászatban is alkalmazható folyékony távcsalikkal. Milyen íz lehet csábító egy süllő számára? Érdeklik az ízek és illatok a támadásba lendülő csukát? Elméleti és gyakorlati ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Szerelékek versenye
Megjelent: 2011. April 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szerelékek versenye. - Székely Zoltán Legszebb nemzeti ünnepünk alkalmából végre ránk mosolygott a tavasz várva-várt melege, melynek eredményeként megpezsdült a Ráckevei Duna-ágban is a vízi élet. A hajnali vízfelszínen itt-ott halak löttyentek, sőt rablást is láttam, és mindenfelé snecik gyűrűztek a naptól ...

Kora tavaszi potykák
Megjelent: 2011. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi potykák - Halmos Horgásztársaimhoz hasonlóan a hosszú téli böjt után én is ki voltam éhezve már egy kiadós kora tavaszi pontyozásra. Március közepére az egyre csak javuló, melegebbre forduló időjárás szabadította fel állóvizeinket a jég fogságából, ennek köszönhetően nagy ...

Vadvizek varázsa
Megjelent: 2011. March 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi hangulatot idéző melegebb levegőt, szikrázó napsütést hozott ajándékba március első hétvégéje. Az ablak előtt álló öreg fűz vékonyka ágai mozdulatlanul lógtak a levegőben a déli szélcsendben. Az őrült hétköznapok után a várt szabadnap nyugalma és a szobába betűző napsugár ...

Jégmente után
Megjelent: 2011. March 15. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Ahogy telik az idő, gondolom minden horgásznak egyre jobban elege lesz a télből, és mindenki egyre jobban várja már a tavaszt, hogy végre kimehessen a kedvenc horgászvizére és hódolhasson szenvedélyének. Nos, az igazi tavasz még kissé odébb van, viszont az elmúlt napokban az időjárás annyira kegyes volt hozzánk, hogy folyóvizeink megnyíltak ...

Süllőzés a Tisza-tavon
Megjelent: 2011. March 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nagyon sokak számára a tél az igazi süllőszezon, s ebben bizony van valami. Ahogy közeledik a tavasz, úgy lesznek egyre aktívabbak, s műcsalis horgászatuk sok horgász-örömöt tartogat. Hazánkban kétség kívül a Tiszán és a Dunán adódnak a hideg hónapokban a legjobb lehetőségek. Mi a Tisza-tó térségében ...

Télen is bolognai
Megjelent: 2011. March 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Vidám napsütéssel, enyhülést hozó kósza szellővel köszöntött ránk a február. A kora tavaszt idéző tizenegynéhány fokos meleg sok energiával töltött fel, nagy reményekkel vágtam hát neki csatornaportyáimnak. Mi, horgászok, a vizek szerelmesei túl könnyen elhittük a ciklonok jóleső játékát, a tél ...

Olvadás
Megjelent: 2011. February 21. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Majd’ két hétig nem voltam horgászni… Ez idő alatt sok minden történt, de ami a horgászat szempontjából fontos, hogy az időjárás erősen meglágyult, éjszakánként is alig mínusz 2 fokig hűlt a levegő. Ez a felmelegedés nem volt elég ahhoz, hogy eltűnjön a jég a vizekről, viszont elégséges volt, hogy jelentősen ...

Sügérnézőben
Megjelent: 2011. February 14. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A tél még mindig stabilan tartja magát. Igaz, néha vannak napok, mikor kicsit engedni látszik a szorításából, de még mindig nem bocsát szabad felületet a horgászatra, ezért azzal kell beérnem, ami van: a lékhorgászat nyújtotta lehetőségekkel. Általában ezek a horgászatok nem a kapitális halakról szólnak, de a ...

Borúra derű
Megjelent: 2010. December 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Borúra derû Napok óta vártam a lehetõségre, hogy levezessem a felgyülemlett feszültséget egy kiadós horgászattal. Naponta többször is megnéztem az idõjárás elõrejelzéseket, de nem ígértek sok jót. Esõ, hidegfront, hó, fagy színesítette a palettát. Nem várhattam tovább, ha horgászni akartam ...

Pergetés az őszi Dunán
Megjelent: 2010. December 01. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az őszi párán átszűrődő bágyadt napfény dunai pergetésre csábított. Kaptam a twiszterezésnél már jól bevált háromméteres, kétrészes President DX- Kevláromat, és hamarosan a csábítóan tükörsima Nagy-Dunán találtam magam, barátaim Günther és Tibor társaságában. ...

Kipróbáltuk: ET Carp Blade 3,60
Megjelent: 2010. November 11. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Október talán az egyik legjobb pontyos hónap, amikor a halak már nem csak éjszaka, de nappal is folyamatosan kapásra bírhatók. A hideg téli hónapok előtt még nagyon intenzíven táplálkoznak, hogy minél több tartalékot halmozzanak fel a szűkösebb időszakra. A bot legfontosabb adatai olvashatók a ruhán A Blade botsorozat az Energo Team ...

Gyertek Gorgovára! - 2. rész
Megjelent: 2010. November 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A deltai alkonyat kettős élményt jelent számomra: egyrészt felejthetetlenül szép, másrészt a legértékesebb időszak kezdete. Az éjszakai pergetés az a műfaj, ami nélkül már nem tudnék élni: megsokszorozódik a kapás élménye, hevesebb a fárasztás, és a lámpafényben felbukkanó süllő felejthetetlen ...

Gyertek Gorgovára! - 1.rész
Megjelent: 2010. October 29. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Megesett már, hogy egy kevésbé értékes autóval elindultunk a Delta mélyére, és akkor Partizani településig jutottunk el. Ha félig sikerült, miért ne sikerülne egészen is? – kérdezgettük magunktól, és kitűztük célul, hogy beparkolunk vendéglátónk gorgovai kapuja elé, kerüljön ...

Színes halakrol álmodom
Megjelent: 2010. October 15. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Nem volt okom panaszra, a sülős-harcsás horgásztúráim rendre sikeresen zárultak, de valami hiányérzetem mégis volt. Nem a halak méretében nyilvánult meg ez az ínség, hanem úgy az összhatás nem volt teljes. A tóparton megért párás reggelek, az éjszakai küzdelmek a nemes ellenfelekkel mind-mind rendben voltak, csupán a sebesen ...

Gyöngyösi pergető verseny
Megjelent: 2010. October 06. | Forrás: Mátrai Pergetők | Írások

A Mátrai Pergetők gyöngyösi versenyét már nyugodtan nevezhetjük hagyományteremtő viadalnak 4 év távlatából. A verseny minden évben szeptember hónap második felében kerül lebonyolításra. Az idei évben sajnos több verseny is nagyon közeli időpontba lett hozva a versenyünkhöz, vagy éppen pont ugyan arra az időpontra, és mint ilyenkor ...

Harcsatámadás
Megjelent: 2010. October 01. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Két-három naposra tervezett horgásztúrám kudarcba fulladt időhiány miatt. Valahogy semmi nem akart összejönni azokban a napokban. Lassan kezdtem összeomlani és folyamatosan azon agyaltam, hogy ha csak egyetlen éjszakára is, de végre vízpartra mehessek. Végül csak sikerült megoldanom a dolgot és egy éjszakai pergetésre elszabadulnom. Kellett ...

Csak tiszta forrásból
Megjelent: 2010. September 24. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha ilyen csapadékos nyarak keserítik életünket, amikor a folyóvizek időt se kapnak a letisztulásra, csak annyit tehetünk, hogy fennebb és fennebb megyünk a folyón, a forrásból sáros víz nem jöhet – legalábbis Bartók szerint, a forrás legyen tiszta! Amint eljött a tervezett horgászat napja, kénytelen voltam felismerni, hogy az ablakomat csapkodó víz nem más, mint egy rohadt sűrű eső, amelynek esze ágában sincs elállni, úgy egy-két évig. Okés, nem vagyok ...