Keresett kifejezés: PICKER 30 találat

I. ERDÉLYI HORGÁSZ 24 órás HORGÁSZMARATON
Megjelent: 2012. September 23. | Forrás: Nagy Levente | Események/Kiállítások

Ilyen még nem volt! - I. ERDÉLYI HORGÁSZ 24 órás HORGÁSZMARATON Már megszokhattátok tőlünk, hogy minden évben rendezünk az Erdélyben élő horgászok számára egy ERDÉLYI HORGÁSZ ENERGO TEAM KUPA néven elhíresült finomszerelékes horgászversenyt, mely évről évre a jó hangulatnak, és a páratlan ...

Csak finoman
Megjelent: 2012. July 19. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában Valamennyien jártunk már úgy, hogy őriztük a vizet órákon keresztül. Hiába a bőséges alapozó etetés, a többféle kipróbált csali, a siker valamiért mégis elkerüli az embert. Sokan közülünk ilyenkor legyintve összepakolnak, mondván nem eszik a hal aznap. A teljes igazság azonban az, hogy a hal nem ott ...

Feeder felszerelések I.
Megjelent: 2012. April 23. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Egyszerű szerelékek Hazánkban a finomszerelékes horgászat módjai közül kétségtelenül a feederes horgászat a legnépszerűbb. Az rezgőspiccek érzékenysége és a szerelékek sokfélesége lehetővé teszi, hogy alkalmazkodjunk bármilyen körülményhez. Kapásra ingerelhetjük a legóvatosabban táplálkozó ...

Tisza-tavi matchezés
Megjelent: 2012. April 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb a januári fagyok közepette Kovács Adriánnal használtuk az Energo Team Extreme Match 3900 jelzésű botját, s akkor az extremitás elég karakteresen megjelent a 8-10 méteres folyami horgászat során. Ennél most sokkal szokványosabb helyre vittük el a matchbotot, mégpedig a varázslatos Tisza-tóra. Kiváló körülményeket ...

Mi fán terem a method feeder
Megjelent: 2012. April 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Ha az ember fia sokat használ feederbotot, természetes, hogy szeretne minél többet megtudni a történetéről is. Hogyan és mikor jutott eszébe valakinek a ködös Albionban, hogy a bot spiccét használja kapsásjelzőnek? Miért volt fontos, hogy az angliai tavak és folyók partján oly népszerű úszós horgászmódszerek mellett kifejlődjön a ...

Halak a tavaszban, avagy feederbottal a Pátkai-víztározón
Megjelent: 2012. April 02. | Forrás: Halmos Mihály | Események/Kiállítások

A csodaszép környezetben található, halban gazdag Pátkai-víztározót minden tavasszal a jó fogás reményében keresem fel. Az előző évi tapasztalatok alapján mondhatom, hogy már az első melegebb szelek megérkezése után, közvetlenül a jég eltűnését követően érdemes finom fenekező, vagy úszós ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

Matchbottal a Ráckevei Duna-ágon
Megjelent: 2011. October 05. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Évente egyszer-kétszer eltöltünk pár napot Dömsödön, a Ráckevei Duna ágon. Mondanom sem kell, a fő hangsúly idén is a horgászaton volt. Az időjárás ezúttal sem kegyelmezett, egész hétvégén küszködtünk az elemekkel, széllel, esővel. Először kedvenc feeder botjaimmal próbálkoztam, de folyamatosan motoszkált ...

Salmo, te drága!
Megjelent: 2011. August 29. | Forrás: Jakó László | Írások

Bátran mondhatom, végigpergettem már néhány kontinenst, pár száz tavat és több tucatnyi folyót. Volt a kezemben bot, orsó, nem kevés. Amerika vizein élvezettel használtam a kicsiny, 1.90-es Quantum lite botomat, amihez el sem tudtam volna képzelni a Mitchell Copperhead orsónál jobbat. Akkor még a Fireline zsinór volt a nagy sláger, szinte mindenki azzal ...

Mit bírnak a spiccbotok?
Megjelent: 2011. May 18. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre eljött a jól megérdemelt pihenés ideje! Közelednek a Húsvéti ünnepek és én a család áldásával horgászhatok egy jót. A kiszemelt vízterület a városunk határán elterülő Palotavárosi tavak. Szeretem ezt a vizet, mert közel van, és mindig tud meglepetést okozni. Határozott tervekkel érkeztem, a ...

Kora tavaszi potykák
Megjelent: 2011. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi potykák - Halmos Horgásztársaimhoz hasonlóan a hosszú téli böjt után én is ki voltam éhezve már egy kiadós kora tavaszi pontyozásra. Március közepére az egyre csak javuló, melegebbre forduló időjárás szabadította fel állóvizeinket a jég fogságából, ennek köszönhetően nagy ...

Árvízi tesztelés
Megjelent: 2010. September 20. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Pontyozó mesterhorgászunkkal, Csernák Petivel és kedvesével, Erzsivel még áprilisban elhatároztuk, hogy eleget teszünk Golyán Laci meghívásának és a ludányhalászi élménytóra megyünk egy hosszú hétvégére tesztelni az EnergoTeam újonnan érkezett pontyos termékeit. Minden készen áll, ...

Tisza-tavi Horgász Kupa második forduló, Kisköre
Megjelent: 2010. September 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az idén hagyományteremtő szándékkal kiírt, négyfordulós Tisza-tavi Horgász Kupa második versenyére került sor 2010. augusztus 28-án, Kiskörén - az Energofish támogatásával. A legendás versenypályán, ahol sorozatos versenycsúcsok születtek a hivatalos magyar bajnokságokon, ezúttal folyóvízi keszegezésből kellett ...

ET Excalibur
Megjelent: 2010. January 06. | Forrás: Nagy Levente | Tesztek

Ha első pillantásra véleményt kellene alkotnom az Energo Team Excalibur első, illetve hátsófékes orsójáról, és ezt egyetlen mondatba kellene foglalni, nem lenne nehéz dolgom: “Ez egy alacsony árfekvésű, mindenki számára elérhető, minőségi orsó, melyet az elegancia jellemez” Azonban ez az orsó többet érdemel egyetlen ...

Ami egy őszi márnázáshoz kell
Megjelent: 2009. December 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az idei esztendő kegyes hozzánk ezen az őszön, a Duna vízállása viszonylag stabil, és a víz hőfoka, hála a kedvező időjárásnak, nem nagyon akar 7-8 fok alá csökkenni. Ezek a körülmények igazán kedveznek a márna horgászatához. Folyóvízi sajtos etetőanyagra alapozva, Carp Expert kajákkal dúsítva ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

Szöszök között
Megjelent: 2009. June 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ki ne ismerné azt, amikor rekkenő, fülledt a levegő, és a májusi havazás pihéi ellepik a víztetőt, vízpartot. Ilyenkor leülni horgászni kész agyrém, és egyáltalán nem hat nyugtatóan, hogy a szomszéd sem fog semmit.Az ember már egy megveszekedett kárásznak is örül, csak hal legyen a horog végén, de így nyár elején ...

Menyhalas emlékek
Megjelent: 2009. March 04. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Valamikor a nyár végén, ősz elején a helyi horgászboltba érdekes párbeszédnek voltam tanúja. Két horgász azzal dicsekedett az eladónak, hogy az elmúlt napokban nem mindennapi horgászélménynek voltak részesei.Mivel én is ismertem a két sporit óvatosan, puhatolózva bekapcsolódtam a párbeszédbe, próbálva fényt ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Pontyszüret
Megjelent: 2009. January 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Jócskán magunk mögött hagytuk már az év nagyobbik részét. A meleg nyári napok már csak távoli emlékeimben élnek. A kertek alatt kopogtat a tél. A hideg szelek szárnyán utazva érkezett a messzi északról. Útját az elmúlás kíséri. Jeges lehelete bénítóan hat az életre. Rohamosan hűlő ...

Késő őszi teríték
Megjelent: 2008. December 01. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az időjárás megint csak hozta az ilyenkor nálunk megszokott októberi formáját. Kinézek az ablakon, az eget kémlelve vastag, földig érő felhőkbe botlik tekintetem. Zuhog az eső és a szél is meghajlásra kényszeríti a már őszi színekben pompázó fákat. Itt az ősz! Jelzi a természet, hogy kész átadnia magát a hidegebb ...

Emlékezetes horgásznapok - 2
Megjelent: 2008. November 10. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kiruccanásunk második állomása a Nyíregyházától néhány kilométerre található Verba tanya és horgásztó, ahol egy versenyre voltunk hivatalosak barátommal. Versenyhorgászat? Ritkán, keveset emlegetett témakőr nálam. Jobban szeretem a nyugodt, stresszmentes pecákat, mégis sikerült barátomnak rávennie, hogy nevezzek be ...

Fenekezés pontyra
Megjelent: 2008. October 01. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A fenekezés hazánkban a pontyhorgászat legelterjedtebb módja. Fõ változatai az etetõkosaras és ólmos szerelékkel történõ horgászat, de egyre inkább tért hódít a finomszerelékes feederezés és pickerezés, valamint az elsõsorban nagytestû egyedek megfogására specializálódott bojlizás.Klasszikus ...

Világbajnok a magyar csapat!
Megjelent: 2008. August 17. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Világbajnok a magyar csapat!Tegnap este mindenki ugyanazzal a gondolattal ment lefeküdni: valósággá válik-e az álom? Világbajnok lesz-e a magyar csapat? A tegnapi csodálatos szereplés után minden remény adva volt: Sőt! Két szektorban elért első helyezés után még az egyéni világbajnoki cím is elérhetőnek tűnt. Első Magyarország, ...