Keresett kifejezés: ZOKNI 8 találat

Csak röviden
Megjelent: 2010. June 04. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Sok horgász elítéli a rövid horgászbotokat még azelőtt, hogy tenne egy próbát velük. Évekkel ezelőtt én is ódzkodva tekintettem eme rövid virgácsokra, de mára szinte el sem tudom képzelni az életem nélkülük. Róla van szó Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy régen nem is lehetett a boltok polcain e kurta ...

Vízparti öltözet
Megjelent: 2010. June 01. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Mialatt a gyártók főként a horgászbotok és orsók fejlesztésére koncentrálnak, a kissé félreeső horgászruha-szektorban is elszánt fejlesztés folyik. Horgászkalandjaink közben sokszor kerülünk olyan helyzetbe, ahol a hétköznapi ruhák nem állják meg helyüket (vagy talán jobban hangzik: nem állják a sarat), és ...

Banax Sounion teszt a nagy csukák földjén
Megjelent: 2010. February 03. | Forrás: Bodnár Zoltán | Tesztek

Üdvözlök mindenkit az Energofish honlapján. Bodnár Zoltán vagyok és az Energofish kft lehetőséget adott, hogy Írországban tesztelhessem az általuk forgalmazott illetve gyártott termékeket. Első tesztalanyom a vontatós csukahorgászatnál használt multiplikátor orsó: a Banax Sounion 304 WL. Itt Írországban, a horgászat sok dologban eltér az ...

Csukák
Megjelent: 2009. December 18. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem a hanyagság szüleménye ez az egyszerű címválasztás, sokáig töprengtem, vívódtam, hogy milyen titulussal jellemezhetném a legjobban ezeket a tarka ruhás krokodilpofájú rablókat. Több ötlet is felötlött bennem, de végül úgy döntöttem, hogy ez a megszólítás mindent körülölel, magába foglal, ami ...

Harcsalesen a Dunán
Megjelent: 2009. June 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hosszú ideje tartó magas vízállás kicsit keresztbehúzta harcsapergetéssel kapcsolatos összes elképzelésemet. A táplálékhalak és velük együtt a harcsák, a fűzfabokrokba vertek tanyát, vagy a mély kotrásokban múlatták az időt. A fűzfás reménytelen vállalkozásnak tűnt. Egészen mélyről, a ...

Zssolt-napi pontyozás
Megjelent: 2009. April 20. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Nagyon kíváncsi horgász vagyok, ezért ki kellett valahogy próbálnom az EnergoTeam 2009-es újdonság halkaparóját. Ehhez hal kell. Kapóra jött az előre tervezett Zsolt-napi pontyozás. A kora hajnal már a vízparton talált. Lassan búcsúzik a hajnali hold Az EnergoTeam Classic Heavy Feeder 3,6 méteres botot vittem ...

Csukák a távolból
Megjelent: 2009. April 06. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ahogy haladunk befelé a csukalegyezés sűrűjébe, újabb és újabb ajtók nyílnak meg, tisztábban látunk dolgokat. Cserélgetjük a botokat, zsinórokat, kipróbálunk új legyeket, és tovább finomítjuk a bevontatás technikáját. De mindenekelőtt egy dolog foglalkoztat: minél hosszabbat dobni, és minél pontosabban!A ...

Nagy süllő nagy élvezet
Megjelent: 2008. October 02. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Bátran állíthatom, hogy horgászpályafutásom csúcsélményében volt részem az utóbbi napokban. Mint azt már egy másik cikk kapcsán írtam, rászakadtam a pergetésre. Részben rákényszerültem, mert kevés időm volt mostanában, a horgászatra csak egy-két óra állt rendelkezésemre. Másrészt ...

Leforgatott nap
Megjelent: 2008. September 09. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Ezt a horgásznapot egy ötlet szülte. Be akartuk indítani MADOCSAWOOD-ot! Készítsük filmet! Bár azóta már ez a projekt megbukott, hála a "megrendelőnek", de ott és akkor jót szórakoztunk, sőt hosszú távú terveket szőttünk Pásztor István barátommal. A vékony húsú Maruto horog tökéletes erre a pecára Az ...

Vissza az iskolapadba 3. -  A záróvizsga tőrténete
Megjelent: 2008. August 07. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Hátam mögött tudhatok két gyönyörû napot, amit a Tisza-tó adott. Hallal kicsit fukarul bánt, de a környezet mindenért kárpótlást nyújtott. Eljött hát a búcsú napja és ezt már itteni segítség nélkül akartam végig csinálni. Kicsit szerettem volna magam felfedezni ezt a csodát. Már amennyire hatalmas ...

Pontyok a spiccen
Megjelent: 2008. July 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

4-4, 20-as matchbotok után furcsán éreztem magam, mikor egy Benzar Pole névre keresztelt 8 m-es spiccbotot vettem kezembe. Először azt kérdeztem magamtól, hogy kell ez nekem? Aztán később rájöttem, a jóhoz hamar hozzá lehet szokni, sőt hamar meg is lehet szeretni, csupán egy napot kell horgászni vele... Reggel korán érkeztünk, egyedül voltunk párommal, ő a ...

BANAX Koós Catfish élesben I. rész
Megjelent: 2007. October 02. | Forrás: Energo Team | Írások

A 2007-es esztendő egyik látványos „dobása" Koós Ferenc, az ismert harcsahorgász és a Banax együttműködéséből megszületett botcsalád. Ebből a 1200 g-os kuttyogtató botot vettük górcső alá. Nem csak az íróasztalon, hanem szó szerint a mélyvízben is. Amit még előjáróban nem árt tudni, hogy az 1,90 m-es, kifejezetten ...

Tüske
Megjelent: 2007. April 06. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Öttől hatig vártam Tasson a halőrre, hogy napijegyet vegyek. Mivel nem érkezett meg időben, már a negyedik pálinkát fizettem. Ebből egyet én ittam, a többit Tüske gombolta le rólam, aki a vízen töltötte az éjszakát és átfagyva jött kuncsorogni egy kis szívmelegítőért. A harmadik után a keze remegése is megszűnt. Láttam rajta, hogy ...