Keresett kifejezés: bekevert 9 találat

Egy bajnok ajánlásával-Benzár Mix receptek-harmadik rész
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mint ahogy már megszokhattuk, az idei évben is számos újítás, újdonság látta meg a napvilágot. Nem maradtak ki ezen sorból a Benzar Mix terméknév alatt felsorakozó etetőanyagok sem, melyek az idei évben egy új, elsősorban a feeder (de nem csak) horgászoknak kifejlesztett etetőanyag családdal bővültek. A történet talán akkor kezdődött, amikor Zsolt a 2014-ben megrendezett feeder világbajnokságon egyéniben az előkelő negyedik helyet érte el, nagyon ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

Álmodtam egy matchbotról
Megjelent: 2016. March 31. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Egy igazi kuriózummal, az új ET. Blade Ultralight Match bottal volt szerencsém közelebbről is megismerkedni első - meglehetősen pörgősre sikeredett - tavaszi matchbotos horgászatomon. A meleget hozó márciusi szelek pár napig borzolták a hullámokat a Pátkai-víztározón, majd miután kellőképpen átmozgatták a tározó vizét, alábbhagytak a lökések, lehetővé téve ezzel a parti 25 méteres sávban tervezett finom waggleres pecát. Rögtön az első ...

Feederből jeles! Bemutatjuk a Kamasaki Super Feeder szettet
Megjelent: 2015. August 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A nyárutó közeledtét mi sem jelzi jobban, mint a nagytestű halak egyre nagyobb számban történő megjelenése vizeinken. Horgászsikerek tekintetében talán a legjobb hónapok jönnek, melyeket nem érdemes a régi, leselejtezésre váró felszerelésekkel kezdeni. A pikkelyesek év végi nagy rohamára fel kell készülni, ehhez kínálunk egy olyan feederes összeállítást, mellyel álló és folyóvízen egyaránt eredményesek lehetünk. A sikert a kiváló bot-orsó ...

V. Benzár Mix Kupa
Megjelent: 2015. May 21. | Forrás: ET-DI | Írások

Hargita megyében a homoródszentpáli III-as Catch and Release horgásztavon rendezte meg Benzár Zsolt az V. Benzár Mix Kupát, Székelyudvarhelytől 16 kilométerre a csodálatos Nagy-Homoród patak völgyében. Agropisc Kft. Tulajdonában lévő tórendszer Zsolt az előző évi tapasztalatok alapján invitált minket (Timár Dani és Szilvási Szilárd) egy jó kis matchbotos keszegezésre (20-30 kg), de ahogy az lenni szokott már a ...

Feederbottal ítéletidőben
Megjelent: 2013. October 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Az időjárás az őszi horgászatok alkalmával gyakorta megtréfálja az embert. A nyári kánikulai pecáknak ugyan vége, helyüket átveszik az esős, szeles, borongós napok. Sokszor vár esős, szeles idő a vízparton, ami megnehezíti a horgászatot. Néhány ügyes trükkel mégis felül kerekedhetünk az elemeken és lehetőségeinkhez mérten jót horgászhatunk. Ezekből a fogásokból hoztam ma egy csokorral. Lássuk, hogyan érdemes nekivágni, ha a szombatra tervezett ...

Teszthorgász akarok lenni!
Megjelent: 2012. October 22. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

teszthorgasz_akarok_lenni Az utóbbi idõben szinte napi szinten kapom a kérdést, hogyan lehet valaki teszthorgász? Persze megértem, hiszen ki ne szeretne csak a horgászattal foglalkozni minden nap, mondhatni a hobbija lenne a munkája. Azonban ez nem ilyen egyszerû, mint ahogy sokan elgondolják. Ezért elsõ ízben, nem árt tisztázni mit is értünk egyáltalán ...

Kétnapi vakáció
Megjelent: 2012. October 17. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Július végén nem akármilyen horgászversenyre voltam hivatalos. A versenykiírás szerint negyvennyolc óra tömény pecára volt kilátás a Székesfehérvárhoz közel eső Hajnal horgásztón. Az idő jónak ígérkezett a hétvégére, nem kellett átvonuló viharokkal, jégesővel, erős széllel számolnunk. ...

Egyszerűen feederbottal - Pontyhorgászat 1.
Megjelent: 2012. October 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korán érkeztem a tópartra, kánikulai napokon ez az egyetlen megoldás, hogy elkerüljük a forróságot, mégis hódoljunk szenvedélyünknek, a horgászatnak. Egy módszert szeretnék bemutatni, melyet bizonyára sokan ismernek és művelnek, a feederhorgászatot. Nem akarok idegen tollakkal ékeskedni, hiszen a feederezés technikájáról sok, ...

Feederrel Velencén
Megjelent: 2012. October 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

feederrel_velencén Jó hír, hogy a feeder és picker botos horgászat népszerűsége hazánkban továbbra is töretlen. Külön öröm, hogy egyre többen kívánják a békéshalak zömét, a ponty- és keszegféléket a legfinomabb, legérzékenyebb fenekező technikával is horogra csalni. E módszerek ...

Keszegezés Fehérvárcsurgón
Megjelent: 2012. July 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában A munka ünnepén kedvenc horgász vizemre, a Fehérvárcsurgó-i víztározóra látogattam el. A völgyzárógátas tározó vízfelülete 140 hektár körül alakul az aktuális vízállás függvényében. A horgászvíz csodálatos halakat rejt, jól fogható a ...

Szeles vasárnap
Megjelent: 2012. June 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Idén márciusban a korán jött meleg sok horgászt csalt ki a vízpartra. Mindannyiunkat hajtott a tél fagyos béklyóit összetörő langyos szél. A természet álmából lassan újraéled. Az ember gondolataiba befészkeli magát a víz hullámzásának hangja, a halfordulások csobbanása, a tóparti illatok. Egyre többen ...

Azok a márciusi szelek
Megjelent: 2012. April 18. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Március volt, ami a népi jóslatok szerint a szelek hónapja. Ez bizony az idén is így alakult. A hónap vége felé már egészen kellemes volt az időjárás, úgy éreztem, hogy itt az idő, hogy a békés halkat vegyem célba. Persze a szél fújt szinte minden alkalommal, de legalább a nap sütött, és nem volt hideg. Kedvenc tavaszi ...

Jeges remények
Megjelent: 2012. March 01. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Különös izgalommal vártam a hétvégi horgászatot, hisz egy olyan kis intenzíven telepített tavat céloztunk meg, mely az elmúlt télen sok szép élménnyel ajándékozott meg bennünket. Az izgalmat fokozta, hogy az elsők között vehettem kézbe az ENERGOFISH kínálta új lékhorgász botokat, melyek RUBIN ICE, BLACK SPIDER ICE FEEDER, ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

A tó ajándéka
Megjelent: 2012. January 25. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október elején megérkezett az igazi ősz. A levegő hűvös és nehéz volt a reggeli párától. Hideg szél fújt, miközben a székesfehérvári Vidámparki tó felé kerekeztem. A fák egykedvűen tűrték az újabb és újabb rohamokat. Megszokták már, a királyok városa meglehetősen szeles-viharos hely, ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

Matchbottal a Ráckevei Duna-ágon
Megjelent: 2011. October 05. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Évente egyszer-kétszer eltöltünk pár napot Dömsödön, a Ráckevei Duna ágon. Mondanom sem kell, a fő hangsúly idén is a horgászaton volt. Az időjárás ezúttal sem kegyelmezett, egész hétvégén küszködtünk az elemekkel, széllel, esővel. Először kedvenc feeder botjaimmal próbálkoztam, de folyamatosan motoszkált ...

Horgásszunk a horizonton!
Megjelent: 2011. September 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A finomszerelékes horgászmódszer kétségkívül a legérzékenyebb technika. Segítségével az óvatosan kapó halakat is könnyen horogra csalhatjuk. De mi történik, ha uszonyos barátaink az agyonhorgászott part menti vizekből a mélyebb, távolabbi területekre húzódnak. Ez gyakran megesik az időjárásnak ...

Ha beüt a betli
Megjelent: 2011. July 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Halat fogni nem is olyan könnyű! Ha következetesen sikeresek szeretnénk lenni, nagyon ki kell tanulni a vizet, amelyen horgászunk. Érdemes megfigyelni, hogyan mozognak a halak különböző időjárási körülmények között. Nem árt az sem, ha van elképzelésünk a tó medréről, az akadókról, jó haltartó helyekről. Szép hely ...

Csurgói dévérlesen
Megjelent: 2011. July 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mélyvízi horgászat mindig is sajátos, speciális ágát képezte a halfogásnak. A magas vízoszlop hatásainak kiismerése, a távolabbi mélységek megfejtése nem kis feladat elé állította a finomszerelékes horgászokat. Idővel aztán a sok kísérletezés, megtapasztalás csökkentette a kérdőjelek ...

Újra a Pó-deltában – első rész
Megjelent: 2011. July 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Újra a Pó-deltában – első rész - Nagy Levente Hosszú várakozással eltelt idő van a hátunk mögött… Lassan egy éve várjuk az indulás pillanatát, hogy a hosszú, közel 1500 km-es autózás után újra megpillanthassuk a Pó folyót, annak mellékágait, csatornáit, melyeknek páratlanul gazdag ...

Finom meccses nosztalgia
Megjelent: 2011. June 06. | Forrás: Sztahovits Péter - Fotók Faith Tímea | Írások

Régebben, mikor még a matchbotos peca volt számomra a favorit, volt két kedvenc horgászbotom. Karakterre hasonlítottak egymásra, mindkettő igen lágy, már-már „taknyos" bot volt, 10gr dobósúllyal. Igazi, angolos dévéres pálcák voltak ezek, melyekkel sok szép emléket gyűjtöttem mind a versenyeken, mind a hétköznapi horgászatokon ...

Mit bírnak a spiccbotok?
Megjelent: 2011. May 18. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre eljött a jól megérdemelt pihenés ideje! Közelednek a Húsvéti ünnepek és én a család áldásával horgászhatok egy jót. A kiszemelt vízterület a városunk határán elterülő Palotavárosi tavak. Szeretem ezt a vizet, mert közel van, és mindig tud meglepetést okozni. Határozott tervekkel érkeztem, a ...