Keresett kifejezés: bekevert 9 találat

Tavaszi (Blade) meccs pontyokkal
Megjelent: 2011. April 22. | Forrás: Sztahovits Péter-Fotó-Faith Tímea | Írások

Különösen felszabadító érzés a szabadban lenni, mikor a hosszan tartó tél és a csontig hatoló komor hideg után előbukkannak az első melengető napsugarak. Érezni a levegőben, végre megérkezett a tavasz. Ez persze egy pergető horgásznak mást is jelent, mégpedig azt, hogy legtöbb ragadozó halunkat tilalom védi, így kénytelen másfajta ...

IV. Erdélyi Horgász - Energo Team Kupa
Megjelent: 2010. October 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Ami késik, nem múlik címszó alatt került megrendezésre október első vasárnapján a már hagyománnyá vált IV. Erdélyi Horgász - Energo Team Kupa, melyhez a korábbi évekhez hasonlóan az idei esztendőben is az Energofish Kft. adta nevét és hozzá az értékes díjak nagy részét. A késői időpont és a hideg ...

Elsőként
Megjelent: 2010. April 09. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A március végén megrendezett fegyver, horgászat, és vadászat (FEHOVA) nemzetközi szakkiállításon az Energofish standján számos újdonság került bemutatásra, melyet az idelátogató horgászok nagy érdeklődéssel fogadtak. Az új bojlis, feeder, match és bolognai botok között kiállításra került egy új ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

Apró vigasz
Megjelent: 2009. August 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Apró vigasz - Nagy LeventeFolyóvizeink kiszámíthatatlanok, mindig tartogatnak meglepetéseket. Van, hogy minden simán megy élményekkel tele, elégedetten térünk haza. Van, hogy kellemesen csalódunk, de sajnos olyan is előfordul, hogy kellemetlen érzések és kudarcok sokaságával szembesülünk. Egy kis elfeledett horgászvíz, mit ...

Békés halakra a Po folyón
Megjelent: 2009. July 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az Olaszországba utazó horgászoknak csupán 10 százaléka az, aki a békés halak horgászatára is szentel némi időt, pedig a folyó és deltája bőven kínál erre is lehetőséget és gyakran okoz meglepetéseket is … Ezt idáig főleg az osztrák bojlisok és a helyi olasz horgászok által készített, a ...

Ember tervez...
Megjelent: 2009. May 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Bármennyire is akarjuk, nem mindig történnek úgy a dolgok, ahogy azt szeretnénk. Vannak dolgok, amiket előre megtervezünk és vannak tényezők, körülmények, melyek keresztbe tesznek ezeknek. Ilyen az időjárás, melyet akarattal irányítani nem lehet. Vegyük mindjárt az áprilist. Szinte egész hónapban nyárias időnek örvendhettünk, aztán a ...

Pontyszüret
Megjelent: 2009. January 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Jócskán magunk mögött hagytuk már az év nagyobbik részét. A meleg nyári napok már csak távoli emlékeimben élnek. A kertek alatt kopogtat a tél. A hideg szelek szárnyán utazva érkezett a messzi északról. Útját az elmúlás kíséri. Jeges lehelete bénítóan hat az életre. Rohamosan hűlő ...

Mellékvágányon
Megjelent: 2008. December 23. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Ahogy azt már egy korábbi írásomban említettem, a pontyok megtalálása nem volt egyszerű feladat ebben a szezonban. Sok nullázással és csalódással volt kikövezve ez a rögös út. Persze előfordult olyan eset is, hogy a pontyok helyett valami más örvendeztetett meg a nap végére. Mondjuk egy márna! ...

Királyréti horgásztábor - Bodorka csoport
Megjelent: 2008. August 21. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Mint már korábban is tettük, folytatjuk beszámolónkat Királyréti horgásztábor életéről, Ezúttal a Bodorka csoport résztvevőinek beszámolóit olvashatják, Fotógalériánkban pedig megnézhetik a csoport életéről készült képeket. ...

Vissza az iskolapadba - Az elsó nap
Megjelent: 2008. July 31. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Azt hihetné az ember, hogy néhány évtized horgászat után már keni-vágja a témát, és a vízparton nem igazán érheti meglepetés, de be kell látnom még igen csak kiscserkész vagyok. Hiába a sok éves dunai tapasztalat, vagy a gazdag élménytár tavi pecázásokból, még mindig van olyan víz, ami sajátos ...

Pontyok a spiccen
Megjelent: 2008. July 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

4-4, 20-as matchbotok után furcsán éreztem magam, mikor egy Benzar Pole névre keresztelt 8 m-es spiccbotot vettem kezembe. Először azt kérdeztem magamtól, hogy kell ez nekem? Aztán később rájöttem, a jóhoz hamar hozzá lehet szokni, sőt hamar meg is lehet szeretni, csupán egy napot kell horgászni vele... Reggel korán érkeztünk, egyedül voltunk párommal, ő a ...

Pontyos esték
Megjelent: 2008. June 16. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Leugrunk este pár órára? Nem teketóriáztam, rögtön rábólintottam. Álmos barátommal már csak azt kellett eldöntenünk, hogy hová és mire? Végül egy közeli horgásztó mellett döntöttünk, és mivel túlnyomó részt pontyok vannak a tóban, a halfaj is adott volt. Gyorsan dobáltuk be a ...

Gőrdülékeny halfogás
Megjelent: 2007. November 27. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Elõfordul, hogy nincs is igazán kedvem a horgászathoz. (Ritkán, de van ilyen.) Csak azért megyek le a vízpartra, hogy kiszellõztessem a fejem, vagy csak egyszerûen ne legyek otthon. Ilyenkor, ha viszek magammal cuccot, mindig a lehetõ legkevesebbet és a lehetõ legegyszerûbb módszert favorizálom.Csónakból görgetveA napokban is így tettem. Sütött a nap, ...

Viharos hétkőznapok
Megjelent: 2007. September 21. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Még nem is olyan régen - utolsó írásomban -, a nagy hõségre, az extrém nyári kánikulára panaszkodtam. Alig telt el két hét és minden a feje tetejére állt. A hõmérõ higanyszála hatalmasat zuhant és a nyári forróságot felváltotta a késõ õszre jellemzõ hideg. Ezt a hideget a mindenhova ...

Maratoni horgászat, avagy a győtrődés 42 órája-2/1
Megjelent: 2007. June 18. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Amikor ezeket a sorokat írom, a jól ismert közmondás jár a fejemben miszerint: "Jóból is megárt a sok!" Életem legnehezebb horgászatán vagyok túl. A Paksi Atomerőmű HE által rendezett maratomi versenyen. Harminc csapat, kilencven horgász és negyvenkét óra horgászat. Voltak csapatok, akik a „buli" kedvéért indultak, míg mások ...

Horgásztunk egy jót a Joker tavon
Megjelent: 2007. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sokszor hallottunk már arról, hogy a légnyomás változása nagy hatással van a halak táplálkozására. Étvágyuk ilyenkor érdekes módon megjön, vagy megszűnik, attól függ, honnan nézzük…Ágival és Gáborral úgy döntöttünk, hogy ezen a június eleji szombaton, egy új horgásztavon ...

Vita FishMax folyékony aroma
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Megjött a jó idő, ránk szakadt az áprilisi nyár. Kaptam egy fülest, miszerint a csepeli versenypályán szép számmal fogják a nagy dévéreket. Mivel az ilyen csodálatos időben az irodai munka amúgy is fárasztóbbnak tűnik, mint máskor, úgy döntöttem, hogy lemegyek tesztelni. Reggel még beugrottam az irodába hogy elintézzem a legfontosabb ...