Keresett kifejezés: cast 54 találat

Pontyozzunk távolabb! A Carp Hunter bojlis szett bemutatása
Megjelent: 2015. May 28. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Videómelléklettel! E havi akciós szettünkkel a parttól távol eső területek meghorgászására kínálunk olcsó, de nagyon látványos eredményekkel kecsegtető lehetőséget azok számára, akik nem tudnak, vagy egyszerűen nem akarnak vagyonokat áldozni olyan eszközökre, amellyel célba vehetik a tavak háborítatlan területeinek nagytestű békés halait. A Carp Hunter termékcsalád pontyos elemeiből készítettünk erre a hónapra egy olyan válogatást, mellyel ...

Orsóválasztás kevés pénzből - Lineaeffe orsók
Megjelent: 2014. May 23. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Aki figyelte és nyomon követte az oldalunkon megjelenő írásokat, láthatta, hogy az olasz vérvonalat képviselő Lineaeffe orsók nagyon jól teljesítettek a „száraz" tesztek alatt. Megbizonyosodhattunk igényes felépítésükről, kiváló használati értékükről, anyagminőségüknek köszönhető tartósságukról, megbízhatóságukról egyaránt. Találtunk közöttük rendkívül igényes, az átlagnál valamivel drágább darabokat, melyeket pergetésre, ...

Nagyító alatt: a modern etetőkosarak
Megjelent: 2014. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A finom szerelékes fenekező módszerek kedvelőinek száma a kezdetektől, nagyjából a kilencvenes évek derekától folyamatosan nő. A horgászok részéről csillapíthatatlan vágy mutatkozik mind a mai napig arra, hogy békés halakat sportszerű, modern, de ugyanakkor nagyon egyszerű, s hatékony eszközökkel vegyék üldözőbe. A feeder és pickerbotos horgászat valóban az egyik legeredményesebb technikának számítanak, s paradox módon mégis talán a ...

A hónap csalija: Salmo Lil Bug
Megjelent: 2014. January 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Lil Bug megjelenése óta közel egy év telt el. Az aprócska műcsali megalkotásával a Salmo az UL kategóriás felszíni wobblereinek amúgy sem csekély választékát gyarapította. Egyedülállóságához kétség sem férhet, a Salmo e csalijához alkalmazta először az egyedileg kifejlesztett Infinity Cast System rendszert. A találmány a gyártó adatai szerint 25%-kal növeli a csali maximális dobástávolságát. A kis Lil Bug, mint a ...

Őszvégi feeder peca
Megjelent: 2012. December 18. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Az október a szüreti mulatságok, a borfesztiválok és a termetesebb pontyok horgászatának ideje. Ennek megfelelően ezúttal is kedvenc pontyos vizemre, a Fehérvárcsurgó határában található Fehérvárcsurgó-i horgásztavakra látogattam el egy kellemes peca reményében. Titkon abban reménykedtem, horogra csalhatok a tó ...

Wright botok
Megjelent: 2012. September 25. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

wright_teszt Wright & McGill pergetõbotok: minõség és elegancia! Nemcsak hazájában, az Amerikai Egyesült Államokban, de világszerte is több ezer horgász használja teljes megelégedéssel és szenvedéllyel a híres Wright&McGill termékeket, legyen szó akár botokról, orsókról, vagy egyéb minõségi ...

Energofish-PecaPláza a Bázis horgásztavon
Megjelent: 2012. September 18. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

bázis tó Talán éppen az újdonságnak számító Carp Expert Szilikon kukoricánkat mutattam egy vevõnknek, mikor is megcsörrent a telefon a PecaPláza vecsési üzletében. Márk kollégám állt legközelebb hozzá, így Õ vette fel. Nagy meglepetésre nem orsó vagy horgászbot iránt érdeklõdtek, hanem ...

Vision Cult - angoloknak való
Megjelent: 2011. October 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Mit keres ez a bot mifelénk? – kérdeztem, amikor először kézbe vettem a Vision nemrég megjelent Cult botját. A gyönyörű bronzos szín mögött olyan közép-lassú, angolos akció lapul, amely ma már nem divat, vidékünkön meg aztán pláne. Ezzel a bottal nem lehet jól dobni. Akkor meg mire jó? Röviden: halat fogni. A Vision azzal az ...

Amit az E.T. Belly Boat-ról tudni kell
Megjelent: 2011. August 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A belly boat-os horgászat még nem igazán elterjedt hazánkban, pedig számtalan olyan kis tavunk van, ahol hatalmas elõnyt kovácsolhatunk a hascsónak használatából. 2010. késõ õszén jelent meg az Energofish „próbaszériája" ebbõl a könnyû vízialkalmatosságból. Az elsõ tesztek pozitívak voltak, így a ...

Csak tiszta forrásból
Megjelent: 2010. September 24. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha ilyen csapadékos nyarak keserítik életünket, amikor a folyóvizek időt se kapnak a letisztulásra, csak annyit tehetünk, hogy fennebb és fennebb megyünk a folyón, a forrásból sáros víz nem jöhet – legalábbis Bartók szerint, a forrás legyen tiszta! Amint eljött a tervezett horgászat napja, kénytelen voltam felismerni, hogy az ablakomat csapkodó víz nem más, mint egy rohadt sűrű eső, amelynek esze ágában sincs elállni, úgy egy-két évig. Okés, nem vagyok ...

Ír napok - második rész
Megjelent: 2010. July 14. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ír napok – második rész Míg az írországi beszámolóm első részében a pergetés körülményeiről és eszközeiről számoltam be, a második részben főleg egy általam korábban nem művelt módszerre, a trollingozásra térnék ki. Ez a műfaj amennyire ismeretlen idehaza, éppen olyan gyakran művelt ...

Variációk csukára
Megjelent: 2010. January 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Manapság már nagyon meg kell becsülni azokat a vizeket, ahol szép csukák élnek, nincs lerabolva, nem kell az országhatárt átlépni, és nincs tumultus sem, nem zavarják egymást a horgászok. Pont egy ilyen vízre kísértük el Kovács Adriánt a Salmo Team Hungary „egyik felét”. A multis összeállítás egy ...

Nagy csali, nagy csuka
Megjelent: 2010. January 13. | Forrás: Murányi János | Írások

A címből valószínűleg nem derül ki, hogy valójában a multis jerk-horgászatban tett kirándulásaimról fogok beszámolni, de a jerkelés, illetve méretes jerk-wobblerek ma már végérvényesen a kapitális csukák műcsalis horgászatával fonódnak egybe. Erre gondolok! Amikor román legyes- és pergető-bajnok ...

A Tábi – víztározón horgásztunk
Megjelent: 2009. October 01. | Forrás: Muschitz Ferenc - EnergoTeam | Írások

Zoli barátommal egy júliusi szombat reggelén, elindultunk a Tábi víztározóhoz, ahol egy meghívásos fenekező horgászversenyre voltunk hivatalosak az Energofish - Carp Expert csapat színeiben. Már nagyon vártuk ezt a napot mind a ketten, hiszen még soha nem voltunk ezen a víztározón és úgy hallottuk, hogy nagyon szép helyen található. ...

Amikor a hajnal hasad
Megjelent: 2009. June 15. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A folytonos hajtásnak köszönhetően, két egész héten keresztül nem foghattam horgászbotot a kezembe. Már nagyon látszódtak rajtam az elvonás kóros tünetei. Mindenkivel morogtam, folyton ideges voltam. Hiányzott a víz illata, és az érzés, amint a kezemben rángatja a botot a menekülni próbáló hal. Horgásznom kellett, nem volt mese.A ...

Várható csukacsodák
Megjelent: 2008. December 03. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Várható csukacsodák Fodor Tamás kaposvári egyetemista 2008 november 13-án 12.20 kg-os csukát fogott a Rinyaszentkirályi-tavon. Két nap múlva, nov. 15-én fél egy körül újabb hatalmas csukát sikerült megszákolnia, melynek hossza 110 cm volt, súlya pedig 13.20 kg! Szinte már őskövület A hírnek utánajárva hamar kiderült, hogy ...