Keresett kifejezés: szett 241 találat
RIDGEMONKEY THERMOMUG DLX BREW SET DUPLAFALÚ BÖGRE TÁROLÓKKAL

Blade Match-csel a víztározón
Megjelent: 2012. August 07. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Országszerte sújtott az aszály. A csapadékban szegény tavaszt még szárazabb nyárelő követte. Kedvenc vizemet joggal féltettem, hiszen a Velencei-tó vízpótlásának kérdése bizony napirenden volt, a pesszimistább sporik a Pátkai-víztározó sorsának megpecsételődését emlegették. A leeresztést ...

Igarpusztai pontyok nyomában
Megjelent: 2012. July 16. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában Június közepén ránk köszöntött az igazi nyár. A hőmérő higanyszála lassan, de biztosan kúszott egyre feljebb. Alig vártam a hétvégét! A hosszú téli szünet és a tavaszi esős-szeles pecák után végre nem a széldzsekié és esőkabáté a főszerep. A halak is jobban ...

Ismeretlen harcsák
Megjelent: 2012. June 29. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

http://www.energofish.hu/news.php/Ismeretlen-harcs%C3%A1k/1/1114/ Mindig szerettem a kihívásokat, fõleg, ha azok a kedvenc halamhoz, a harcsához fûzõdtek. Ezúttal 80 hektárnyi ismeretlen vízfelület kihívásával kellett szembenéznem, hogy harcsát foghassak. A horgászat helyszínéül szolgáló tó Románia fõvárosa ...

Váltott lovakkal
Megjelent: 2012. June 25. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Így szokták nevezni azt a helyzetet, mikor valami nem nagyon megy és az ember ebbe is, abba is belekezd a siker reményében. Tegnap én is rákényszerültem, és a kezdeti pangás után – igaz sokat kellett várni – de alkonyatra bejött. Úgy kezdődött, hogy az Energofish botpolcai között barangolva, figyelmes lettem egy új botszériára, a ...

Energo Team Fish Finder teszt, használati útmutató
Megjelent: 2012. June 13. | Forrás: Energo Team | Tesztek

Az Energo Team által forgalmazott Fish Finder névre keresztelt hordozható halradar sok szituációban nagyon nagy hasznunkra lehet a horgászatban. A készülék segítségével a "víz alá láthatunk", s hozzájuthatunk olyan információkhoz, melyek alapvetően befolyásolják horgászatunkat. Esztétikus, profi csomagolásban kapjuk ...

Áprilisról-májusra
Megjelent: 2012. May 16. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Megérkezett az ír tavasz, de az időjárás ismét nem a megszokott hőmérsékletet hozta. Az elmúlt tíz év leghidegebb tavasza van mögöttünk. Szerencsére kaptunk egy hét napsütést március második felében, amikor a csukák gyorsan le is ívtak. Mintha érezték volna, hogy nem várhatnak. A tavaszi időszakban a csukák ...

Harcsaszezonban
Megjelent: 2012. May 11. | Forrás: Jakó László | Írások

Bevallom, mindig kissé pirulok, amikor harcsázásról írok egy olyan portálon, ahol két olyan neves kollégám is tevékenykedik, mint Kovács Adrián és Lukácsi Béla. Nem túlzott szerénység azt állítani, hogy hiába vagyok megszállott ragadozó horgász évek óta, hozzájuk képest mégis csupán ...

Tisza-tavi matchezés
Megjelent: 2012. April 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb a januári fagyok közepette Kovács Adriánnal használtuk az Energo Team Extreme Match 3900 jelzésű botját, s akkor az extremitás elég karakteresen megjelent a 8-10 méteres folyami horgászat során. Ennél most sokkal szokványosabb helyre vittük el a matchbotot, mégpedig a varázslatos Tisza-tóra. Kiváló körülményeket ...

Halak a tavaszban, avagy feederbottal a Pátkai-víztározón
Megjelent: 2012. April 02. | Forrás: Halmos Mihály | Események/Kiállítások

A csodaszép környezetben található, halban gazdag Pátkai-víztározót minden tavasszal a jó fogás reményében keresem fel. Az előző évi tapasztalatok alapján mondhatom, hogy már az első melegebb szelek megérkezése után, közvetlenül a jég eltűnését követően érdemes finom fenekező, vagy úszós ...

Harcsák és süllők a ködben
Megjelent: 2012. March 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A tavalyi év horgászatára és eredményeire az esztendő utolsó napjaiban elejtett ragadozók tették fel azt a bizonyos koronát. Nap, mint nap azon tűnődtünk, hogy vajon kijuthatunk-e a vízre a jegesedés előtt, vagy a még bennünk munkálkodó zsákmányszerzési és bizonyítási vágy maximális kiélése előtt le kell ...

Januári meglepetés
Megjelent: 2012. March 05. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Januárban megkezdődött az új szezon. Mivel az idő elég enyhe maradt tudtam, hogy horgászni kell! Az engedély beszerzése után rögtön az első hétvégére pecát terveztem. Ilyenkor nem érdekel a nagy halak üldözése. Boldogan elszórakozok akár apró halakkal is, a lényeg, az, hogy a vízparton lehessek. Mindenképpen pergetni akartam, de csak ...

Jeges remények
Megjelent: 2012. March 01. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Különös izgalommal vártam a hétvégi horgászatot, hisz egy olyan kis intenzíven telepített tavat céloztunk meg, mely az elmúlt télen sok szép élménnyel ajándékozott meg bennünket. Az izgalmat fokozta, hogy az elsők között vehettem kézbe az ENERGOFISH kínálta új lékhorgász botokat, melyek RUBIN ICE, BLACK SPIDER ICE FEEDER, ...

Téli (h)Írek
Megjelent: 2012. February 20. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Januári csukázásaim alatt sok szép halat fogtam már, de ez a hónap elég rapszodikusnak számít, főleg pergetve. Vontatva már sok szép csuka csábult el csalimra, de mostanság inkább pergetve űzöm őket. Itt Írországban a csuka megfogása nagyban függ a környezeti tényezőktől és bizony sok gondolkodásra adott okot, hogy is tudnám ...

A tó ajándéka
Megjelent: 2012. January 25. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október elején megérkezett az igazi ősz. A levegő hűvös és nehéz volt a reggeli párától. Hideg szél fújt, miközben a székesfehérvári Vidámparki tó felé kerekeztem. A fák egykedvűen tűrték az újabb és újabb rohamokat. Megszokták már, a királyok városa meglehetősen szeles-viharos hely, ...

Szeptemberi matchbotozás
Megjelent: 2012. January 18. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Minden évben elérkezik a szeptember. A fák levelei lassan sárgulni kezdenek és a kánikula helyét átveszik a hűvösebb, ködös hajnalok. Ilyenkor végre nappal is horogra csalhatók a korábban a forróságtól kábultan úszkáló potykák. Az ősz elhozza a horgászat igazi szezonját. Sokan kilátogattunk aznap a ...

Halak a mélyből
Megjelent: 2011. December 28. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Már hetek óta tervezünk egy közös horgászatot Bömbi barátommal. Több helyszín és időpont is felmerült, de mindig az utolsó pillanatban, indulás előtt keresztbe tett valami. Hol nekem, hol meg neki került más elfoglaltsága, mely ismételten odébb tolta a közös pecát… Szombat reggel megszólal telefonom. Hát ki más lett volna, mint ...

Plasztikos csukák
Megjelent: 2011. December 06. | Forrás: Energo Team | Írások

Vitathatatlanul az ősz legnépszerűbb hala a csuka. Szerencsések vagyunk, hisz az ország telis tele van olyan horgászvízzel, ahol a csukák műcsalival is jól foghatók. Vannak körülmények, amikor a jigfejes, plasztikcsalis horgászat adhatja a legjobb eredményt. Mi most ezzel próbálkoztunk. Egy borongós sötét napon jutottunk le a vízhez Ahogy az idő ...

Akcióban a Blade Pole
Megjelent: 2011. December 05. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az egyszerűség és hatékonyság dominanciájának elve már-már örök érvényű tézis marad a horgászsportban is. Az eszközök technikai fejlődése során is nyomon követhető ez a szemlélet, ugyanis a maga korában tökéletesre alkotott eszköz tovább finomításával, anyagszerkezete megváltoztatásával, ...

Salmo-val az olaszok ellen
Megjelent: 2011. December 02. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A Salmo név immár kitörölhetetlenül beépült a harcsapergetésbe. Vannak a sokszor bizonyított klasszikusok, de folyamatosan érkeznek újdonságok is – sőt, úgy tűnik, a Salmo tervezői mostanában jobban odafigyelnek a nehéz pergetés eme szegmensére. Nem voltam rest elvégezni a magam kis kísérleteit, amikor végre ott ringott csónakom az ...

Spiccbottal a Ráckevei Duna ágon
Megjelent: 2011. October 31. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korábbi dömsödi matchbotos kalandom másnapján két alternatíva is felmerült bennem a folytatással kapcsolatban. Az első egy komolyabb feederes-pontyozós alternatíva volt, messze bent a meder közepén. Ugyanakkor az elmúlt pár napban a pontyok mintha visszavonulót fújtak volna, semerre sem láttam számottevő akciót a környéken. A másik ...

Vision Cult - angoloknak való
Megjelent: 2011. October 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Mit keres ez a bot mifelénk? – kérdeztem, amikor először kézbe vettem a Vision nemrég megjelent Cult botját. A gyönyörű bronzos szín mögött olyan közép-lassú, angolos akció lapul, amely ma már nem divat, vidékünkön meg aztán pláne. Ezzel a bottal nem lehet jól dobni. Akkor meg mire jó? Röviden: halat fogni. A Vision azzal az ...

Kánikulai dévérek
Megjelent: 2011. October 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Beköszöntött az ősz. Terméstesen nem az időjárásra gondolok. A naptár 2011 szeptember első szombatját mutatta. Régen megbeszéltük barátaimmal, hogy kiugrunk egy egész napos pecára a Fehérvárcsurgói Víztározóra. Rég volt alkalmam egy teljes napot a horgászatnak szentelni, nem tudtam, de nem is akartam ellenállni a ...

Elnöki elegancia, betyáros erő
Megjelent: 2011. October 21. | Forrás: Jakó László | Írások

Jó néhány hónapja már, hogy birtokomban van egy Energo President DX Kevlár bot. Pergetni vettem – hiszen mi másért – nagyobb ragadozókra. Régóta nem dobáltam tudatosan több kilós rablókra, az utóbbi években jobbára e módszer finomított szegmensét űztem, e téren igyekeztem minél nagyobb rutinra szert tenni. Ám az ...

Pickerbottal a Maros felső szakaszán
Megjelent: 2011. September 23. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy hónap hosszú idő, pláné, ha ezt horgászat nélkül kell kibírni. Pontosan ennyi idő telt el a legutóbbi horgászatom óta, melyről csak keserű szájízzel tudok mesélni. A Maroson úsztattam, a víz kávébarna, az időjárás pedig sokkal inkább a késő őszi hónapokat idézte mind az ilyenkor elvárható nyarat. Halat ...