Keresett kifejezés: KIT 920 találat
RIDGEMONKEY SQ DLX BOWL SET TÁLKÉSZLET
RIDGEMONKEY OUTDOOR POWER SHOWER ZUHANYZÓ KIEGÉSZÍTŐ SZETT
RIDGEMONKEY VRH300X USB RECHARGEABLE HEADTORCH FEJLÁMPA
RIDGEMONKEY SQ DLX PLATE SET ÉTKÉSZLET (2021)
RIDGEMONKEY VAULT C-SMART PD 120W SOLAR PANEL NAPELEMES TÖLTŐ
RIDGEMONKEY RM-TEC ULTRA FINE SPICLING FLUO FŰZŐTŰ

Kánikulai dévérek
Megjelent: 2011. October 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Beköszöntött az ősz. Terméstesen nem az időjárásra gondolok. A naptár 2011 szeptember első szombatját mutatta. Régen megbeszéltük barátaimmal, hogy kiugrunk egy egész napos pecára a Fehérvárcsurgói Víztározóra. Rég volt alkalmam egy teljes napot a horgászatnak szentelni, nem tudtam, de nem is akartam ellenállni a ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

Elnöki elegancia, betyáros erő
Megjelent: 2011. October 21. | Forrás: Jakó László | Írások

Jó néhány hónapja már, hogy birtokomban van egy Energo President DX Kevlár bot. Pergetni vettem – hiszen mi másért – nagyobb ragadozókra. Régóta nem dobáltam tudatosan több kilós rablókra, az utóbbi években jobbára e módszer finomított szegmensét űztem, e téren igyekeztem minél nagyobb rutinra szert tenni. Ám az ...

Ír nyár és a csukázás
Megjelent: 2011. October 19. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Ez a nyár is eltelt és most visszagondolva talán az idén szántam rá először magam, hogy pergetve is próbálkozzak a csukák becserkészésével. Sok mindent próbálgattunk horgászataink során és azt kell mondanom, hogy nyáron, mint tavasszal a felszín közelében voltak foghatóak. Ha pedig ott nem fogtunk, a mélyben sem jártunk ...

Az olasz meló – Bujkáló halak
Megjelent: 2011. October 17. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

áta Több szempontból is érdemes volt elutaznom Olaszországig, hogy megkeressem a nagybajszú kedvenceimet. Élményekkel telve tértem haza, de ami számomra a legfontosabb volt, hogy az itthoni vizeken szerzett pergetõs tapasztalataimat ott is próbára tegyem. Kíváncsi voltam, hogy az ottani harcsák úgy viselkednek-e, mint a hazaiak. A hazai viszonyokhoz mérten jobb ...

Fekete sügér - a titkos favorit
Megjelent: 2011. October 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Bizony hazánkban nem őshonos a fekete sügér, mégis számtalan tavunkban jól érzi magát, szaporodik és fogható. Volt időszak, amikor széles körben megpróbálták szaporítani, meghonosítani, hogy mást ne mondjak, telepítették a Tisza-tóba és a Balatonba is. Ezekben a vízrendszerekben nem maradt jelentős állománya, viszont ...

Tisza-tó mindig jó
Megjelent: 2011. October 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ha már úgyis a környéken jártunk, nem maradhatott ki egy kis Tisza-tavi keszegezés. Az egyik mélyebb holtágat vettük célba matchbottal, ezúttal előetetés és minden előzetes felkészülés nélkül. Mondhatni ad hoc. Kora hajnali Holt-Tisza Ráadásul a hirtelen ötlet miatt már tűzőszúnyogot sem kaptunk, maradt csalinak a csonti, a ...

Matchbottal a Ráckevei Duna-ágon
Megjelent: 2011. October 05. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Évente egyszer-kétszer eltöltünk pár napot Dömsödön, a Ráckevei Duna ágon. Mondanom sem kell, a fő hangsúly idén is a horgászaton volt. Az időjárás ezúttal sem kegyelmezett, egész hétvégén küszködtünk az elemekkel, széllel, esővel. Először kedvenc feeder botjaimmal próbálkoztam, de folyamatosan motoszkált ...

Pickerbottal a Maros felső szakaszán
Megjelent: 2011. September 23. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy hónap hosszú idő, pláné, ha ezt horgászat nélkül kell kibírni. Pontosan ennyi idő telt el a legutóbbi horgászatom óta, melyről csak keserű szájízzel tudok mesélni. A Maroson úsztattam, a víz kávébarna, az időjárás pedig sokkal inkább a késő őszi hónapokat idézte mind az ilyenkor elvárható nyarat. Halat ...

Pontyozás feederbottal: a method feeder
Megjelent: 2011. September 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amióta kezembe vettem első feederbotomat, álló és folyóvízen egyaránt a hosszú előkés, nyitott kosaras technikát alkalmaztam. A módszer kis hazánkban is nagyon rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, mivel a végletekig lefinomított szerelék, a technikával maximálisan kivitelezhető pontosság lehetővé tette a ...

Csónakos Páros Pergető Világbajnokság - Olaszország, Boretto, Pó folyó!
Megjelent: 2011. September 17. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

Szerintem minden sportot kedvelő és gyakorló honfitársamnak a titkolt vágya, hogy egyszer az életében a nagy megmérettetésen versenyzőként részt tudjon venni. Számunkra a 2011-es évben ez a nagy lehetőség megadatott. Mi képviselhettük Magyarországot a Nemzetek Horgász Világjátékán, ami talán egy kicsit hasonlít az ...

Feltolóssal pontyra
Megjelent: 2011. September 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nyár és az ősz egyik népszerű horgászmódszere a feltolós úszós pontyozás. Ezúttal egy Tisza-tavi ártérre látogattunk, hogy ott tegyük próbára szerencsénket. Az elmúlt esztendő bizonyos helyeken alapjaiban alakította át a pályákat, de a halbőséggel nincs gond, ezt mi is bizonyíthatjuk. Napfelkelte előtti ...

Sügerezés Salmoval
Megjelent: 2011. September 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A könnyűpergetés egyik legfontosabb hala a sügér. Nem csak azért, mert ha megfelelő helyet találunk hozzá, igencsak szórakoztató sport a kifogásuk, hanem azért is, mert a sügér talán a legfontosabb versenyhal a pergetőbajnokságokon. Mert ahol nagy számban él, ott bizony taktikai hal, már két csónakos pergető vb-t is megnyertek a ...

Patakpergetés Salmo wobblerekkel
Megjelent: 2011. September 02. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Pergetés. Ha ezt a szót halljuk szinte mindenkinek a csuka, a süllő, vagy harcsa pergetve történő megfogása ugrik be. Pedig van a pergetésnek egy nálunk kevésbé népszerű ága, amelyik a kisebb ragadozó hajlamú halakat célozza meg. A nyári Ultra Light pergetés egy kis patakon igen jó móka, és ha szerencsénk van, több halfajt is foghatunk egy nap ...

Light vagy Heavy feeder?
Megjelent: 2011. August 31. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Sokféle horgászmódszer létezik, egy-egy módszeren belül pedig számtalan specializált eszköz és szerelék, variációk száma szinte végtelennek tűnik. Nincs ez másként a feederezéssel sem. Sokféle bot közül választhatunk, vannak rövidebbek és hosszabbak, erősebbek és lágyabbak egyaránt. Mégis melyik a jobb, ...

Téves ár megjelenés, Regisztrációs Akció hosszabbítás
Megjelent: 2011. August 26. | Forrás: Energofish kft. | Események/Kiállítások

Elnézést kérünk, a szaksajtóban megjelent téves ár miatt! - Az Energofish Kft. leadott hirdetéseiben tévesen jelenítette meg egyik akciós szettjének árát. A Magyar Horgász és a Sikeres Sporthorgász havi lapok 2011. szeptemberi számában a12044-263 GoldStar Boilie 330 Duo Szett árát 14.900 Ft-ban jelöltük meg. A hirdetésben nem ...

Csukás-balinos végletek, mezőföldi végeken
Megjelent: 2011. August 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kósza szél kergette fejem fölött a felhőket, miközben pergető botommal és a műcsalis dobozzal ballagtam régi, jól megszokott helyeim felé kedves kis folyóm partján. Baloldalamon a patak, jobbon pedig a Sárréti táj nyárba öltözött rétje kísért már kilométerek óta. Gyermekkorom óta járom ezt a vidéket, de soha nem ...

Tilalom után a Dunán
Megjelent: 2011. August 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Még manapság sem árt tudatosítani a fejekben, hogy május 2. és június 15. között nem csak a pontyra és a márnára van tilalom, hanem a jász, a szilvaorrú, és a paduc is védettséget élvez. Így aztán június második felében egy nagy rakás dunai hal szabadul a fel egyszerre, lehet újra támadni a nagy ...

A bajnok küzdelme a frontvonalban
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megnyugtathatunk mindenkit, ezen a fronton lövések nem dördültek, az ég viszont zengett néhányszor. Valójában annyi történt, hogy a Kamasaki Champion Match 3,90-es botját teszteltük egy levonuló nyári front környezetében. Baljós fellegek, szerencsére már távolodtak Egy, az átlagosnál mélyebb tavat választottunk a ...

Regisztrációs akció!
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: Energofish Kft. | Események/Kiállítások

Regisztráljon, vagy újítsa meg regisztrációját az Energofish megújult honlapján! Az Energofish Kft. 2011. augusztus hónapban akciók sokaságával lepi meg vásárlóit. A számtalan akciós termék között nemcsak az interneten válogathat, hanem lapozgathat az akciós termékek nyomtatott katalógusában is. Aki 2011. augusztus 1. ...

Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: Energofish Kft. | Írások

Dübörög a pontyszezon
Megjelent: 2011. August 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Dübörög a pontyszezon, igaz nem nálam, de azért nem bírom megállni, hogy barátaim sikeréről ne írjak, ha már ajánlottam nekik egy igencsak fogós pontyozó párost. Bent járva az Energofish polcai között, megakadt a szemem egy aránylag új, saját fejlesztésű pontyozó pálcán, a Rubin Carp három méteres és ...

Nem kell mindig kaviár!
Megjelent: 2011. August 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Természetes, hogy az ember szeret mindig a lehető legjobb felszereléssel horgászni. Pedig az igazságot bevallva, gyakran nincs szükség 10+ csapágyra egy orsóban, és a botnak sem kell 10 deka alatt lenni ahhoz, hogy sok halat fogjunk, és jól érezzük magunkat. Ennek jegyében próbáltunk ki egy igencsak olcsó orsót, az Energo Team Monaco NG-t. A zsinór ...

Vigaszpontyok
Megjelent: 2011. August 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A sors fintora, hogy az idei évben kedvenceimmel, a ragadozóhalakkal nincs különösebb szerencsém. Túráimat többnyire az útonállók köré szervezem, de bármerre indulok mindig mellém szegődik a balszerencse. Amennyiben sikerül horogra csalnom néhány jobb példányt, azok rendre leakadnak mielőtt a kezem rájuk tehetném. A sorozatos kudarcaimat a ...