Keresett kifejezés: VEGYES 34 találat
NYTRO STARKX 2+1 CSALIS DOBOZOK

SZIE Campus Horgász Kupa
Megjelent: 2012. November 15. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Idén ősszel immár negyedik alkalommal került megrendezésre, a Szent István Egyetem Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar Kollégiumi Tanácsa által szervezett SzIE Campus Horgász Kupa! Most már biztosan mondhatjuk:hagyományt teremtettünk a campus életében ezzel a rendezvénysorozattal, ami minden ősszel és tavasszal kiváló ...

Február, hol a nyár?
Megjelent: 2012. February 14. | Forrás: Szegye | Írások

Friss idő van, nyugtázom magamban, ahogy kilépek a lakásból, majd szaporán szedem lépteim autóm felé. A napok óta tomboló hideg most valamelyest enyhült, a felhők mögül előbukkanó nap csak tovább erősíti ezt az érzetet. Gyors pillantás, és leltár a csomagtartóban, az új lékhorgász botok, orsók, csalik minden rendben, ...

Felhőtlen szórakozás
Megjelent: 2012. January 02. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Nemrégen megesett velem az csúfság, hogy horgászboltban voltam kénytelen csalihalat vásárolni. Általában magamnak szerzem be az őszi süllőzésekhez a csalit, de akkor pont nem volt időm előtte a kishalfogással bajlódni. Másnap volt pár szabad órám, úgy döntöttem, hogy azt hasznosan töltöm el. Fogtam hát egy spiccbotot, és egy adag ...

Csónakos Páros Pergető Világbajnokság - Olaszország, Boretto, Pó folyó!
Megjelent: 2011. September 17. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

Szerintem minden sportot kedvelő és gyakorló honfitársamnak a titkolt vágya, hogy egyszer az életében a nagy megmérettetésen versenyzőként részt tudjon venni. Számunkra a 2011-es évben ez a nagy lehetőség megadatott. Mi képviselhettük Magyarországot a Nemzetek Horgász Világjátékán, ami talán egy kicsit hasonlít az ...

Feltolóssal pontyra
Megjelent: 2011. September 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nyár és az ősz egyik népszerű horgászmódszere a feltolós úszós pontyozás. Ezúttal egy Tisza-tavi ártérre látogattunk, hogy ott tegyük próbára szerencsénket. Az elmúlt esztendő bizonyos helyeken alapjaiban alakította át a pályákat, de a halbőséggel nincs gond, ezt mi is bizonyíthatjuk. Napfelkelte előtti ...

Érzékeinkre hangolva
Megjelent: 2011. June 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Igazán szerencsésnek mondhatják magukat a Székesfehérváron élő horgászok, ugyanis horgászvizekben nagyon gazdag vidéknek számít a település és annak közvetlen környezete is. A sokszínűségnek és a változatosságnak köszönhetően mindenki megtalálhatja magának a legkedvesebb módszeréhez illő helyszínt. ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

Korai compók
Megjelent: 2011. June 01. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Az idén sincs másként, az időjárás most sem tud hasonlítani az elmúlt évekhez. Bár nem hiányoznak az esős, hideg tavaszi napok, de ezekkel már oly rég találkoztam, hogy nem is emlékszem rájuk. Napsütés, kellemes meleg idő, sokszor szélcsend, talán ez már nem is az igazi Írország - gondolom néha. Kb. nyolc hete nem esett ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Volt egyszer egy ősz
Megjelent: 2011. January 19. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Így nyakig a télben, hidegben, hóban, jól esik visszaemlékezni a melegebb évszakokra. Már az őszi időszak is kellemes emlékeket idéz fel, nem feltétlenül kell a nyári napokig visszakalandozni. A szabad vízfelületek emléke kellemes érzéssel tölt el. Mennyivel kedvesebb látványt nyújt ez egy pergetőhorgász számára, mint a fagyba ...

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

Öt perc test-test ellen - Kazahsztánban
Megjelent: 2010. July 19. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

A kazahsztáni Ili folyó sok horgász álmai között szerepel, mint horgásztúra célpont. Nekem idén júniusban megadatott hogy horgászhassak a legendás harcsaparadicsomban. Persze azt sokan nem gondolják, hogy még egy ilyen vízen is lehetnek olyan tényezők, amelyek nehezítik a horgászatot, rontják az esélyeinket. A sivatag nem valami ...

Fenekezés a tatai Derítő-tavon
Megjelent: 2010. June 30. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A minap, bent járva az Energofish-nél, leskelődtem a polcokon, milyen új pecák érkeztek. A sűrű boterdő pálcái között megakadt a szemem egy szép kivitelű, igazi klasszikus pontyozó botsorozaton az Arno-n, melyből két, számomra legkézhezállóbb méretet ki is választottam. Én ugyanis, sokakkal ellentétben, sohasem szeretek két egyforma ...

Balatoni horgásznap
Megjelent: 2010. June 21. | Forrás: Jancsek János | Események/Kiállítások

Kedves olvasók, a mostani cikkel szeretném önöket elkalauzolni, egy kis horgászegyesület életébe. A Balatonboglár és Vidéke Horgászegyesület, május 2.-án horgásznapot tartott, ami már tradíció 1952 óta! Az egyesület tagjaként, immáron elnökeként, az első horgásznap megrendezése várt rám, és a ...

Áprilisi pickerezés
Megjelent: 2010. April 07. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

A Fehova miatt kimaradt egy hétvégi horgászatom, így már nagyon vártam a hétvégét, hogy ismét a vízparton ülhessek. Sajnos az időjárás még mindig az átlag alatti hideg időt produkálja. Reggelente bizony még 1-5 fok a hőmérséklet, ami bizony nagyon szokatlan itt Írországban. Első bodri reggel megérdemli a ...

Banax Atro - mindig és mindenre
Megjelent: 2010. January 18. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Lassan a múlt halvány ködébe vesznek azok a drága jó „mindenes” orsók, amelyek minden boton jól mutatnak – mert manapság majdnem az összes horgászmódszerre speciális orsók ajánlkoznak. A Banax Atro ilyen értelemben tehát kissé a múlt és jelen egyben: hagyományos „allround” orsó, a legújabb ...

A Tábi – víztározón horgásztunk
Megjelent: 2009. October 01. | Forrás: Muschitz Ferenc - EnergoTeam | Írások

Zoli barátommal egy júliusi szombat reggelén, elindultunk a Tábi víztározóhoz, ahol egy meghívásos fenekező horgászversenyre voltunk hivatalosak az Energofish - Carp Expert csapat színeiben. Már nagyon vártuk ezt a napot mind a ketten, hiszen még soha nem voltunk ezen a víztározón és úgy hallottuk, hogy nagyon szép helyen található. ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

Az elárasztott falu harcsái
Megjelent: 2009. September 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Legutóbb azzal búcsúztam, hogy még visszatérek a bözödi víztározó harcsáival. Sajnos ez kissé tovább tartott, mint reméltem. Egy sajnálatos ballépésnek köszönhetően hosszabb időre kényszerpihenőre kényszerültem. Iszonyatos, hogy milyen gyötrelmeket képes okozni egy pár centis fadarab az ember talpában, pláne ha csak ...

Hallgat a felszín, fecseg a mély
Megjelent: 2009. July 01. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Néha előfordul, hogy a domolykóink egyszerűen nem hajlandóak a felsőbb vízrétegekben táplálkozni. Hiába az ágakról lepotyogó rovarok, hiába a felszínen rajzó apróhalak, ők valamiért mégis mélyebben vannak. Ilyenkor nincs mit tenni, utánuk kell menni.Hasonló jelenséggel találkoztam a legutóbbi kirándulásomon is. A ...

Nagyot dobni - fél siker
Megjelent: 2009. June 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nagyot dobni fél sikerMindenki tud nagyot dobni, na de tud-e elég nagyot is? Ez a kérdés már nem kérdés többé annak, aki megismerkedett a távdobó feeder technikával és ehhez egy olyan összeállítással, amit direkt arra találtak ki, hogy erős botunkkal a távoli helyre juttathassuk a csalit. Nem egyszerű fóliát kapunk! ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Banax Helicon 500NF
Megjelent: 2009. January 09. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

A Banax nyeletőfékes orsója elsőre egy durva gépnek tűnt, majd a házat szétbontva, megbizonyosodhattam, hogy a kemény külső finom belsőt takar… A tervezők nem spóroltak, igyekeztek minden extrával elkényeztetni a nagyhalra vágyó horgászokat. ...