Keresett kifejezés: picker 30 találat
NYTRO TARGETZ OPEN-END FEEDER KOSÁR
990 Ft
NYTRO BULLET FEEDER KOSÁR

Márciusi keszegek és a gyerekek.
Megjelent: 2011. April 04. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi bodorkák - Bodnár Márciusban meglátogatott a családom, így már előre eltervezhettem, hogy horgászni kell mennem velük. Bátyámnak nagyobb gyermekei kíváncsiak voltak, miért is szeretem ezt a " horgászatot" annyira? Az biztos, hogy Benedek unokaöcsém várta legjobban a hétfőt, amikor keszegezni indultunk. Velünk tartott Bátyám ...

Compógyár
Megjelent: 2011. February 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Bár itthon a compó csak mellékesen kerül horogra, Írországban kaphattam egy képet arról, hogy milyen, amikor egymást követik a többkilós compók, és ezen az ösvényen Zoli meg Lajos barátaim mutatták az irányt. A magas szintű compózáshoz szép vizek kellenek, temérdek etetőanyag és persze sok compó. Ja, és egyvalamivel ...

Fókuszban a Banax Blitz
Megjelent: 2010. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre a Duna vízállása lehetővé tette, hogy egy régi, jól beállt helyre menjünk feederes horgászatra. Az élő vizek varázsa itt maximálisan érvényesül, s még halat is szoktunk fogni. Ez bizony így együtt igencsak megbecsülendő. Az alapanyagok még horgászat előtt Korábban próbáltuk már a kifejezetten feederes horgászathoz kifejlesztett ET Power Feeder 5000-es orsóját, ami viszont nagy lett volna a Picker ...

Csodálatos Írország
Megjelent: 2010. June 07. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Május 7.-én este indultunk útnak Írországba. Az izlandi vulkánkitörés miatti légiforgalmi zavar még nem állt teljesen helyre, így jó másfél órás késéssel szálltunk fel Ferihegyről. Bár az elvesztegetett időből húsz percet be tudott hozni a pilóta, így is éjfél után szálltunk le a dublini ...

Áprilisi pickerezés
Megjelent: 2010. April 07. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

A Fehova miatt kimaradt egy hétvégi horgászatom, így már nagyon vártam a hétvégét, hogy ismét a vízparton ülhessek. Sajnos az időjárás még mindig az átlag alatti hideg időt produkálja. Reggelente bizony még 1-5 fok a hőmérséklet, ami bizony nagyon szokatlan itt Írországban. Első bodri reggel megérdemli a ...

Picker Blade-el az éjszakában
Megjelent: 2009. October 14. | Forrás: EnergoIeam | Írások

Az ET Picker Blade kipróbálása után már bátran írhatunk tesztről, hisz mintegy másfél hónapnyi horgászat alapot szolgáltat erre. A 3 méteres finom pálca mostanra sokmindent megmutatott, ideje közzé tenni a tapasztalatokat. Készen a horgászatra a pesti naplementben Naplement előtt másfél órával ...

Kipróbáltuk: ET Picker Blade 10”
Megjelent: 2009. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nagysikerű Blade pergetőbot-sorozat után a békés halakra vágyó horgászok számára készített Picker Blade botot dobtuk be a mélyvízbe. No, nem szó szerint, szerencsére csak a feederes végszerelék landolt rendre a Dunában, a bot rendeltetésszerűen a kezünk ügyében maradt. Előkészületek: Zoli csontit ragaszt ...

Munkában a Power Picker
Megjelent: 2009. July 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb süllőztünk az Energo Team Power Picker botjával, majd néhány napra rá a Tiszán tettünk próbát egy folyóvízi keszegezéssel. A horgászat egyik varázsa, hogy sosem tudhatjuk előre, milyen napot fogunk ki, mikor eszik a hal, vagy mikor kell megszenvedni minden kapásért. A Tisza-tó bőkezű helyszínnek bizonyult ...

Power Pickerrel a Tiszán
Megjelent: 2009. June 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Amikor először kézbe kaptam az Energo Team Power Picker botját, azonnal kiderült, hogy az XXX Strong felirat nem csupán reklámfogás. Már „szárazon” érezni lehetett az erejét, amin semmi csodálkoznivaló nincs, ha jobban szemügyre vesszük a pálcát. Egy Tiszai kanyar külső íves kövezését horgásztunk meg ...

A téli pontyok egyik kedvenc csalija
Megjelent: 2022. January 29. | Forrás: Szarka László | Írások

Bár a téli pontyozás ma már nem ördögtől való gondolat, azért ez még mindig egy olyan kihívást jelent a horgászoknak, ami elől sokan kitérnek, és meg sem próbálják horogra csalni a lehűlt vizek pontyait. Hogy ez mennyire így van, arra szemléletes példa az esetünk Raffer Kristóffal, akivel a nyáron szinte mindig zsúfolt Préri-tó nagy taván, november utolsó szombatjának kellemesen napsütéses déli óráiban mindössze négy további horgász társaságában ...

Még egy utolsó ráhangolódás, avagy a 2019-es tavaszi Horgász Show!
Megjelent: 2019. February 25. | Forrás: Ujszászi Dániel | Események/Kiállítások

Mivel már nagyon közel járunk az újesztendő első olyan horgászataihoz, amikor bármilyen vízre ellátogathatunk a szép fokozatosan enyhülő időjárás miatt, ideje még egyszer szemügyre venni azokat az újdonságokat, amikkel a különböző cégek elárasztják a kíváncsi, nyitott szemmel járó horgászokat. Mindezekről természetesen csak a saját nevünkben, az Energofish Kft. nézőpontjából nyilatkozhatok, azonban a Horgász Show minden évben jóval több, mint egy ...

Fókuszban a Benzár Method Egg!
Megjelent: 2019. February 22. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Már az első megosztott fényképek és videók után is hatalmas érdeklődés övezte a Benzár Method Egg névre keresztelt 2019-es újdonságot, hiszen egy olyan csaliról van szó, amely abszolút egyedülálló, nemcsak a halak, hanem a horgászok számára is valódi újdonság. Aztán a megosztott információk gyarapodásával párhuzamosan egyre csak nőtt a Tojások irányába mutatott figyelem, amely nem meglepő, hiszen mind több különleges jellemzőjükről hullott le a ...

Húsvéti tojások és ledobott rétegek meleg vízben
Megjelent: 2019. February 19. | Forrás: Ujszászi Dániel | Írások

A cím első olvasása során valószínűleg sokakban felmerül a kérdés, hogy vajon hol is a turpisság a megfogalmazásban, így a tél derekán járva. Annyit már most, a bevezető gondolatok során elárulhatok, hogy a január-februári időszakban megszokottnak semmiképp sem nevezhető jelzők használatát két nem hétköznapi csali ihlette, melyekről bátran ki merem jelenteni, hogy forradalmian új lehetőségeket kínálnak bárki számára a methodos horgászatnál. A ...

2019 – Az új generációs Benzár csalik éve!
Megjelent: 2019. February 14. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A horgászok számára elérhető csalik már-már végtelennek tűnő kínálatának láttán joggal merül fel a kérdés, hogy mégis mi motiválja a folyamatos fejlesztéseket, miért kerülnek a piacra évről évre formabontó, korábban nem látott jellemzőkkel bíró termékek. A válasz roppant egyszerű: nemcsak mi, horgászok fejlődünk, hanem a halak is egyre rafináltabbá válnak így, ha szeretnénk őket becsapni, akkor bizony valami olyat kell nekik kínálnunk, ami új, ...

Így tárold csalijaid és felszerelésed!
Megjelent: 2019. January 28. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az élet minden területén, így a vízparton is igaz, hogy a rendszer, a rendezettség nagyon fontos kritériuma a sikeres horgászatnak. Különösen így van ez a versenyhorgászatban, ahol minden apró hiba vagy figyelmetlenség súlyos pontokba kerülhet. Nekünk, versenyhorgászoknak rendkívül fontos, hogy felszerelésünket mindig biztonságban tudjuk, valamint az is, hogy csalijaink a lehető legpraktikusabb módon legyenek tárolva és elhelyezve a tálcán. Aligha tévedek ...

5 tipp a téli, nagyhalas horgászatokhoz
Megjelent: 2019. January 14. | Forrás: Szabó Bence | Írások

5 tipp a téli, nagyhalas horgászatokhoz A tél beköszöntével a horgászok többsége szögre akasztja a botzsákot, hiszen a nulla fokhoz egyre inkább közelítő hőmérséklet, az erős, sokszor viharos erejű szél, illetve a gyakorta hulló, különböző halmazállapotú csapadék komoly visszatartó erő tud lenni. Vannak azonban olyan fanatikusok is, akik még ilyenkor sem restek ellátogatni kedvenc tavuk partjára, bízva egy-egy nagytestű ponty megfogásban, mindezt ...

Pontyok vonzásában
Megjelent: 2018. November 12. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Nem telt unalmasan a nyár horgászat szempontjából, de a szeptemberi és az októberi pontyfogásaim messze túlszárnyalták a tavasztól jegyzett adatokat. Az őszi nagy számok jellemzően a rövid, de sűrű pecáknak volt köszönhető, úgy, és annyit forgott a kezemben method jellegű rövid feederbot, mint talán azelőtt soha. A sok jó új bot között is volt egy régi, ami minden tekintetben a legmegfelelőbbnek bizonyult változatos távokra etetni éppúgy nagy ...

Álompontyozás Carp Finessával
Megjelent: 2017. July 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Nem titkolom, sokat vártam tőle, de amit kaptam a Carp Feinessától, azt nehéz lesz elfogultság nélkül átadnom. A pontyokkal ajándékozott közös horgászatok után azon a véleményen voltam, ha nem lesz már jobb feeder bot az elkövetkezendő harminc évben, nekem már az se fáj… A trónkövetelők: ET. Carp Finessák 330, 360 és 390 cm-es hosszban Az új Benzár Mix Competition feeder széria mellett megjelenő Finessa család katalógusadataiból a ...

Elfelejtett Bányató
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokféle horgász létezik, mindenkinek más jelenti a kihívást, mindenki másban találja meg a szórakozási lehetőséget… Nekünk (Erdélyi Horgász) az jelenti a kihívást, szórakozási lehetőséget, ami éppen előttünk áll, amire éppen az adott szituációban lehetőségünk kínálkozik. Ha apró halas pályán horgászunk, akkor a darabszám, az összsúly, ami hajt előre, ha pontyos pálya van előttünk, akkor természetesen igyekszünk „nagyot" ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 5.
Megjelent: 2016. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2016-08-30 ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

Az univerzális bot
Megjelent: 2016. August 15. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Sokan gondolják, hogy azok a dolgok, amik mindenre alkalmasnak vannak kikiáltva, sokszor valójában semmire sem jók. Alapvetően ezzel az állítással én is egyetértek, de kíváncsi horgász révén kíváncsian vártam, hogy a sokakat kíváncsisággal eltöltő, új, 330-as Benzar All Round Feeder hogyan muzsikál kíváncsi kezeim között. Ha Te is kíváncsi vagy arra, hogy mitől is All Round Feeder ez a peca, akkor ne habozz, hanem görgess! Hossz, tagok ...

Method feederrel egyszerűen, eredményesen
Megjelent: 2016. June 15. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A változatosság jó, a változatosság kell, a változatosság gyönyörködtet. Ahogy az élet számos egyéb területén, úgy a horgászsportban is az a legcsodálatosabb, amikor a kitűzött céljainkat többféle módon van lehetőségünk elérni. Mert bizony nincs két egyforma út, de mindegyiknek megvan a maga szépsége, ami egyedivé teszi azt a számunkra. A tavasz beköszönte óta oly sokat nyúzott csúszó kosaras szerelékkel ellátott medium feederemet én is ...

Horgászat a Champion zsinórokkal
Megjelent: 2016. May 24. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Szilvási Szilárd Európa bajnokunk közreműködésével megszülető Champion zsinórok a feeder és pickerbotos horgászat különleges elvárásaihoz szabott horgászzsinórjainak körét gazdagítja. A jó minőségű feederes kiegészítőkre napjainkban soha nem látott igény mutatkozik. Ezért is rendkívül fontos egy-egy speciális - a horgászatot precízebbé, a szerelékkel, a hallal való kontaktust közvetlenebbé tévő - monofil zsinór ...