Keresett kifejezés: pink 40 találat

Tisza-tavi matchezés
Megjelent: 2012. April 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb a januári fagyok közepette Kovács Adriánnal használtuk az Energo Team Extreme Match 3900 jelzésű botját, s akkor az extremitás elég karakteresen megjelent a 8-10 méteres folyami horgászat során. Ennél most sokkal szokványosabb helyre vittük el a matchbotot, mégpedig a varázslatos Tisza-tóra. Kiváló körülményeket ...

Végre megindult a ponty!
Megjelent: 2012. March 23. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A március közepére beköszöntő napsütéses idő előcsalogatta a pontyokat. Úgy kezdődött, hogy a még jéghideg vízben keszegezve, ahogy enyhülni kezdtek a napok, egyre több retúrponty is felvette a fehér halaknak szánt csalit. Végül már – aktívabb etetés mellett – több lett a retúr mint a keszeg. Kicsit bosszankodtam is, de ...

Kezdőknek: úszózás orsós bottal és alapfelszerelései
Megjelent: 2012. February 24. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ennek a nagyon népszerű módszernek is több változata van, a lényege, hogy a spiccbothoz képest sokkal nagyobb távolságot tudunk meghorgászni, és az orsón tárolt zsinór engedhetősége miatt gyakorlatilag bármekkora halat ki tudunk fárasztani – ha szerencsénk van. Alapjaiban foglalkozom csak a témával, ami a technikai szükségleteket illeti, ...

Alapfelszerelések kezdőknek
Megjelent: 2012. February 22. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az új év kezdete talán sok olyan emberben indította el a legális horgászat iránti vágyat, akik eddig barátaik, családtagjaik mellett feketén kóstolgatták a halfogás gyönyörűségét. Nekem is akad ilyen barátom és az általa megfogalmazott kérdések sokasága adta az ötletet, hogy itt a virtuális hálón ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

Szeptemberi matchbotozás
Megjelent: 2012. January 18. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Minden évben elérkezik a szeptember. A fák levelei lassan sárgulni kezdenek és a kánikula helyét átveszik a hűvösebb, ködös hajnalok. Ilyenkor végre nappal is horogra csalhatók a korábban a forróságtól kábultan úszkáló potykák. Az ősz elhozza a horgászat igazi szezonját. Sokan kilátogattunk aznap a ...

Felhőtlen szórakozás
Megjelent: 2012. January 02. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Nemrégen megesett velem az csúfság, hogy horgászboltban voltam kénytelen csalihalat vásárolni. Általában magamnak szerzem be az őszi süllőzésekhez a csalit, de akkor pont nem volt időm előtte a kishalfogással bajlódni. Másnap volt pár szabad órám, úgy döntöttem, hogy azt hasznosan töltöm el. Fogtam hát egy spiccbotot, és egy adag ...

Akcióban a Blade Pole
Megjelent: 2011. December 05. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az egyszerűség és hatékonyság dominanciájának elve már-már örök érvényű tézis marad a horgászsportban is. Az eszközök technikai fejlődése során is nyomon követhető ez a szemlélet, ugyanis a maga korában tökéletesre alkotott eszköz tovább finomításával, anyagszerkezete megváltoztatásával, ...

Kánikulai dévérek
Megjelent: 2011. October 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Beköszöntött az ősz. Terméstesen nem az időjárásra gondolok. A naptár 2011 szeptember első szombatját mutatta. Régen megbeszéltük barátaimmal, hogy kiugrunk egy egész napos pecára a Fehérvárcsurgói Víztározóra. Rég volt alkalmam egy teljes napot a horgászatnak szentelni, nem tudtam, de nem is akartam ellenállni a ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

A bajnok küzdelme a frontvonalban
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megnyugtathatunk mindenkit, ezen a fronton lövések nem dördültek, az ég viszont zengett néhányszor. Valójában annyi történt, hogy a Kamasaki Champion Match 3,90-es botját teszteltük egy levonuló nyári front környezetében. Baljós fellegek, szerencsére már távolodtak Egy, az átlagosnál mélyebb tavat választottunk a ...

Egy jó kis spiccbotozás a Ráckevei Duna-ágon
Megjelent: 2011. August 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Bár már jócskán benne vagyunk a nyárban, de néha még mindig úgy jön a szöszmő a vízen - főleg ha a szél átnyomja a stégem elé -, hogy szinte képtelenség úsztatni. A tavaszi fenekezős pontyinvázió után, pedig igencsak jól esne már egy szép úszós peca. Igaz, talán már meg is írtam, valami ...

Matchbottal a mélyből
Megjelent: 2011. August 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Alig telt el egy rövidke idő az előző fehérvárcsurgói horgászat óta, és máris az a jóleső érzés kerített hatalmába, ami a halfogás iránti mérhetetlen vágyat jelentette. Már napokkal a tervezett horgászat előtt másra sem tudtam gondolni, rendre az alkalmazni kívánt helyes technikán, az etetőanyag kiválasztásán, ...

Csurgói dévérlesen
Megjelent: 2011. July 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mélyvízi horgászat mindig is sajátos, speciális ágát képezte a halfogásnak. A magas vízoszlop hatásainak kiismerése, a távolabbi mélységek megfejtése nem kis feladat elé állította a finomszerelékes horgászokat. Idővel aztán a sok kísérletezés, megtapasztalás csökkentette a kérdőjelek ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

A tatai Derítő-tó kárászai
Megjelent: 2011. June 03. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A tatai Derítő-tó kárászai Hónapok óta terveztük közös családi horgászatunkat a tatai Derítő tavon. Maga a tó csodaszép környezetben található, leginkább kapitális ponty és harcsa állományáról ismert. A festői környezetben eltöltött hétvége szívet-lelket melengető élményekkel ...

Úsztatva a Duna-ágon
Megjelent: 2011. May 20. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Úsztatva a Duna-ágon - Székely Nehéz kenyér mostanság úsztatva halat fogni a Ráckevei Duna-ág felső szakaszán. Egész télen nem fagyott be a víz, ide járt a környékről az összes kormorán, tonnaszám ették a keszeget, süllőt, csukát, minden halfélét, ami lefért a torkukon. Mire kitavaszodott, úgy megritkult a ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Feederbottal a régi helyeken
Megjelent: 2011. May 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Feederbottal a régi helyeken - Halmos Biztos vagyok abban, hogy ahogyan bennem is, úgy minden kedves horgásztársam emlékében hűen él az első, kezdeti halfogások élménye, s mellette azok a csodás helyszínek képei, ahol horgásszá érésünk, a természet értékeit megbecsülő emberré válásunk folyamata elkezdődött. Ezeket ...

Tavaszi (Blade) meccs pontyokkal
Megjelent: 2011. April 22. | Forrás: Sztahovits Péter-Fotó-Faith Tímea | Írások

Különösen felszabadító érzés a szabadban lenni, mikor a hosszan tartó tél és a csontig hatoló komor hideg után előbukkannak az első melengető napsugarak. Érezni a levegőben, végre megérkezett a tavasz. Ez persze egy pergető horgásznak mást is jelent, mégpedig azt, hogy legtöbb ragadozó halunkat tilalom védi, így kénytelen másfajta ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Szerelékek versenye
Megjelent: 2011. April 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szerelékek versenye. - Székely Zoltán Legszebb nemzeti ünnepünk alkalmából végre ránk mosolygott a tavasz várva-várt melege, melynek eredményeként megpezsdült a Ráckevei Duna-ágban is a vízi élet. A hajnali vízfelszínen itt-ott halak löttyentek, sőt rablást is láttam, és mindenfelé snecik gyűrűztek a naptól ...

Spiccbottal a csatornán
Megjelent: 2011. March 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Spiccbottal a csatornánÉs íme, elérkezett a pillanat, amikor felkerül oldalunkra a győztes pályázati anyag: A téli spiccbotozás minden bizonnyal nem a legkényelmesebb módja a kikapcsolódásnak. A hosszú kényszerpihenő azonban egyre inkább elviselhetetlenné válik. Nincs mese, az ember vágyik a vízpartra, a jó levegőre, csendre és nyugalomra. ...

Végre feederezve a mederben
Megjelent: 2011. March 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Be kell vallanom nem én jöttem rá. Idén még meg sem próbáltam a mederben horgászni, hiszen a 2-3 fokos folyóvízben semmi reményt nem éreztem a halfogásra. A Ráckevei Duna-ágon, ilyen hideg víznél, még ha mostanában nem is erős az áramlás, nagyon ritkán szokott előfordulni táplálkozó hal. Éppen ezért ...