Keresett kifejezés: CARP 693 találat
LIFE-ORANGE CARP RIG "RUNNING LEAD" BOJLIS SZERELÉK

Az utazó erőművész
Megjelent: 2009. June 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nyár közeleg, bár talán már most is az van. Az utazgatásokat, vagy hosszabb-rövidebb nyaralásokat egy igazi pecás víz közelébe tervezi, és ha ezt sikerül a családdal elfogadtatni, még mindig gond lehet, hogy milyen felszerelést vigyen magával, és az egyáltalán befér-e a kocsiba. Fóliacsőbe szorult komplett ...

Jó match volt...
Megjelent: 2009. June 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nemrég arról kaptunk hírt, hogy egy tiszai holtágban egész jól lehet fogni a termetes kárászokat. Bizony nem voltak ritkák a kiló feletti darabok, így természetesen nem kellett bennünket sokáig győzködni, hogy itt is kipróbáljuk az Energo Team Competition Tele Match botját. Tavasszal a sekély részeken gyorsabban melegszik a víz ...

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Tiszafüredi évadnyitó horgászverseny
Megjelent: 2009. May 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energofish Kft. támogatásával rendezte meg az elmúlt hétvégén a Tisza-tavi évadnyitó versenyét a Tiszafüredi Sporthorgász Egyesület. A térség legnagyobb horgász közösségének apraja-nagyja minden évben összejön a tiszafüredi Holt-Tiszán, hogy egy egész napos rendezvénnyel nyissa meg - informálisan - a ...

Szezonnyitó horgászat –  Babat-tó
Megjelent: 2009. May 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk harmadik, egyben befejező napjához, melynek helyszíne a Gödöllőtől néhány kilométerre található másfél hektáros Babat-tó, melyet Krisztián barátomnak már egy tavalyi horgászat alkalmával volt szerencséje meglátogatni.Azt azért nem mondanám, hogy ismertük a vizet, de legalább ...

Szezonnyitó horgászat - Bika-tó
Megjelent: 2009. May 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kipihenve az előző nap fáradalmait, szombaton kora hajnalban indultunk horgásztúránk második állomására a Galgahévíz külterületén található Bika-tóra.Az eredetileg fél órásra tervezett autóút közel egy órára sikeredett, egy elmulasztott letérőnek köszönhetően. Pedig az interneten talált ...

Tavaszi játék
Megjelent: 2009. May 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az április nem csak bolondos, hanem a horgászok részére bizonyos mértékig kiszámíthatatlan és böjtölős időszak is. A tavaszi áradások, tilalmak és a változékony időjárás korlátozzák a halfogási lehetőségeket. Legtöbbször marad a frissen betelepített ponty vagy a minden vízben jól fogható ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...

Zssolt-napi pontyozás
Megjelent: 2009. April 20. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Nagyon kíváncsi horgász vagyok, ezért ki kellett valahogy próbálnom az EnergoTeam 2009-es újdonság halkaparóját. Ehhez hal kell. Kapóra jött az előre tervezett Zsolt-napi pontyozás. A kora hajnal már a vízparton talált. Lassan búcsúzik a hajnali hold Az EnergoTeam Classic Heavy Feeder 3,6 méteres botot vittem ...

Finomszerelékes tavaszi feederezés
Megjelent: 2009. April 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A ponty fenekező módszerrel történő megfogása hazánkban a legnépszerűbb horgászati forma. A nyáron alkalmazott durvább felszerelésekkel a tavaszi hideg vizekben csak immel-ámmal kapó pontyokat szinte lehetetlen megfogni. Ezen a problémán segíthet a feederbotos horgászat, mely lefinomított szerelékével könnyebben képes horogra csalni a finnyás ...

Finomszerelékes tavaszi úszós pontyozás
Megjelent: 2009. April 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Nagy nehezen beköszöntött a tavasz, kezdenek melegedni a vizek, ami azt eredményezi, hogy lassan megjön a halak étvágya. Így vannak evvel a pontyok is, bár ne számítsunk botvivős kapásokra. A jó úszós felszerelés lényege a bot és az orsó egyensúlya, így fárasztja legkevésbé kezünket. Az ...

Menyhalas emlékek
Megjelent: 2009. March 04. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Valamikor a nyár végén, ősz elején a helyi horgászboltba érdekes párbeszédnek voltam tanúja. Két horgász azzal dicsekedett az eladónak, hogy az elmúlt napokban nem mindennapi horgászélménynek voltak részesei.Mivel én is ismertem a két sporit óvatosan, puhatolózva bekapcsolódtam a párbeszédbe, próbálva fényt ...

Az év első csukái
Megjelent: 2009. March 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre eltakarodott a jég a vizekről. Állandó tettestársammal, Laci barátommal, el is határoztuk, hogy gyorsan elmegyünk csukázni, még mielőtt a tilalmi időszak eljönne. Pár, egész télen a stég előtt, hálóban aszalódott karikakeszegemet örömmel áldoztam fel a túra érdekében. A vízre hajló ...

Ki a kicsit nem becsüli...
Megjelent: 2009. February 27. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Hibát követtem el néhány hete, mikor gondolkodás nélkül kijelentettem, hogy a természet kész levedleni magáról a téli arcképet és kész vidámabb színekbe öltözni, pedig még csak februárt írtunk. Akkor szinte alig láttam fehér foltokat, most meg helyenként térdig érő hóban kell gázolnom, hogy ...

Véletlen kárászozás
Megjelent: 2009. February 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A hűvösebb hónapokban a horgászember a nagyon esetleges csuka, menyhal vagy süllő mellett örül a fehérhalak sűrűbb kapásainak is. Legalább is én örültem a jó múltkorában, mikor, ugyan csukázni indultam el, de csodaszép kárászozásba keveredtem. Az őszvégi ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Jéghideg pisztrángok
Megjelent: 2009. January 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Számomra télen sincs megállás, ha az időjárás engedi, minden alkalmat megragadok, hogy a vízparton lehessek, illetve a jég hátán. Szerencsére nem én vagyok az egyedüli megszállott, mindig akad társ, aki épp ráér, és nem riad vissza a hidegtől sem.A napok óta tartó meleg jelentős mennyiségű havat elolvasztott, ...

Pontyszüret
Megjelent: 2009. January 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Jócskán magunk mögött hagytuk már az év nagyobbik részét. A meleg nyári napok már csak távoli emlékeimben élnek. A kertek alatt kopogtat a tél. A hideg szelek szárnyán utazva érkezett a messzi északról. Útját az elmúlás kíséri. Jeges lehelete bénítóan hat az életre. Rohamosan hűlő ...

Teszthorgászat Bugaszegen
Megjelent: 2009. January 14. | Forrás: Jancsek János | Tesztek

Az Energofish Kft és a Dél-Balatoni Sporthorgász Egyesületnek köszönhetően botokat, halakat, és ruházatot is tesztelhettem. Ezen a napon, egy olyan tavon kaptam lehetőséget, ahol az idén még tilos a ragadozó halakra történő horgászat, de a vezetőség kíváncsi volt, hogy a jövő évi nyitás előtt mire is várhatnak az ide látogató ...

Nyárvégi Expert pontyozás
Megjelent: 2008. December 19. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Kora hajnalban, zuhogó esőben érkeztem a tóhoz, megszállott vagyok, mint a legtöbb vérbeli horgász. Ilyen időben más a kutyát sem veri ki, de nekünk ott a helyünk a vízparton, ha egyszer döntöttünk, hogy megyünk.Az orsóról, botról csurgott a vízGyors esőköpenyes szerelés után az autóból lehetett csak figyelni, a kapásjelzőket, ...

Szedres, bokros, tőkleveles
Megjelent: 2008. December 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az éves rutin pecák közé tartozik a szedresi horgászegyesület tavának meglátogatása. Kollégám és barátom Orsós János itt tag. Rendszeres látogatója a víznek és az elmúlt évek alatt elég jól ki is ismerte, bár az utóbbi időben kicsit hanyagolta a horgászatot. Hiába, a nők sok galádságra rá ...

Brutális ősz
Megjelent: 2008. December 05. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Brutális őszA cím már talán nem is aktuális, hiszen lassan véget ér, a fagy szorongatja a torkát. Ez már inkább a tél eleje. Nehéz beletörődni, hogy nem akkor megyek horgászni, amikor akarok, hanem akkor, amikor az időjárás kegyeskedik zöld lámpát adni. Egész évben próbáltam pontyot fogni - mindhiába. A jó nyári ...

Emlékezetes horgásznapok - 2
Megjelent: 2008. November 10. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kiruccanásunk második állomása a Nyíregyházától néhány kilométerre található Verba tanya és horgásztó, ahol egy versenyre voltunk hivatalosak barátommal. Versenyhorgászat? Ritkán, keveset emlegetett témakőr nálam. Jobban szeretem a nyugodt, stresszmentes pecákat, mégis sikerült barátomnak rávennie, hogy nevezzek be ...

Éjszakai horgászat a Balatonon
Megjelent: 2008. October 13. | Forrás: Jancsek János | Írások

Jancsek János vagyok, egy kis éjszakai pecára kalauzolom Önöket! A sztori abból indult, hogy volt iskolám elindult a balatonboglári halászléfőző versenyen, és felkértek az alapléhez valók beszerzésére, természetesen balatoni halakból! Beállítáa Egyik este, egykori tanárommal (aki most horgászik először) Lászlóval, ...