Keresett kifejezés: csali 1140 találat
SBS PVA mesh refill spool
SBS PVA mesh system
SBS RING SWIVEL 8 (FORGÓKAPOCS)
SBS GYŰRŰ RIG RING
WFT PENZILL SMOOTH FLUOROCARBON ZSINÓR 100M, 200M

Októberi emlék
Megjelent: 2011. January 24. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A késő őszi pontyozás talán a legizgalmasabb periódus e halfaj egyedeinek meghorgászására. Van olyan nap, amikor szinte számolatlanul fogja őket az ember, aztán a következő napon – ugyanolyan körülmények között -, egy nyamvadt kapása sincs… Bevetés előtt Ez történt most is, hiszen reggel hét és tíz óra ...

Volt egyszer egy ősz
Megjelent: 2011. January 19. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Így nyakig a télben, hidegben, hóban, jól esik visszaemlékezni a melegebb évszakokra. Már az őszi időszak is kellemes emlékeket idéz fel, nem feltétlenül kell a nyári napokig visszakalandozni. A szabad vízfelületek emléke kellemes érzéssel tölt el. Mennyivel kedvesebb látványt nyújt ez egy pergetőhorgász számára, mint a fagyba ...

Tél végén itt a bodorka!
Megjelent: 2011. January 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ez a zöldes hátú, búzaszemszínű, alul narancsos uszonyú, leggyakrabban félkilóig megnövő keszegféle jelzi nekem a tavaszt. Tudom, hogy evvel a megállapítással kicsit becsapom magam, mert sok vermelő helyen télen is lehet fogni, de nyáron, sőt ősszel is gyakran ékesítheti horgunkat. A télvégi bodorkázás azonban más. Annak külön ...

Jégre nentünk
Megjelent: 2011. January 13. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Beköszöntött az újév, új célokkal, új fogadalmakkal, de elsősorban egy új lékhorgász szezonnal. Nem váratott sokat magára az első rablóhalas lékes próbálkozásom, majd az elsőt gyorsan követte a második is. Ennek a két alkalomnak az eseményeit szeretném most megosztani. István barátommal készültünk ...

Beszéljünk a balinokról
Megjelent: 2011. January 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Hogy jut eszembe éppen most a balinokról irni, mikor kint térdig ér a hó és a vizeket, ha nem is járható vastagságú, de fehér jégszőnyeg borítja? Ilyenkor a lékhorgászatról kellene szóljanak soraim... Ez így igaz, de azt inkább hagyjuk máskorra, hadd melegedjek meg egy kicsit, hisz éppen most érkeztem haza. ...

Borúra derű
Megjelent: 2010. December 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Borúra derû Napok óta vártam a lehetõségre, hogy levezessem a felgyülemlett feszültséget egy kiadós horgászattal. Naponta többször is megnéztem az idõjárás elõrejelzéseket, de nem ígértek sok jót. Esõ, hidegfront, hó, fagy színesítette a palettát. Nem várhattam tovább, ha horgászni akartam ...

Az Energofish csapata az Ebro-n
Megjelent: 2010. December 21. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Bizonyára már mindenki halott az Ebro folyóról, annak harcsáiról, talán az ott élő pontyokról is. Na de a süllőkről már kevesen halhattak, pedig szép számban él a süllő is az Ebróban. Ennek a hihetetlen halbőségnek jártunk utána, és persze annak milyen módszerekkel lehetünk eredményesek egy távoli vízen. ...

Bemutatkozik az ET Zander Jig Fast
Megjelent: 2010. December 20. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Az Energo Team Zander Jig Fast botok közül a hosszabbat, a 2,40-es modellt vittük el horgászni. Szeretnénk ezt a pálcát, és rajta keresztül az egész Zander Jig botcsaládot bemutatni, mert bár friss, vadonatúj modellekről van szó, máris „híre kelt" és igen nagy népszerűséget jósolhatunk neki. Laci első próbálkozása a ...

Vissza a folyóra
Megjelent: 2010. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Gyorsan telik az idő, szinte észre sem vettük és itt a december, az év utolsó hónapja! A hűlő vizek és a kemény mínuszok egyre kevesebb horgászt vonzanak a vízpartra, ami érthető is, hisz a lehetőségek korlátozottak... mostmár csak napok kérdése, és a vizek „teljesen" befagynak! A hideg időjárás ellenére az elmúlt ...

Az utolsó nap
Megjelent: 2010. December 13. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Sosem hagytam még el úgy a Deltát, hogy ne kerestem volna fel az őnöket. Ezúttal sem lehetett másképp, az utolsó napomat rájuk szenteltem. Néha süllőzés közben be-beugrott egy- két jobb darab az esték folyamán, de nem elégedtem meg a véletlenül fogott balinokkal, célzottan rájuk akartam horgászni. Az Ó-Dunán csak kis ...

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

A sügerek Mekkája
Megjelent: 2010. December 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Utolsó napjaimat tapostam a Duna torkolatvidékén. Az idõjárás nem változott, borongós, esõs, hûvös volt a klíma. Még ebben a késõi idõszakban sem megszokott ez a cudar idõ, de én az utóbbi két évben különös érzékkel tudom az ilyen zord idõjárási viszonyokhoz idõzíteni a ...

Pergetés az őszi Dunán
Megjelent: 2010. December 01. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az őszi párán átszűrődő bágyadt napfény dunai pergetésre csábított. Kaptam a twiszterezésnél már jól bevált háromméteres, kétrészes President DX- Kevláromat, és hamarosan a csábítóan tükörsima Nagy-Dunán találtam magam, barátaim Günther és Tibor társaságában. ...

Finnyás csukák
Megjelent: 2010. November 29. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Esős napok köszöntöttek ránk a Crişan-i horgásztanyán. A festeni kívánt felületeket eláztatta a víz, a munka leállt. Jó alkalom nyílt arra, hogy nappal is felfedezzük magunknak a Delta halait. Elsősorban a csukákra koncentráltunk, ebből kifolyólag olyan zugait kerestük fel a torkolatvidéknek, ahol e csodás ragadozókkal a legtöbb ...

Süllők a porondon
Megjelent: 2010. November 24. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Október második felébe léptünk, bármennyire is szomorú, de ez már az őszi időszak, csak egy lépés és itt a tél. A helyzet úgy alakult, hogy pont ebben az időszakban a Duna-deltában kötöttem ki Attila barátommal. Utazásunkban nem teljesen a horgászaté volt a főszerep. Farkas Levi barátom, Crişan-i horgásztanyáján nagyobb ...

Egy kis reggeli twiszterezés
Megjelent: 2010. November 22. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Csodaszép hajnalra ébredtem. A kelő nap aranyló fénye átszüremlett a sűrű párát ontó víz felett. A csípős reggeli hidegben sejtelmesen gőzölgött a még tíz fok feletti Ráckevei-Duna sűrű nádbugákkal szegélyezett keskeny vize. Gyorsan bekaptam a reggelit és kötelességeimet elodázva csónakba huppantam, magamhoz kapva a ...

Remek páros: Bosznia és a Vision
Megjelent: 2010. November 19. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Bosznia csak az utóbbi években kezdett igazán megnyílni a horgászok előtt. A kékesen átlátszó folyóvizek, hatalmas pisztrángok sokak álmát váltották már valóra. A magyar Vision Team és a visionflyfishing.hu oldal szerzőgárdája egy csapattá kovácsolódva indult útnak. Sok időt töltöttünk a megfelelő ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: 2010. November 15. | Forrás: Bognár Zoltán | Írások

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé tételének érdekében. Persze, azért volt hogy vontattunk, de inkább pergettünk ebben a hónapban. Októberi vontatva ...

Gyertek Gorgovára! - 2. rész
Megjelent: 2010. November 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A deltai alkonyat kettős élményt jelent számomra: egyrészt felejthetetlenül szép, másrészt a legértékesebb időszak kezdete. Az éjszakai pergetés az a műfaj, ami nélkül már nem tudnék élni: megsokszorozódik a kapás élménye, hevesebb a fárasztás, és a lámpafényben felbukkanó süllő felejthetetlen ...

Gyertek Gorgovára! - 1.rész
Megjelent: 2010. October 29. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Megesett már, hogy egy kevésbé értékes autóval elindultunk a Delta mélyére, és akkor Partizani településig jutottunk el. Ha félig sikerült, miért ne sikerülne egészen is? – kérdezgettük magunktól, és kitűztük célul, hogy beparkolunk vendéglátónk gorgovai kapuja elé, kerüljön ...

Háromfai 24 órás csuka- és süllofogó verseny
Megjelent: 2010. October 27. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

ENERGOFISH - FISHING&HUNTING 24 ÓRÁS CSUKA- ÉS SÜLLŐFOGÓ VERSENY 2010 HÁROMFA Pálinkó Karcsi és Palócz Pali a reggeli eligazításon 2010.10.23.-án délelőtt tíz órakor vette kezdetét a 24 órás háromfai csuka és süllőfogó páros horgászverseny. A csapatok már korán reggel tolongtak a ...

Álomból a rémálomba
Megjelent: 2010. October 25. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

Csónakos pergető OB. I. forduló Gyöngyös 2010. Mint ígértem a Mátrai Pergetők versenye után, az idei csónakos pergető OB. I. fordulójáról szeretném beszámolómmal tájékoztatni a pergetés elkötelezett híveit. Az előjáték után, mely a mi versenyünk volt az OB. -t megelőző hétvégén, már ...

Tiszai matchezés
Megjelent: 2010. October 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team 2010-es vadonatúj matchorsóját, a Carp Expert Match 3000-t vittük el egy intenzív próbára. A helyszín a Tisza-tó volt, ahol a megállapodott, kedvező vízállás hatására a hírek szerint igencsak étvágyuknál voltak a halak. Egy jó horgászatért mindent, irány a víz! ET Carp Expert Match 3000-es ...

Színes halakrol álmodom
Megjelent: 2010. October 15. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Nem volt okom panaszra, a sülős-harcsás horgásztúráim rendre sikeresen zárultak, de valami hiányérzetem mégis volt. Nem a halak méretében nyilvánult meg ez az ínség, hanem úgy az összhatás nem volt teljes. A tóparton megért párás reggelek, az éjszakai küzdelmek a nemes ellenfelekkel mind-mind rendben voltak, csupán a sebesen ...