Keresett kifejezés: heavy 50 találat
NYTRO STARKX METHOD FEEDER BOT

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

Csukák a jég alól
Megjelent: 2010. March 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kovács Adriánnal a Salmo Team Hungary oszlopos tagjával nyomoztuk a jégbe zárt csukák kapó kedvét. Kivittük jó pár tipikus léki botot magunkkal, annyi léket fúrtunk, hogy kezdő olajtársaság is megirigyelhette volna. Könnyű felszereléseket fabrikáltunk, mozgékony, friss bodorkákat kínáltunk a ragadozóknak, szóval minden ...

Lékre magyar!  De mivel, és hogyan?
Megjelent: 2010. February 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Mikor, ha nem most?! Röpködnek a mínuszok, mint dalos pacsirták nyáridőben. A tavak jege vastagra hízott, a csukák pedig aktívak. Így hát mi is azok leszünk! Irány lékelni! Csak akkor merészkedjünk jégre, ha annak vastagsága már megfelelő, legalább 12-15 cm Kovács Adriánnal vágtunk neki a mintegy 2,5 km hosszú ...

A Pó másik arca I.
Megjelent: 2009. August 31. | Forrás: Pálfai Gábor - horgaszotazas.hu | Írások

Lehet, hogy ezzel a címmel fog megjelenni az a DVD is, amelyet hamarosan kezükbe vehetnek a hazai horgászok, így előre „lelövöm a poént". Ennek ellenére nem tudok jobb címet találni ennek a beszámolónak, hiszen a Pó folyón eltöltött egy hetünk megmutatta a folyó másik arcát a horgászat szempontjából. De miért is beszélünk ...

Munkában a Power Picker
Megjelent: 2009. July 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb süllőztünk az Energo Team Power Picker botjával, majd néhány napra rá a Tiszán tettünk próbát egy folyóvízi keszegezéssel. A horgászat egyik varázsa, hogy sosem tudhatjuk előre, milyen napot fogunk ki, mikor eszik a hal, vagy mikor kell megszenvedni minden kapásért. A Tisza-tó bőkezű helyszínnek bizonyult ...

Power Pickerrel a Tiszán
Megjelent: 2009. June 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Amikor először kézbe kaptam az Energo Team Power Picker botját, azonnal kiderült, hogy az XXX Strong felirat nem csupán reklámfogás. Már „szárazon” érezni lehetett az erejét, amin semmi csodálkoznivaló nincs, ha jobban szemügyre vesszük a pálcát. Egy Tiszai kanyar külső íves kövezését horgásztunk meg ...

Zssolt-napi pontyozás
Megjelent: 2009. April 20. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Nagyon kíváncsi horgász vagyok, ezért ki kellett valahogy próbálnom az EnergoTeam 2009-es újdonság halkaparóját. Ehhez hal kell. Kapóra jött az előre tervezett Zsolt-napi pontyozás. A kora hajnal már a vízparton talált. Lassan búcsúzik a hajnali hold Az EnergoTeam Classic Heavy Feeder 3,6 méteres botot vittem ...

Finomszerelékes tavaszi feederezés
Megjelent: 2009. April 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A ponty fenekező módszerrel történő megfogása hazánkban a legnépszerűbb horgászati forma. A nyáron alkalmazott durvább felszerelésekkel a tavaszi hideg vizekben csak immel-ámmal kapó pontyokat szinte lehetetlen megfogni. Ezen a problémán segíthet a feederbotos horgászat, mely lefinomított szerelékével könnyebben képes horogra csalni a finnyás ...

Téli csukák története
Megjelent: 2009. February 16. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Jól kezdődött az idei esztendő, azt kell mondanom, soha rosszabb ne legyen! Alig telt el három hét az év első havából, én már jó pár horgászélménnyel gazdagodtam. Mindig történt valami érdekes és minden alkalommal volt miről beszámolni, de talán a legutóbbi horgászat volt a legizgalmasabb. Hogy is szokták mondani? „A bűnös ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Lékből pergettem
Megjelent: 2009. January 28. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mivel az idei január akaratom ellenére kemény hideget hozott, a jég nem csak az állóvizeket hódította meg, hanem sikerült a folyókon is 20-25 centiméteresre híznia, biztonságos horgászati lehetőséget kínálva ezzel, a lékhorgászok szűk táborának. Ez nem is csoda, hisz a jég a tartós mínuszokból bőségesen tudott ...

Pontyszüret
Megjelent: 2009. January 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Jócskán magunk mögött hagytuk már az év nagyobbik részét. A meleg nyári napok már csak távoli emlékeimben élnek. A kertek alatt kopogtat a tél. A hideg szelek szárnyán utazva érkezett a messzi északról. Útját az elmúlás kíséri. Jeges lehelete bénítóan hat az életre. Rohamosan hűlő ...

Brutális ősz
Megjelent: 2008. December 05. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Brutális őszA cím már talán nem is aktuális, hiszen lassan véget ér, a fagy szorongatja a torkát. Ez már inkább a tél eleje. Nehéz beletörődni, hogy nem akkor megyek horgászni, amikor akarok, hanem akkor, amikor az időjárás kegyeskedik zöld lámpát adni. Egész évben próbáltam pontyot fogni - mindhiába. A jó nyári ...

Pontyozás feederrel
Megjelent: 2008. November 28. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A finomszerelékes pontyhorgászat méltán egyre népszerűbb változata a feederbottal történő fenekezés. Igazi jelentősége az áramló vizekben van, ahol nem, vagy csak nagyon nehéz kapásjelzővel lehet megoldani, hogy a folyás ne húzza azt fel. Ez nagyban durvítja készségünket, de az ejtős kapások észlelésére végképp ...

A feederes pontyozás
Megjelent: 2008. November 05. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A mélység titka
Megjelent: 2008. October 24. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Egész évben tervbe volt véve a dunai pontyfogás. Ez annak rendje és módja szerint el is maradt, pedig ebben az évben nagyon kellett volna. Filmkészítésben gondolkodtunk, de a vízállás rapszodikus változása és extrém magas állása lehetetlenné tette az etetést és a jól ismert helyek meghorgászását. A ...

Éjszakai horgászat a Balatonon
Megjelent: 2008. October 13. | Forrás: Jancsek János | Írások

Jancsek János vagyok, egy kis éjszakai pecára kalauzolom Önöket! A sztori abból indult, hogy volt iskolám elindult a balatonboglári halászléfőző versenyen, és felkértek az alapléhez valók beszerzésére, természetesen balatoni halakból! Beállítáa Egyik este, egykori tanárommal (aki most horgászik először) Lászlóval, ...

A jól megérdemelt jutalom
Megjelent: 2008. September 29. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

István barátom amurfogása óta eltelt két nap. Egyedül jártam le az etetett helyemre, minden eredmény nélkül. Már lassan kezdtem elveszíteni a reményt, amikor végre megtört a jég. Rezzent a spicc, feszült várakozás... Ez a nap is úgy kezdõdött, mint a többi. Hajnali fél ötkor keltem, reggeliztem, aztán nyomás a ...

A tavasz ajándékai
Megjelent: 2008. May 08. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

A feederbotos horgászat, azon horgászmódszerek közé tartozik, amelyeket ritkán alkalmazok, de ha sor kerül rá, annál nagyobb élvezettel hódolok eme stílusnak. Sok-sok éve már, hogy a pergetés uralja horgászkirándulásaim nagy részét, de ennek ellenére nem zárkózom el más módszerek alkalmazásától sem. A ...

Fagyos vakszerencse
Megjelent: 2008. February 27. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Ez a nap is úgy kezdõdött mint a többi. Párom mellett ébredtem nyolc órakor. Kitámolyogtam a konyhába, feltettem fõni a kávét. Miután lejött, bevittem Krisztinek. Elkortyolgattuk, közben beszélgettünk. Kicsit késõbb, csak úgy megszokásból ránéztem a telefonra, ami le volt némítva. Három nem fogadott ...

Gőrdülékeny halfogás
Megjelent: 2007. November 27. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Elõfordul, hogy nincs is igazán kedvem a horgászathoz. (Ritkán, de van ilyen.) Csak azért megyek le a vízpartra, hogy kiszellõztessem a fejem, vagy csak egyszerûen ne legyek otthon. Ilyenkor, ha viszek magammal cuccot, mindig a lehetõ legkevesebbet és a lehetõ legegyszerûbb módszert favorizálom.Csónakból görgetveA napokban is így tettem. Sütött a nap, ...