Keresett kifejezés: ponty 851 találat
SBS CORN STEEP LIQUOR NATUR, FLAVOURED 500ML

Feederbottal a régi helyeken
Megjelent: 2011. May 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Feederbottal a régi helyeken - Halmos Biztos vagyok abban, hogy ahogyan bennem is, úgy minden kedves horgásztársam emlékében hűen él az első, kezdeti halfogások élménye, s mellette azok a csodás helyszínek képei, ahol horgásszá érésünk, a természet értékeit megbecsülő emberré válásunk folyamata elkezdődött. Ezeket ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

Tavaszi márnák a Dunán
Megjelent: 2011. May 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Március közepétől már elkezdenek bizseregni a Dunán a márnák, de a tilalom /máj 2-tól - jún 15-ig/ előtt áprilisban, egyes sódereseken igen eredményesen lehet rájuk horgászni. Egy szép április eleji napon meg is próbáltam egy párhuzamkövezésen, mely előtt közepes sebességgel áramlik a kavicsos aljzat felett a ...

Vadító ízek ragadozóknak
Megjelent: 2011. April 15. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Vadító ízek ragadozóknak - Murányi Antal Sokszor elmentem mellette, de aztán mégis tettem egy próbát a műcsalis horgászatban is alkalmazható folyékony távcsalikkal. Milyen íz lehet csábító egy süllő számára? Érdeklik az ízek és illatok a támadásba lendülő csukát? Elméleti és gyakorlati ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Szerelékek versenye
Megjelent: 2011. April 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szerelékek versenye. - Székely Zoltán Legszebb nemzeti ünnepünk alkalmából végre ránk mosolygott a tavasz várva-várt melege, melynek eredményeként megpezsdült a Ráckevei Duna-ágban is a vízi élet. A hajnali vízfelszínen itt-ott halak löttyentek, sőt rablást is láttam, és mindenfelé snecik gyűrűztek a naptól ...

Kora tavaszi potykák
Megjelent: 2011. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi potykák - Halmos Horgásztársaimhoz hasonlóan a hosszú téli böjt után én is ki voltam éhezve már egy kiadós kora tavaszi pontyozásra. Március közepére az egyre csak javuló, melegebbre forduló időjárás szabadította fel állóvizeinket a jég fogságából, ennek köszönhetően nagy ...

Blade Match-el a Tiszán
Megjelent: 2011. March 31. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ezúttal Szarvas Zoltánnal érkeztünk meg a Tisza folyóra, hogy egy kora tavaszi keszegezéssel tegyük próbára az Energo Team Blade Match botját. Egy teljesen rendhagyó helyszínen, egy hasonlóan rendhagyó horgászatban lehetett részünk. Hajnal a tiszaörvényi Kormorán kikötőben - innen indultunk Először is néhány szót ...

FEHOVA - 2011
Megjelent: 2011. March 27. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Ismét eltelt egy év, újra eljött a legnagyobb magyarországi horgászkiállítás, a FEHOVA ideje. Több hónapja lázasan dolgoztunk azon, hogy a kiállítás sikeres legyen. Rengeteg munkát fektettünk az előkészítésbe, az új polcrendszerek elkészítésébe, kialakításába, az új termékek időre ...

Horgászik a család
Megjelent: 2011. March 25. | Forrás: Fábián József | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra beérkezett anyagok közül a következő írás érte el a második helyezést: Első generációs horgász vagyok. Hogy mit értek ez alatt? Azt, hogy úgy fertőzött meg a halfogás szeretete, hogy korábban senki nem kergette a halakat a környezetemben. Nem egy szülő, egy testvér, vagy egy barát ...

Amikor a természet csodát tesz… -  (…és azt az ember tönkreteszi)
Megjelent: 2011. March 23. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra 29 pályamű érkezett. a következő napokban a három első helyezett írásaival ismerkedhetnek meg. Elsőként a harmadik helyezett, Pintér Péter cikke lát napvilágot. Íme... Amikor az ember gyerek, sok mindent elhisz. Hiszünk a télapóban, hisszük, hogy karácsonykor tényleg a ...

Compógyár
Megjelent: 2011. February 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Bár itthon a compó csak mellékesen kerül horogra, Írországban kaphattam egy képet arról, hogy milyen, amikor egymást követik a többkilós compók, és ezen az ösvényen Zoli meg Lajos barátaim mutatták az irányt. A magas szintű compózáshoz szép vizek kellenek, temérdek etetőanyag és persze sok compó. Ja, és egyvalamivel ...

Októberi emlék
Megjelent: 2011. January 24. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A késő őszi pontyozás talán a legizgalmasabb periódus e halfaj egyedeinek meghorgászására. Van olyan nap, amikor szinte számolatlanul fogja őket az ember, aztán a következő napon – ugyanolyan körülmények között -, egy nyamvadt kapása sincs… Bevetés előtt Ez történt most is, hiszen reggel hét és tíz óra ...

Tél végén itt a bodorka!
Megjelent: 2011. January 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ez a zöldes hátú, búzaszemszínű, alul narancsos uszonyú, leggyakrabban félkilóig megnövő keszegféle jelzi nekem a tavaszt. Tudom, hogy evvel a megállapítással kicsit becsapom magam, mert sok vermelő helyen télen is lehet fogni, de nyáron, sőt ősszel is gyakran ékesítheti horgunkat. A télvégi bodorkázás azonban más. Annak külön ...

Lékelés rövid botokkal
Megjelent: 2011. January 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Lékelés rövid botokkal Mára már a horgászcikkek piaca igencsak specializálódott mindenféle horgászmódszerhez. Nincs ez másképpen a lékhorgászat esetében sem. Érdemes röviden áttekinteni, milyen előnyöket élvezhetünk, ha kifejezetten jég hátára való felszereléseket választunk. A Mora ...

Borúra derű
Megjelent: 2010. December 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Borúra derû Napok óta vártam a lehetõségre, hogy levezessem a felgyülemlett feszültséget egy kiadós horgászattal. Naponta többször is megnéztem az idõjárás elõrejelzéseket, de nem ígértek sok jót. Esõ, hidegfront, hó, fagy színesítette a palettát. Nem várhattam tovább, ha horgászni akartam ...

Az Energofish csapata az Ebro-n
Megjelent: 2010. December 21. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Bizonyára már mindenki halott az Ebro folyóról, annak harcsáiról, talán az ott élő pontyokról is. Na de a süllőkről már kevesen halhattak, pedig szép számban él a süllő is az Ebróban. Ennek a hihetetlen halbőségnek jártunk utána, és persze annak milyen módszerekkel lehetünk eredményesek egy távoli vízen. ...

Vissza a folyóra
Megjelent: 2010. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Gyorsan telik az idő, szinte észre sem vettük és itt a december, az év utolsó hónapja! A hűlő vizek és a kemény mínuszok egyre kevesebb horgászt vonzanak a vízpartra, ami érthető is, hisz a lehetőségek korlátozottak... mostmár csak napok kérdése, és a vizek „teljesen" befagynak! A hideg időjárás ellenére az elmúlt ...

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

Egy kis reggeli twiszterezés
Megjelent: 2010. November 22. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Csodaszép hajnalra ébredtem. A kelő nap aranyló fénye átszüremlett a sűrű párát ontó víz felett. A csípős reggeli hidegben sejtelmesen gőzölgött a még tíz fok feletti Ráckevei-Duna sűrű nádbugákkal szegélyezett keskeny vize. Gyorsan bekaptam a reggelit és kötelességeimet elodázva csónakba huppantam, magamhoz kapva a ...

Kipróbáltuk: ET Carp Blade 3,60
Megjelent: 2010. November 11. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Október talán az egyik legjobb pontyos hónap, amikor a halak már nem csak éjszaka, de nappal is folyamatosan kapásra bírhatók. A hideg téli hónapok előtt még nagyon intenzíven táplálkoznak, hogy minél több tartalékot halmozzanak fel a szűkösebb időszakra. A bot legfontosabb adatai olvashatók a ruhán A Blade botsorozat az Energo Team ...

Tiszai matchezés
Megjelent: 2010. October 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team 2010-es vadonatúj matchorsóját, a Carp Expert Match 3000-t vittük el egy intenzív próbára. A helyszín a Tisza-tó volt, ahol a megállapodott, kedvező vízállás hatására a hírek szerint igencsak étvágyuknál voltak a halak. Egy jó horgászatért mindent, irány a víz! ET Carp Expert Match 3000-es ...

Tassi kárászozás
Megjelent: 2010. October 11. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Jó hírek érkeztek a tassi alsó vízről, szépen eszik az ezüstkárász és akad közte egy-két ponty is. Egy úszós és egy feeder botot ragadtam és irány a múlt század legfelkapottabb horgászparadicsoma. A zsilipen közepes erősséggel folyt át a víz, de mivel a folyás kissé a bal part felé nyomott, én a jobb ...