Keresett kifejezés: BRAID 39 találat

Csuka helyett
Megjelent: 2008. June 23. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ócfalva egy olyan hely, ahová mindig szívesen megyek horgászni, nemcsak a halak miatt, hanem csak úgy egyszerűen szeretek oda járni és kész. Tehát a legutóbbi horgászatot magától értetődő módon ide terveztem. Amolyan pergetéssel egybekötött úszós horgászatra készültem, szóval a csukáknak és pontyoknak volt némi ...

Sió mustra
Megjelent: 2008. June 13. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Azt ugye mindenki tudja, hogy van két nagy folyónk, a Duna és a Tisza. Sokan tudják, hogy van még számos kisebb folyóvizünk, mint például a Rába. Azt már kevesen tudják, hogy sok patak és csatorna is a horgászok rendelkezésére áll, ha valaki veszi a fáradságot és megkeresi, felfedezi őket. A Balaton magas vízállása miatt, van ...

Pisztrángok támadása - első rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Az elmúlt hetekben kénytelen voltam beérni a békés halak által nyújtott horgászlehetőségekkel, aztán egyszer csak felcsillant a remény: meghívást kaptam egy pisztrángos tóra, ahol ismét szívem csücske, a pergetés kapta a főszerepet. Az adott víz egy régi patakmederből mesterségesen kialakított horgásztó volt, és ...

A végrehajtók őrőme
Megjelent: 2008. May 21. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A Sliderek robbanó sikerei után azt gondoltam, hogy a csukapergetésben több wobblerre már nem is lesz szükségem. De aztán volt ez a tavaszi nap, amikor a műcsalis dobozom majd’ minden lakója csődöt mondott… Persze, volt kivétel – így mégiscsak van egy olyan név, amelyről fennhangon zenghetek ódákat. Azt korábban is sejtettem, hogy tavasszal ...

A FEHOVÁN jártunk
Megjelent: 2008. April 22. | Forrás: Nagy Levente | Írások

FEHOVA 2008? Igen ebben az esztendőben sem maradt el a már sokadik éve megrendezésre kerülő horgász-vadász szakkiállítás, melynek a megszokottól eltérően az idén a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont „A” pavilonja adott otthont. A négy napos rendezvényen számos horgászatban illetve vadászatban érdekelt gyártó, forgalmazó ...

Szezonra készülve
Megjelent: 2008. April 11. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt napokban már nagyon evett a fene, nem tudtam hová tenni magam, annyira hiányzott a pergetés. Nagyon vártam már, hogy végre vízben láthassam az új műcsalikat, végre dobhassak egyet az új pálcával, és szemügyre vehessem, hogyan is rakja az új orsó a vadonatúj zsinórt. Nem is a halak izgattak, inkább a kíváncsiság ...

Fagyos vakszerencse
Megjelent: 2008. February 27. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Ez a nap is úgy kezdõdött mint a többi. Párom mellett ébredtem nyolc órakor. Kitámolyogtam a konyhába, feltettem fõni a kávét. Miután lejött, bevittem Krisztinek. Elkortyolgattuk, közben beszélgettünk. Kicsit késõbb, csak úgy megszokásból ránéztem a telefonra, ami le volt némítva. Három nem fogadott ...

Egy év teszthorgászat
Megjelent: 2008. January 28. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Év vége, év eleje… Mindenütt visszatekintenek, összegeznek, értékelnek. Így hát számomra is roppant kézenfekvõ, hogy átfésüljem az elmúlt év teszthorgász-tapasztalatait. Valószínűleg nem fogok eget rengető tanulságokat levonni, de nem is ez a célom. Csupán rendbe szedném, helyükre tenném az emlékeket. Ja, ...

Csukák a sekélyből - második rész
Megjelent: 2008. January 18. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ha horgászatról van szó, bármire hajlandó vagyok! Ezért nem jelentett különösebb lelki megrázkódtatást, hogy térdig vagy éppen combig kellett gázolnom a 8 fokos vízben. Eleinte kicsit hűvös volt a víz, még csizmán keresztül is, de jól tudtam, hogy a csukák mindenért kárpótolnak majd! Levente elsőre nem osztotta a ...

Csukák a sekélyből - első rész
Megjelent: 2008. January 16. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Egy egész hét! Ennyit kellett kibírnom horgászat nélkül, és bevallom, ez túl hosszúnak bizonyult számomra... A lényeg az, hogy nagyon ki voltam már éhezve egy jó kis pecára, és mit tesz ilyenkor a horgász? Hát elmegy és horgászik! Ilyen egyszerû a képlet – irány a vízpart! Ezúttal a csukák voltak ...

Csukakaland
Megjelent: 2008. January 14. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Vége van a nyárnak, és egyre beljebb megyünk az õszben is, errõl tanúskodnak a fák sárguló levelei és a hûvös párás reggelek is, szomorú tény, de sajnos, ezen a helyzeten mi nem változtathatunk. Ilyenkor a legtöbb horgász, igyekszik minden lehetséges alkalmat megragadni a horgászatra, hogy elég élményt halmozzon fel a téli ...

Néha a főldőn is jár!
Megjelent: 2007. November 06. | Forrás: ZéBé | Írások

Besenyei Péter mûrepülõ világbajnokunk az idei versenysorozat utolsó ausztráliai futama elõtt kikapcsolódásképpen elutazott feleségével Rinyaszentkirályra, hogy személyesen is meggyõzõdjenek arról, nem legenda mindaz, ami az ottani csukákat övezi.Jól szolgált az Energofish Orizo bakancsa a sáros gáton való horgászatkorA ...

Kőnnyű drog 3/2
Megjelent: 2007. July 18. | Forrás: Pásztor István | Írások

A függőséget okozó horgászhelyek egyik legkeményebbje a Gyöngyös-patak kőszegi-lukácsházi vadregényes tekergője. Ahol a Salmo verhetetlen csalija, izé… verhetetlen.Az előző részből kiderülhetett, hogy alapvetően nem kell túlbonyolítani a műcsalis készletet, hiszen a Salmo Lódarazsai minden igényt kielégítenek, és ez nem a reklám helye, ...

Kicsit kékebb, kicsit sósabb, de az ővék! (2/1)
Megjelent: 2007. May 24. | Forrás: Pásztor István | Írások

Igen, ilyen a Balti-tenger nyugati határának öbölrengetege, a svéd keleti part. Fjordok és szigetek, tengerszinti fenyvesek, és elvileg nagy csukák várják a horgászokat. Minket is vártak, de elkerültük egymást…Svédország csak a magyar szemnek furcsa. Rend van és tisztaság, egységes építkezési kultúra, tájtervezés, ...