Keresett kifejezés: töltő 230 találat
SBS ÚJ GENERÁCIÓS ELŐKÖTÖTT PVA BAG ÓLOM ZÖLD
SBS PVA micro háló készlet
SBS PVA mesh system
SONIK VADERX 8000RS SPOD ORSÓ (200M 30LB ZSINÓRRAL)
SONIK GIZMO ELEKTROMOS KAPÁSJELZŐ SZETT + SÁTORLÁMPA
SONIK GIZMO ELEKTROMOS KAPÁSJELZŐ
SONIK BANK-TEK 3 ROD COMPACT SLEEVE BOTZSÁK
SONIK BANK-TEK GADGET CASE TECH TÁROLÓ
SONIK ELECTRONICS ORGANISER TÁROLÓ TÁSKA
SONIK GIZMO2 ELEKTROMOS KAPÁSJELZŐ
PÁRNA A HORGÁSZÁS NEM ÉLET-HALÁL
PÁRNA 9+1 SZABÁLY, HA VELEM JÖNNÉL HORGÁSZNI…
NYTRO STARKX 1818 ÉLŐCSALI TÁROLÓ EVA EDÉNY
NYTRO STARKX 2424 ÉLŐCSALI TÁROLÓ EVA EDÉNY

Orsóválasztás kevés pénzből - Lineaeffe orsók
Megjelent: 2014. May 23. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Aki figyelte és nyomon követte az oldalunkon megjelenő írásokat, láthatta, hogy az olasz vérvonalat képviselő Lineaeffe orsók nagyon jól teljesítettek a „száraz" tesztek alatt. Megbizonyosodhattunk igényes felépítésükről, kiváló használati értékükről, anyagminőségüknek köszönhető tartósságukról, megbízhatóságukról egyaránt. Találtunk közöttük rendkívül igényes, az átlagnál valamivel drágább darabokat, melyeket pergetésre, ...

Egyszerűen feeder bottal- a method szerelék
Megjelent: 2014. April 16. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Napjainkra a method feeder széles körben elterjedté vált. Hatékonyságát fölösleges is volna kétségben vonni, a segítségével horogra csalt gyönyöru halak mutatják, hogy nem csak múló divathóbortról van szó. Hazájában, Angliában eredetileg minden etetoanyag bejuttatására alkalmas kosarat „method kosárnak", a velük való feeder horgászatot „method feedernek" hívták, mára azonban a fogalom megváltozott. Speciális technikát és kosarat rejt a ...

Spiccbotos pontyozó szerelék készítése
Megjelent: 2014. April 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A spiccbotról mindenkinek a snecizés, vagy a keszegezés jut először eszébe. Gyerekkorában szinte mindenki ezzel kezdi a horgászatot. Ez a legegyszerűbb módja a halfogásnak, nem utolsó sorban a legolcsóbb is. Jómagam is éveken keresztül üldöztem a kárászokat a Desedán. Azóta is szeretem ennek a pecának az egyszerűségét és a semmivel sem összehasonlítható érzést, amit a direkt kontaktus jelent a hallal. Régóta szerettem volna kipróbálni, vajon milyen ...

Nagyító alatt: a modern etetőkosarak
Megjelent: 2014. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A finom szerelékes fenekező módszerek kedvelőinek száma a kezdetektől, nagyjából a kilencvenes évek derekától folyamatosan nő. A horgászok részéről csillapíthatatlan vágy mutatkozik mind a mai napig arra, hogy békés halakat sportszerű, modern, de ugyanakkor nagyon egyszerű, s hatékony eszközökkel vegyék üldözőbe. A feeder és pickerbotos horgászat valóban az egyik legeredményesebb technikának számítanak, s paradox módon mégis talán a ...

Kell egy bolognai!
Megjelent: 2014. March 14. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mai napig tisztán emlékszem első bolognai botos élményem körülményeire. A „csodabot" nem az én kezeim között volt, apró legényként talán el sem bírtam volna még. Az általam akkoriban (is) sokat horgászott patak partján ügyködő horgászt néztem, ahogyan a hat méteres gyűrűs botjával mesteri módon vezette felszíni wobblerjét a túlpartot övező növénysávval párhuzamosan. Ezt a technikát bizony más eszközzel nem lehetett volna kivitelezni. ...

Lineaeffe pergetőorsók
Megjelent: 2014. February 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

x Előző cikkünkben bemutattuk az olasz cég nagyágyúinak számító, profi kategóriás pergető orsóit, most pedig az a feladatunk, hogy meggyőződjünk a Linea alacsonyabb árfekvésű modelljeinek használhatóságáról. A pergetés műfaja, a fonott zsinór használata ugyebár nem kíméli a szerkezetet, így mi is szigorú tekintettel és magas elvárásokkal néztünk bele a „gépházak” belsejébe. A „boncasztalon” ezennel a cég két ...

Téli örömök: sügérpergetés plasztikkal
Megjelent: 2014. February 11. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

x A hideg hónapok beköszöntével kiváló lehetőség nyílik a kisebb testű ragadozók fogására. A süllők és csukák pergető horgászata is remek dolog, mégis ezen a télen számos alkalommal ragadtam inkább UL botot és vettem célba városunk határát övező kis vízfolyásait, patakjait, csatornáit azzal a nem titkolt reménnyel, hogy a sügérek mellett kedvenc domolykóimból is nyakon csíphessek egy-egy darabot. A UL felszerelés téli változata nálam ...

Őszi Dévérek nyomában
Megjelent: 2013. November 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbbi horgászatunk helyszíne a Duna folyó volt. Egy őszi feederezésre készültünk, s ehhez szerettünk volna egy hozzáillő felszerelést összeválogatni. Csaliarzenál: csontik, pinki és giliszta A Duna ugye megy, mint a gyorsvonat, tehát itt nem a finomabb cuccok jönnek számításba, hanem azok a botok, amelyekben van némi tartalék. A kínálatban kutakodva szembe jött az Excalibur sorozat combosabb modellje, a Carp ...

Pontyhorgászat nagy távolságra
Megjelent: 2013. October 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A halakat ott a legkönnyebb megfogni, ahol vannak. De mi a helyzet, ha nagy távolságra találhatóak a parttól? Száz méternél messzebb, bizony nem is olyan egyszerű pontosan meghorgászni egy adott területetet! Kézenfekvő megoldásnak tűnik az etetőhajó vagy csónak használata, ezek azonban sok tavon tiltottak, így nem hagyatkozhatunk másra, mint botunkra, orsónkra és néhány hasznos kellékre, amik lehetővé teszik, hogy a parttól messzebb horgászva se ...

Feederbottal ítéletidőben
Megjelent: 2013. October 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Az időjárás az őszi horgászatok alkalmával gyakorta megtréfálja az embert. A nyári kánikulai pecáknak ugyan vége, helyüket átveszik az esős, szeles, borongós napok. Sokszor vár esős, szeles idő a vízparton, ami megnehezíti a horgászatot. Néhány ügyes trükkel mégis felül kerekedhetünk az elemeken és lehetőségeinkhez mérten jót horgászhatunk. Ezekből a fogásokból hoztam ma egy csokorral. Lássuk, hogyan érdemes nekivágni, ha a szombatra tervezett ...

Jim Hill
Megjelent: 2013. October 06. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

A türelmetlen kíváncsiság jóleső érzése hatalmasodott el a csapaton, amikor végre hiteles belső forrás megerősítette a legendás pergető orsó utódjának számító példány 2013. őszére várható érkezését. A debütálásig előttem álló pár hét nem ment el tétlenül, Jim Hill ügyben próbáltam alaposan felkészülni, minden létező információt magamba szívtam az orsógyártás történetének eddigi legnagyobb koreai csodájáról. Az szinte ...

VII. Pergető találkozó Tiszaroff, 2013
Megjelent: 2013. August 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folyóvízi pergetés szerelmeseinek, talán a legrégebbi múlttal rendelkező találkozója a tiszaroffi. Az idén nem ünnepeltünk jubileumot, de több változtatást is tettünk az előző évek tapasztalatai alapján, a minél sikeresebb lebonyolítás érdekében. Legjobban a gyerekek oktatását reformáltuk meg, mivel számukra, a nap záró felvonása, egy verseny, mely a pergetésre kiélezve, kevés sikert hozott az előző években tekintetében. Az idei évben is a ...

A spicc bot gumizása
Megjelent: 2013. August 20. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A spicc botos horgászat mindig nagyon közel állt hozzám, Talán épp azért, mert ez volt az első pecabot, amit a kezembe került, amivel lehetett keszeget, kárászt fogni. Egyszerű volt hozni-vinni szünidőben és semmilyen különleges kütyü nem kellett a használatához. Egy bot, egy-két szerelékes létra, egy szelet kenyér, és már indulhattunk is pecázni. Egész délelőttöket töltöttünk el így a vízparton. Azóta minden sokkal bonyolultabb lett, de az ...

Óvatos dévérek
Megjelent: 2013. August 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Egy csodálatos júliusi vasárnap leültem kedvenc vizem, a Fehérvárcsurgói víztározó partjára dévért fogni. Nem is gondoltam, hogy fontos tapasztalatokat fogok begyűjteni horgokról, előkékről, bodorkákról és egyéb uszonyosokról. Hajnalban keltem, hogy elkerüljem az évzakra jellemző őrületes nappali meleget. Háromnegyed hatra értem a vízpartra, és kilenc-fél tíz felé terveztem befejezni a pecát. A vízfelszínen selytelmesen gomolygott a felszálló ...

Vízparti kényelem
Megjelent: 2013. August 06. | Forrás: Talabér Gergely | Tesztek

Mindannyiunk szereti a pihenésre, horgászatra szánt időt eredményesen tölteni, sok szép halat fárasztani és megszákolni. Ugyanakkor, ha a vízparti tartózkodás kényelmetlen, kellemetlen, az sokszor árnyékot vet a horgászat nyújtotta élményekre. A kényelem tehát fontos! A parton töltött idő - bár férfiasan hangzana - ne legyen túlélőtúra. Épp elég az alkonyati szúnyoginvázió, a szemerkélő eső vagy a nyári hőség, nem kell, hogy ...

A pontyok 48 órája
Megjelent: 2013. August 03. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Idén is megrendezésre került a Székesfehérvárhoz közel eső Hajnal horgásztó 48 órás pontyfogó versenye. Június utolsó hétvégéjén kilenc kétfős csapat gyűlt össze, hogy próbára tegye csaliját, taktikáját és persze szerencséjét. A pontyhorgászat oltárán áldozva Sógival mi is beneveztünk a péntek déltől vasárnap délig tartó megmérettetésre. Kellemes, meleg idő és a szokásos szél fogadott a ...

Bevetésen a Black Spider Feeder Runner
Megjelent: 2012. May 14. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Új horgászeszközök tesztelése örömteli, nemes feladat, de az új horgászatok alkalmával a kíváncsiság mellett mindig van bennem némi izgalom is, ami abból az elvárásból adódik, amit a termékkel szemben támasztok fel az ismerkedés első pillanataiban. Ezek az érzések, gondolatok az EnergoTeam új feeder orsójának a ...

Elektromos evező
Megjelent: 2008. May 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A villanymotor – mint annyi más kényelmi horgásztalálmány – Amerikából érkezett hozzánk. Hazájában „trolling motor” néven ismert, ami elsődleges rendeltetésére is rámutat: nem gyors haladásra való, hanem arra, hogy horgászat közben mozgassa a csónakot. Nálunk nem divat ugyan a vontató horgászat, de a ...

Nyaralás és pergetés a Balatonon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Egy gyönyörű napsütéses, de kissé szeles napon érkeztünk meg Siófokra feleségemmel és kislányommal öt napos balatoni nyaralásunkra. 1. Mint később megtudtam a hasonlóan szeles időben érdemes a kövezések melletti sávot vallatni ragadozók reményében. Ezen a napon meg is vásároltam a 72 órás napijegyemet az egyik helyi horgászboltban ahol kértem némi iránymutatást is. Készségesen álltak rendelkezésemre és nyugtattak meg az infók, hisz ...