Keresett kifejezés: fudo 0 találat

A bajnok küzdelme a frontvonalban
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megnyugtathatunk mindenkit, ezen a fronton lövések nem dördültek, az ég viszont zengett néhányszor. Valójában annyi történt, hogy a Kamasaki Champion Match 3,90-es botját teszteltük egy levonuló nyári front környezetében. Baljós fellegek, szerencsére már távolodtak Egy, az átlagosnál mélyebb tavat választottunk a ...

Dübörög a pontyszezon
Megjelent: 2011. August 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Dübörög a pontyszezon, igaz nem nálam, de azért nem bírom megállni, hogy barátaim sikeréről ne írjak, ha már ajánlottam nekik egy igencsak fogós pontyozó párost. Bent járva az Energofish polcai között, megakadt a szemem egy aránylag új, saját fejlesztésű pontyozó pálcán, a Rubin Carp három méteres és ...

Márciusi keszegek és a gyerekek.
Megjelent: 2011. April 04. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi bodorkák - Bodnár Márciusban meglátogatott a családom, így már előre eltervezhettem, hogy horgászni kell mennem velük. Bátyámnak nagyobb gyermekei kíváncsiak voltak, miért is szeretem ezt a " horgászatot" annyira? Az biztos, hogy Benedek unokaöcsém várta legjobban a hétfőt, amikor keszegezni indultunk. Velünk tartott Bátyám ...

FEHOVA - 2011
Megjelent: 2011. March 27. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Ismét eltelt egy év, újra eljött a legnagyobb magyarországi horgászkiállítás, a FEHOVA ideje. Több hónapja lázasan dolgoztunk azon, hogy a kiállítás sikeres legyen. Rengeteg munkát fektettünk az előkészítésbe, az új polcrendszerek elkészítésébe, kialakításába, az új termékek időre ...

Fagyban, hóban
Megjelent: 2011. February 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Január közepére úgy megenyhült az időjárás, hogy némi halszagot kezdtem érezni a levegőben. Rá is akadtam egy mellékágra melynek felszínéről félig-meddig eltakarította a melegedés és a szél a jeget. Álmosan mozdult az úszó, hol le, hol fel, ennek megfelelően féltenyérnyi-tenyérnyi karikák, sügerek, ...

Nyári kalandok Írországban
Megjelent: 2010. October 18. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

.Nyári kalandok az energofish botjaival. A nyár folyamán sajnos nem volt túl sok időnk horgászni, és amikor sikerült, a nagy meleg miatt akkor is elmaradtunk a várt eredményektől. De azért többször a kezem ügyébe kerültek az EnergoTeam botjai. Többek között a Zoom Feeder és a Slider Match. Ilyenek az ír compók Nem az, aminek ...

Tassi kárászozás
Megjelent: 2010. October 11. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Jó hírek érkeztek a tassi alsó vízről, szépen eszik az ezüstkárász és akad közte egy-két ponty is. Egy úszós és egy feeder botot ragadtam és irány a múlt század legfelkapottabb horgászparadicsoma. A zsilipen közepes erősséggel folyt át a víz, de mivel a folyás kissé a bal part felé nyomott, én a jobb ...

Bolognais meglepetés
Megjelent: 2010. October 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Korábban a bolognai botok kiválasztásáról volt szó, ideje szót ejteni arról, mi történik ha horgászunk is vele. Az élő Tiszát céloztuk meg, az ET Blade Bolo 6-os változatával, hogy hamisítatlan folyóvízi keszegezést örökítsünk meg. A Tisza folyó kegyes volt hozzánk A botra, ahogy már ...

A bolognai bot kiválasztása
Megjelent: 2010. September 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az ősz a nagy folyóinkon számtalan lehetőséget kínál. Keszegféléink még igencsak étvágyuknál vannak, s ha mélyebb vizekben szeretnénk úszós felszereléssel megfogni őket, szükségünk lesz egy bolognai botra. Ennek kiválasztásáról és felszereléséről lesz szó a továbbiakban. Az ET Blade ...

Spiccbottal röviden - ET POWER POLE 400 vs ET RUBIN POLE 300
Megjelent: 2010. September 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A spiccbotos horgászatot mindig is jó mókának tartottam! Ha ezt a módszert választom, elsősorban a hosszabb 7-8 m-es pálcákat helyezem előtérbe, hisz ez az a hossz, mellyel az általam horgászott vizeken eltudom érni a testesebb halakat. Ennél rövidebb pálcákat csak nagyon ritkán használok! E ritka alkalmak egyike volt az elmúlt hétvégi ...

Balaton - jobb, mint gondolnánk!
Megjelent: 2010. August 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ezúttal a magyar tengert sikerült célba vennem. Igazság szerint családi nyaralás volt az apropó, de a horgászat sem maradhatott el! Egy újdonsült horgászcimbora jóvoltából egy kis csónak is rendelkezésemre állt, így nem csak parti betyárkodásról lehetett szó, hanem komolyabb lehetőségekkel is számolhattam. A ...

Laci rájött valamire
Megjelent: 2010. August 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szépen horgászunk egymás mellett a Ráckevei Duna-ág partján, mindenki a maga stégéről. Etetgetünk, fogogatunk vagy nem fogunk, kivéve Lacit. Ő ugyanis szinte mindig fog. Laci új fiú közöttünk, tavaly kezdett ide járni, de idén már magasan ő fogta a legtöbb pontyot, közte hat és felest is. Laci az új pecával. Az ...

Kárászok és keszegek, csak úgy
Megjelent: 2010. April 14. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Két nap kimerítő pergetés, legyezés, és félnapnyi igen megerőltető sörözés után, János öcsém úgy döntött, hogy egy kis amatőr úszózással színesíti tavaszi programját. Szíve mélyén elkötelezett finomszerelékes horgász ő, de a sors ezidáig csak ritkán adott lehetőséget ...

Tavaszi pezsdülés
Megjelent: 2010. April 12. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Végre-valahára megérkezett a tavasz, habár az időjárás néha még képes megcáfolni ezt a tényt, de lassan csak felelevenedik a természet. Napi rendszerességgel néztem az időjárás előrejelzéseket, vártam a lehetőséget, hogy a vízpartra léphessek. Igazi „kánikulai" időjárást jelzett több meteorológiai honlap ...

Ami egy őszi márnázáshoz kell
Megjelent: 2009. December 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az idei esztendő kegyes hozzánk ezen az őszön, a Duna vízállása viszonylag stabil, és a víz hőfoka, hála a kedvező időjárásnak, nem nagyon akar 7-8 fok alá csökkenni. Ezek a körülmények igazán kedveznek a márna horgászatához. Folyóvízi sajtos etetőanyagra alapozva, Carp Expert kajákkal dúsítva ...

Kipróbáltuk: ET Picker Blade 10”
Megjelent: 2009. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nagysikerű Blade pergetőbot-sorozat után a békés halakra vágyó horgászok számára készített Picker Blade botot dobtuk be a mélyvízbe. No, nem szó szerint, szerencsére csak a feederes végszerelék landolt rendre a Dunában, a bot rendeltetésszerűen a kezünk ügyében maradt. Előkészületek: Zoli csontit ragaszt ...

ET Competition Tele Match
Megjelent: 2009. April 24. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Folytatva a tavaszi könnyű keszegező felszerelések tesztjét, ezúttal az Energo Team Competition Tele Match botját vettük górcső alá. A 3,90-es pálcára az Energo Team Fighter Match orsó 30-as méretű modelljét rögzítettük. A bot textil tokban és gyűrűvédővel kerül forgalomba A lényeges adatok leolvashatók a botról ...

ET Triana Cayman 6m
Megjelent: 2009. April 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavaszi első horgászatok leginkább keszeges, esetleg pontyos bevetések. Ekkor még igen finom felszerelés dukál, így kaphatjuk a legtöbb kapást. A keszeghorgászat egyik legtechnikásabb műfaja (a rakózás után) a spiccbotos horgászat. Gold Star varsaszákba gyűjtöttük a halakat Víztípustól függően egy a tavaszi, ...

Etetők csatája
Megjelent: 2008. May 06. | Forrás: Pásztor István | Írások

A neonvégűek és rezgőspiccesek csatája eddig csak elméletben létezett Tavaly forgattunk Pogányban. Gábor barátom, a grafomán, már sikeresen lelőtte a poént, azaz, hogy idén is forgattunk Pogányban. Ez a Pogány nekünk már csak olyan, mint másoknak a háromfázás, a merenyézés, meg a palotásozás, igaz más a ...

Spiccbottal télen
Megjelent: 2008. February 28. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Már írtam arról, hogy a folyóvizek halai a kisebb energiaveszteség miatt többségükben szívesen vermelnek a lassú limányokban, öblösödések állóvizeiben. A Duna mentén több olyan, az élõ vízzel közlekedõ mesterséges öböl található, melyek sóderbányászat következtében keletkeztek. A ...

Őszi nyár a Velencei-tó partján
Megjelent: 2007. November 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Megérkezett a vénasszonyok nyara. Ilyenkor jól esik a napfürdõzés a kertben a rózsák között, de még jobb, ha a nap utolsó melengetõ sugarai a vízparton horgászat közben simogatják bõrömet. Ezért is határoztam úgy, hogy a szép õszi idõben minden más feladatot félredobok és hobbimnak szentelem minden ...

Újabb nap a paradicsomban â- 1/2
Megjelent: 2007. August 15. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A vadragényes nádasban található a legjobb horgászhelyElég zűrösen alakultak az elmúlt heteim. Ezer dolgot kellett megoldanom, millió helyre elutaznom. Aminek egyenes következménye, hogy a horgászat ebben az időben alulról közelítette a nullát. Egy hónap után már fizikai fájdalmat okozott a vízpart hiánya, így az első szabadnapomra ...

Maratoni horgászat, avagy a győtrődés 42 órája 2/2
Megjelent: 2007. June 20. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Amint annyira kivilágosodott, hogy látni lehetett az úszókat, match botra váltottam. Jó adag etetőanyagot lőttem úszóm köré és vártam a jószerencsét. Ami ezen a napon nem kényeztetett el 5-10 dekás dévérek kaptak eléggé foghíjasan. A háromóránkénti mérlegelésekre két-három kilót ...