Keresett kifejezés: pole 25 találat
SBS SOLUBLE PREMIUM LONGLIFE MINIBOILIES

Mit bírnak a spiccbotok?
Megjelent: 2011. May 18. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre eljött a jól megérdemelt pihenés ideje! Közelednek a Húsvéti ünnepek és én a család áldásával horgászhatok egy jót. A kiszemelt vízterület a városunk határán elterülő Palotavárosi tavak. Szeretem ezt a vizet, mert közel van, és mindig tud meglepetést okozni. Határozott tervekkel érkeztem, a ...

Spiccbottal a csatornán
Megjelent: 2011. March 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Spiccbottal a csatornánÉs íme, elérkezett a pillanat, amikor felkerül oldalunkra a győztes pályázati anyag: A téli spiccbotozás minden bizonnyal nem a legkényelmesebb módja a kikapcsolódásnak. A hosszú kényszerpihenő azonban egyre inkább elviselhetetlenné válik. Nincs mese, az ember vágyik a vízpartra, a jó levegőre, csendre és nyugalomra. ...

Elsőként
Megjelent: 2010. April 09. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A március végén megrendezett fegyver, horgászat, és vadászat (FEHOVA) nemzetközi szakkiállításon az Energofish standján számos újdonság került bemutatásra, melyet az idelátogató horgászok nagy érdeklődéssel fogadtak. Az új bojlis, feeder, match és bolognai botok között kiállításra került egy új ...

Tavaszi spiccbotozás
Megjelent: 2010. April 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre itt a jó idő, bár a vizek hőmérséklete még csak 5-7 fok, de ez nem akadályozhat bennünket az év első keszeges horgászatában! Ezúttal a Dunakeszi kavicsbányatavon tettük próbára a szerencsénket, ahonnan már a korábbi napokból is jó hírek érkeztek, nem csak keszeg, de pontyfogásról is. A Dunakeszi ...

Horgásznapló 2009 - második rész
Megjelent: 2009. December 30. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az előző részben szándékosan csak egy hazai vizet emeltem ki a sok közül, mert úgy gondolom ezek megérnek egy külön címet, mely alatt néhány mondat és néhány fotó segítségével feleleveníthetem az itt történteket. Mivel is kezdhetném, ha nem a Marossal, mely az idén is számtalan horgászélménnyel ...

Horgásznapló - 2009 - első rész
Megjelent: 2009. December 28. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Talán kissé gyerekesen hangzik, de minden alkalommal, mikor hazatérek a vízpartról előveszem kis noteszom és néhány sorban lejegyzem a nap eseményeit, hogy év végén átlapozva felidézhessem az adott horgászidény sikereit, sikertelenségeit. Így kialakul egy kép előttem az elmúlt horgászszezon milyenségéről, hogy miben ...

December ajándéka
Megjelent: 2009. December 21. | Forrás: Nagy Levente | Írások

December az év utolsó hónapja. Először a Mikulást várják a gyerekek és velük együtt mi is felnőttek, majd a karácsonynak örvendünk és végezetül baráti, rokoni társaságokba csoportosulva pezsgővel búcsúztatjuk az Óévet és köszöntjük az újat. Én még a kamerát ...

Apró vigasz
Megjelent: 2009. August 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Apró vigasz - Nagy LeventeFolyóvizeink kiszámíthatatlanok, mindig tartogatnak meglepetéseket. Van, hogy minden simán megy élményekkel tele, elégedetten térünk haza. Van, hogy kellemesen csalódunk, de sajnos olyan is előfordul, hogy kellemetlen érzések és kudarcok sokaságával szembesülünk. Egy kis elfeledett horgászvíz, mit ...

Ember tervez...
Megjelent: 2009. May 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Bármennyire is akarjuk, nem mindig történnek úgy a dolgok, ahogy azt szeretnénk. Vannak dolgok, amiket előre megtervezünk és vannak tényezők, körülmények, melyek keresztbe tesznek ezeknek. Ilyen az időjárás, melyet akarattal irányítani nem lehet. Vegyük mindjárt az áprilist. Szinte egész hónapban nyárias időnek örvendhettünk, aztán a ...

Miért szeretek spiccbottal horgászni?
Megjelent: 2009. May 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A legtöbb horgászcimborám azért vásárolt, vagy éppen vásárol spiccbotot, hogy meg tudja fogni vele a szükséges csalihal mennyiséget a rablóhalazáshoz. Akik versenyeznek, azoknak meg szükséges, kötelező. Nálam más a helyzet! A ragadozót pergetve fogom, a versenyszellem pedig nem igazán dolgozik bennem… én egyszerűen csak szeretek spiccbottal ...

ET Triana Cayman 6m
Megjelent: 2009. April 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavaszi első horgászatok leginkább keszeges, esetleg pontyos bevetések. Ekkor még igen finom felszerelés dukál, így kaphatjuk a legtöbb kapást. A keszeghorgászat egyik legtechnikásabb műfaja (a rakózás után) a spiccbotos horgászat. Gold Star varsaszákba gyűjtöttük a halakat Víztípustól függően egy a tavaszi, ...

Emlékezetes horgásznapok - 1
Megjelent: 2008. November 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mindig nagy kihívás az új vizek felfedezése. Még nagyobb, ha ezért több száz kilométert kell utazni, messze a hazai vizek biztonságot nyújtó ismeretétől. Ezeket a horgászatokat előre meg kell tervezni, kellően rá kell készülni, hisz teljesen más körülményekkel, lehetőségekkel és vizekkel kapcsolatos adottságokkal kell ...

Hétkőznapok a Deltában - Pontyozás
Megjelent: 2008. September 08. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Amíg lefelé csorogtunk a Chilia - Dunán, arra gondoltam, hogy semmi sem úgy van, mint tíz vagy akár csak pár évvel ezelőtt. Rengeteget változott a világ errefelé. Amíg a kis komp dugig megtelve autókkal, utasokkal átaraszol a vízen, olyan forgalom halad el mellettünk, ami korábban elképzelhetetlen volt. Luxus motorosok tucatjai repesztenek a haditengerészet ...

Tisztán csak kenyérrel
Megjelent: 2008. August 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Köztudott, hogy a kenyeret nem csak mi emberek, horgászok, hanem a halak is kedvelik. Kárász, domolykó, de legfőképp a paduc. Ezzel a szakirodalom is egyet ért és vannak fejezetek, ahol részletesen tárgyalják a paduc kenyérrózsával történő horgászatát. Ennek ellenére egyre kevesebben használják csalinak és még kevesebben etetés ...

Úsztatás a Dunán
Megjelent: 2008. July 29. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Régi szerelmem a Duna, hiszen itt tanultam meg elkeserítően régen horgászni. A folyóvíz varázsát az ember igazán az úsztatásos horgászattal tudja élvezni. Finom felszereléssel, nagyon odafigyelve, lankadatlan türelemmel kell sok százat úsztatni, hogy eredményes legyél. Igazi sporthorgászat! A dunai úsztatós horgászat főbb ...

Pontyok a spiccen
Megjelent: 2008. July 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

4-4, 20-as matchbotok után furcsán éreztem magam, mikor egy Benzar Pole névre keresztelt 8 m-es spiccbotot vettem kezembe. Először azt kérdeztem magamtól, hogy kell ez nekem? Aztán később rájöttem, a jóhoz hamar hozzá lehet szokni, sőt hamar meg is lehet szeretni, csupán egy napot kell horgászni vele... Reggel korán érkeztünk, egyedül voltunk párommal, ő a ...

Rakós botok tavaszi felkészítése
Megjelent: 2008. March 19. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Lassan vége a télnek. Egyre közelebb kerülünk a jó idõjáráshoz, a vele együtt járó felmelegedéshez, és ami a legfontosabb, a halfogás esélyei a hõmérõ higanyszálának emelkedésével egyenes arányban nõnek. Ideje hát leporolni õsz óta árválkodó botjainkat és harcra kész ...

Feederezés télen
Megjelent: 2008. February 25. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ne csapjon be senkit egy-két tavaszias nap, nézzünk a naptárra, hallgassuk meg a vízállásjelentéskor a vízhőfokokat és rájövünk, bizony még legalább egy hónapig tél lesz. Ennek megfelelően a vermelőhelyeken /lásd előző téli horgászatok/ van a legnagyobb esélyünk a halfogásra. A feederezés télen, mikor a halak ...