Keresett kifejezés: up 599 találat

A bajnok küzdelme a frontvonalban
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megnyugtathatunk mindenkit, ezen a fronton lövések nem dördültek, az ég viszont zengett néhányszor. Valójában annyi történt, hogy a Kamasaki Champion Match 3,90-es botját teszteltük egy levonuló nyári front környezetében. Baljós fellegek, szerencsére már távolodtak Egy, az átlagosnál mélyebb tavat választottunk a ...

Dübörög a pontyszezon
Megjelent: 2011. August 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Dübörög a pontyszezon, igaz nem nálam, de azért nem bírom megállni, hogy barátaim sikeréről ne írjak, ha már ajánlottam nekik egy igencsak fogós pontyozó párost. Bent járva az Energofish polcai között, megakadt a szemem egy aránylag új, saját fejlesztésű pontyozó pálcán, a Rubin Carp három méteres és ...

Vigaszpontyok
Megjelent: 2011. August 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A sors fintora, hogy az idei évben kedvenceimmel, a ragadozóhalakkal nincs különösebb szerencsém. Túráimat többnyire az útonállók köré szervezem, de bármerre indulok mindig mellém szegődik a balszerencse. Amennyiben sikerül horogra csalnom néhány jobb példányt, azok rendre leakadnak mielőtt a kezem rájuk tehetném. A sorozatos kudarcaimat a ...

Matchbottal a mélyből
Megjelent: 2011. August 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Alig telt el egy rövidke idő az előző fehérvárcsurgói horgászat óta, és máris az a jóleső érzés kerített hatalmába, ami a halfogás iránti mérhetetlen vágyat jelentette. Már napokkal a tervezett horgászat előtt másra sem tudtam gondolni, rendre az alkalmazni kívánt helyes technikán, az etetőanyag kiválasztásán, ...

Újra a Pó-deltában - 2. rész
Megjelent: 2011. July 22. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mielőtt rátérnék az éjszakai pergetésre és folytatnám élménybeszámolómat, fontosnak tartok tisztázni néhány dolgot! Mindannyian már többéves pergetői tapasztalattal rendelkezünk viszont a harcsapergetésben még „tanoncok" vagyunk, így aki konkrétumokat próbál leszűrni soraimból annak tudnia kell, hogy ...

Újra a Pó-deltában – első rész
Megjelent: 2011. July 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Újra a Pó-deltában – első rész - Nagy Levente Hosszú várakozással eltelt idő van a hátunk mögött… Lassan egy éve várjuk az indulás pillanatát, hogy a hosszú, közel 1500 km-es autózás után újra megpillanthassuk a Pó folyót, annak mellékágait, csatornáit, melyeknek páratlanul gazdag ...

Vissza az Ír vizekre
Megjelent: 2011. July 13. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Az írországi csukák keresése állandó kísérletezés jegyében telt. Rengeteg újdonság került hozzánk az elmúlt évben, amelyet ki szerettünk volna próbálni ezeken a szép vizeken. Ezáltal mi is okosodtuk némileg, meg a csukák is. A túra slágere egyértelműen az új Energo Team belly boat volt. Ritka, hogy az ember ...

Pontyparádé
Megjelent: 2011. July 04. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A korábbi írásomban említettem, hogy a matchbotozás mellett a feedert is bevetettem az egyre sűrűsödő pontyugrások láttán. A szituáció adott volt, tehát nem készültem különösebben a pontyokra, csupán annyi etetőanyag meg csali állt rendelkezésemre, amivel néhány csalihalat meg tudtam fogni, és ebből a kevésből, ami kisült, az ...

Pergetett jászok
Megjelent: 2011. July 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A jó öreg Duna egyik legszebb ajándéka a jászkeszeg. Ezt a kiválóan küzdő halfajt számos módszerrel eredményesen horgászhatjuk, de kétségtelenül a pergetés a legsportszerűbb. A bot ízléses ruhában szállítható A Dunaparton cserkelve jól azonosíthatók azok a szakaszok, ahol érdemes ...

Érzékeinkre hangolva
Megjelent: 2011. June 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Igazán szerencsésnek mondhatják magukat a Székesfehérváron élő horgászok, ugyanis horgászvizekben nagyon gazdag vidéknek számít a település és annak közvetlen környezete is. A sokszínűségnek és a változatosságnak köszönhetően mindenki megtalálhatja magának a legkedvesebb módszeréhez illő helyszínt. ...

ET Spin Blade, a hoóri mészáros
Megjelent: 2011. June 22. | Forrás: Jakó László | Írások

Nemrégiben rendeltem egy könnyed pergetésre való botot, természetesen hozzá illő orsóval. Mégiscsak itt a kemény szezon, ideje, hogy valami minőségi cucc legyen a kezemben, amikor órák hosszat fogok a Sajóban talpalni. Így esett, hogy az Energo virtuális standját böngészve ráakadtam egy tetszetős pálcára. Meg is rendeltem hamar az ET Spin Blade egyik ...

Született harcos
Megjelent: 2011. June 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Mielőtt belecsapnék a lecsóba, talán megemlíteném, hogy miként keveredtem bele a ragadozós beállítottságom ellenére ebbe a finomszerelékes kalandba. Az egész a harcsákkal kezdődött és azzal, hogy nem volt elegendő csalihalam. A kétnaposra tervezett bajszosok utáni hajsza első estéjét különösebb események nélkül ...

Vésettajkú barátaim
Megjelent: 2011. June 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amióta az eszemet tudom, mind a mai napig a legszívesebben a folyóvizeket keresem fel horgászbotommal. Ez nem is csoda, hiszen boldog gyermekéveimet nagyszüleimnél töltöttem a szőke Tisza partján. Korán megtanultam szeretni, és egyben tisztelni a folyót, annak lakóit, s az ott élő embereket. Nagyon sokat tanultam az öregektől, akik mérhetetlen türelemmel avattak be a ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

Csukázás... kicsit másképp
Megjelent: 2011. June 10. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A horgászcikk ipar fejlődésével nem csak újabb és újabb termékek és eszközök látnak napvilágot, hanem a folyamatos fejlesztés eredményeként a gyártás során használt anyagok minősége is egyre nő. Így van ez a horgászbotok elsőszámú anyagaként használt karbonszövettel is, mely napjainkban éli igazi ...

Új Ryobi pergetőorsók? Igen!
Megjelent: 2011. May 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Olyan mértékű frissítésbe fogott a Ryobi orsók gyártója, amilyenre az utóbbi pár évben nem volt példa cégen belül. Évről évre változtatás nélkül jutottak el hozzánk a Zauber, Applause és Ecusima nevű „örökzöldek” – csupa kiforrott munka, bevált szerkezet, minek is változtatni rajta? Nos, a ...

Straub Dezső, a pecás bonviván
Megjelent: 2011. May 25. | Forrás: Jakó László | Írások

Ki ne ismerné közülünk a vén Dunán nevelkedett, huncut szemű, örökifjú sporttársunkat? Ki tudja, hányszor derültünk sziporkázó humorán, a színpadon és a televízió képernyőjén egyaránt. Arról viszont kevesebbet tudunk, hogy a horgászat szeretete mikor és miként vert gyökeret zsigereiben. Mert bizony ...

Pickeres kárászozás
Megjelent: 2011. May 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az ember akkor jön rá, hogy a mai heavy feederek mennyire erősek és robosztusak, amikor egy finom kis picker pálcával horgászik nagyon hasonló szituációkban. A kistestvér könnyedsége, gyorsasága és az élvezetes fárasztások arra sarkalják a horgászt, hogy ha csak lehet, ne feedert, hanem pickert használjon. A vadonatúj orsót a ...

Mit bírnak a spiccbotok?
Megjelent: 2011. May 18. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre eljött a jól megérdemelt pihenés ideje! Közelednek a Húsvéti ünnepek és én a család áldásával horgászhatok egy jót. A kiszemelt vízterület a városunk határán elterülő Palotavárosi tavak. Szeretem ezt a vizet, mert közel van, és mindig tud meglepetést okozni. Határozott tervekkel érkeztem, a ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

Elkezdődött
Megjelent: 2011. May 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Mint régóta várt kedves, hű barát, úgy érkezett meg idén is a hosszú, hideg tél után. Az oly sokáig tartó távollétért nem győzött kárpótolni bennünket, mutatva azt, hogy hamar feledtetni akarja velünk a fázós és egyhangú szürke napokat. Friss illatot árasztó meleg szellőjével tudatosította ...

Szajblingok Medveországban
Megjelent: 2011. April 16. | Forrás: Jakó László | Írások

Szajblingok Medveországban - Jakó L. „Szép Erdélyország nagy hegyei alján nyílik sok apró, kis tarka virág…" Ez a kedves kis strófa ismétlődgetett bennem, miközben Csabi barátommal, na meg Miklós cimboránkkal Csíkrákos felé vitt az utunk. A Hargita kanyargós, meseszép ormai közt suhant autónk, s én egyre a tájban ...