Keresett kifejezés: CARP 686 találat
CRALUSSO FEEDER CARP ÉS FONOTT ELŐKE
ZSINÓR EXCALIBUR CARP FLUORO CARBON COATED 200M
ZSINÓR EXCALIBUR CARP FEEDER FLUO NARANCS 300M

Ki a kicsit nem becsüli...
Megjelent: 2009. February 27. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Hibát követtem el néhány hete, mikor gondolkodás nélkül kijelentettem, hogy a természet kész levedleni magáról a téli arcképet és kész vidámabb színekbe öltözni, pedig még csak februárt írtunk. Akkor szinte alig láttam fehér foltokat, most meg helyenként térdig érő hóban kell gázolnom, hogy ...

Véletlen kárászozás
Megjelent: 2009. February 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A hűvösebb hónapokban a horgászember a nagyon esetleges csuka, menyhal vagy süllő mellett örül a fehérhalak sűrűbb kapásainak is. Legalább is én örültem a jó múltkorában, mikor, ugyan csukázni indultam el, de csodaszép kárászozásba keveredtem. Az őszvégi ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Jéghideg pisztrángok
Megjelent: 2009. January 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Számomra télen sincs megállás, ha az időjárás engedi, minden alkalmat megragadok, hogy a vízparton lehessek, illetve a jég hátán. Szerencsére nem én vagyok az egyedüli megszállott, mindig akad társ, aki épp ráér, és nem riad vissza a hidegtől sem.A napok óta tartó meleg jelentős mennyiségű havat elolvasztott, ...

Pontyszüret
Megjelent: 2009. January 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Jócskán magunk mögött hagytuk már az év nagyobbik részét. A meleg nyári napok már csak távoli emlékeimben élnek. A kertek alatt kopogtat a tél. A hideg szelek szárnyán utazva érkezett a messzi északról. Útját az elmúlás kíséri. Jeges lehelete bénítóan hat az életre. Rohamosan hűlő ...

Teszthorgászat Bugaszegen
Megjelent: 2009. January 14. | Forrás: Jancsek János | Tesztek

Az Energofish Kft és a Dél-Balatoni Sporthorgász Egyesületnek köszönhetően botokat, halakat, és ruházatot is tesztelhettem. Ezen a napon, egy olyan tavon kaptam lehetőséget, ahol az idén még tilos a ragadozó halakra történő horgászat, de a vezetőség kíváncsi volt, hogy a jövő évi nyitás előtt mire is várhatnak az ide látogató ...

Nyárvégi Expert pontyozás
Megjelent: 2008. December 19. | Forrás: Bódi Zsolt | Írások

Kora hajnalban, zuhogó esőben érkeztem a tóhoz, megszállott vagyok, mint a legtöbb vérbeli horgász. Ilyen időben más a kutyát sem veri ki, de nekünk ott a helyünk a vízparton, ha egyszer döntöttünk, hogy megyünk.Az orsóról, botról csurgott a vízGyors esőköpenyes szerelés után az autóból lehetett csak figyelni, a kapásjelzőket, ...

Szedres, bokros, tőkleveles
Megjelent: 2008. December 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az éves rutin pecák közé tartozik a szedresi horgászegyesület tavának meglátogatása. Kollégám és barátom Orsós János itt tag. Rendszeres látogatója a víznek és az elmúlt évek alatt elég jól ki is ismerte, bár az utóbbi időben kicsit hanyagolta a horgászatot. Hiába, a nők sok galádságra rá ...

Brutális ősz
Megjelent: 2008. December 05. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Brutális őszA cím már talán nem is aktuális, hiszen lassan véget ér, a fagy szorongatja a torkát. Ez már inkább a tél eleje. Nehéz beletörődni, hogy nem akkor megyek horgászni, amikor akarok, hanem akkor, amikor az időjárás kegyeskedik zöld lámpát adni. Egész évben próbáltam pontyot fogni - mindhiába. A jó nyári ...

Emlékezetes horgásznapok - 2
Megjelent: 2008. November 10. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kiruccanásunk második állomása a Nyíregyházától néhány kilométerre található Verba tanya és horgásztó, ahol egy versenyre voltunk hivatalosak barátommal. Versenyhorgászat? Ritkán, keveset emlegetett témakőr nálam. Jobban szeretem a nyugodt, stresszmentes pecákat, mégis sikerült barátomnak rávennie, hogy nevezzek be ...

Éjszakai horgászat a Balatonon
Megjelent: 2008. October 13. | Forrás: Jancsek János | Írások

Jancsek János vagyok, egy kis éjszakai pecára kalauzolom Önöket! A sztori abból indult, hogy volt iskolám elindult a balatonboglári halászléfőző versenyen, és felkértek az alapléhez valók beszerzésére, természetesen balatoni halakból! Beállítáa Egyik este, egykori tanárommal (aki most horgászik először) Lászlóval, ...

Fenekezés pontyra
Megjelent: 2008. October 01. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A fenekezés hazánkban a pontyhorgászat legelterjedtebb módja. Fõ változatai az etetõkosaras és ólmos szerelékkel történõ horgászat, de egyre inkább tért hódít a finomszerelékes feederezés és pickerezés, valamint az elsõsorban nagytestû egyedek megfogására specializálódott bojlizás.Klasszikus ...

Horgászni nem csak szeretni kell!.
Megjelent: 2008. September 26. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Történetem alapja bármennyire is meglepõ, a horgászat. Azon belül is a dunai peca, és annak egy speciális változata, az amurozás. Most, hogy így rendszertanilag besoroltuk ezt a tevékenységet, rátérhetünk a lényegre. Évekkel ezelõtt Besenczi István barátom mutatott egy olyan pályát, ahol rendszeresen lehetett nagy amurt fogni. Némi ...

Véget ért az év legnagyobb amatőr versenye!
Megjelent: 2008. September 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Azt nem tudjuk, hogy a világon van-e hasonló verseny, de az biztos, hogy a IV. EnergoTeam Kupa mely egyéni, családi, ifjúsági és gyermek kategóriában került lebonyolításra, összdíjazása 5 000 000 Ft volt, - példátlan- a hazai versenyek történetében.ET Kupa döntő - gyerek - IbrányA versenyről készült képek ide kattintva ...

Nyíltvízi pontyozás - úszóval
Megjelent: 2008. September 05. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A pontyok általában kedvelik a vízinövények biztonságot és táplálékot adó közelségét, de olykor szívesen kilátogatnak a nyíltvizekre is, főleg, ha ott vándorkagylótelepeket, szúnyoglárvákat, egyéb számukra kívánatos táplálékokat találnak nagyobb tömegben. Rendszeres etetéssel is ...

Nádi pontyozás úszóval
Megjelent: 2008. September 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ez a megnevezés gyűjtőfogalom, hiszen hasonlóan szerelünk, ha bármilyen vízinövényzet, sás, nád, fűzes, csuhés, hínaras, tökleveles vagy akadó közelében horgászunk, ahol jobb, ha a zsinór függőlegesen fut a vízfelszíntől a horogig. Nádi pontyozáshoz bevált úszók, ólmok, horgokEz talán a leghangulatosabb ...

II. EnergoTeam - Sensas Kupa - Románia
Megjelent: 2008. September 02. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A romániai Doripesco horgászparadicsomban lezajlott kétnapos rendezvény ezúttal nem csak a helybéli horgászversenyző-elitet mozgatta meg, hanem jó páran a környékbeli országokból is érkeztek - sőt, a francia Sensas-csapat néhány tagja is emelte részvételével az 5000 euró értékű összdíjazású verseny szintjét. ...

Feederpróba
Megjelent: 2008. July 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A feederbotos horgászattól messze állok, nyugodtan mondhatnám, mint Makó Jeruzsálemtől... A legemlékezetesebb találkozásom eszel a technikával, illetve a technikához tartozó horgászbottal az idén áprilisban Budapesti FEHOVA kialításon történt, mikor a feederbotos horgászat legújabb vívmányát próbálgatva, ...

Pontyokra hangolva
Megjelent: 2008. June 26. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Nálam a pontyozás kicsit mást jelent, mint a pontyozók zöménél. Nem vonultatom fel fenekező botok hadát, nem szórok be kiló számra bojlit, nem tökölök elektromos kapásjelzőkkel. Általában egy szál bottal indulok a nyomukba, figyelem, hol ugranak, hol turkálnak, és ahol a legtöbb rájuk utaló jelet látom, ott vetem be horgomat egy ...

Pontyos esték
Megjelent: 2008. June 16. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Leugrunk este pár órára? Nem teketóriáztam, rögtön rábólintottam. Álmos barátommal már csak azt kellett eldöntenünk, hogy hová és mire? Végül egy közeli horgásztó mellett döntöttünk, és mivel túlnyomó részt pontyok vannak a tóban, a halfaj is adott volt. Gyorsan dobáltuk be a ...

Egy pontyos délután
Megjelent: 2008. June 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Rég nem szórakoztam olyan jól, mint az elmúlt nap délutánján… Dél körül hívott Csaba cimborám, hogy nincs-e kedvem vele tartani egy néhány órás horgászatra egy városunk határában található kis magántóra, melyet Eszenyő néven ismerünk. Biztos forrásból tudta, hogy néhány nappal azelőtt ...

Profi Mix Kupa
Megjelent: 2008. May 29. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Romániában az Energofish szervezésében, május 23. és 25. között, megrendezésre került, az immár hagyománynak számító Profi Mix Kupa. Ezúttal Homoródszentpál adott otthont a háromnaposra tervezett rendezvénynek, amire az ország egész területéről érkeztek, amatőr és profi versenyhorgászok. Ismét itt volt a ...

Miénk itt a tét - második rész
Megjelent: 2008. May 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Az edzőpálya másik felét csupa székelyek uralták. Mindenféle bohó és zabolátlan népek Csíkból, Udvarhelyről és Szentgyörgyről - három ember képviselte a székelyföldi városokat: Zsolt, Laci és Attila valószínűleg nem véletlenül telepedett egymás mellé. Már nincs sok hátra… Dalnoki ...

Etetők csatája
Megjelent: 2008. May 06. | Forrás: Pásztor István | Írások

A neonvégűek és rezgőspiccesek csatája eddig csak elméletben létezett Tavaly forgattunk Pogányban. Gábor barátom, a grafomán, már sikeresen lelőtte a poént, azaz, hogy idén is forgattunk Pogányban. Ez a Pogány nekünk már csak olyan, mint másoknak a háromfázás, a merenyézés, meg a palotásozás, igaz más a ...