Keresett kifejezés: ROUND 74 találat

Szilvási Szilárd a Champion termékekről
Megjelent: 2015. April 03. | Forrás: Szilvási Szilárd | Írások

A Tavaszi HorgászShow-n az Energofish polcaira új termékcsalád került, Energo Team Champion néven. A tasakokon Szilvási Szilárd nevét olvashatjuk, így az Európa-bajnok versenyhorgászt kérdeztük meg, mit kell tudnunk az új termékekről. Szilárd az etetőanyagaival kezdte az ismertetést. CHAMPION GROUNDBAIT ETETŐANYAGOK Egész pályafutásomra jellemző, hogy részben, vagy teljes egészében a saját magam készítette ...

Elő a spiccbotokkal
Megjelent: 2014. May 08. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Vitathatatlanul a halfogás legegyszerűbb módszere a mai napig a spiccbotozás. Nem a leglátványosabb stílust képviseli a technika, de kis gyakorlás után nagyon élvezetes, szórakoztató sportot lehet vele művelni, nemhiába látjuk a hosszú, többméteres botokat apró gyerekek és megőszült nagyapók kezében egyaránt. Tavasz lévén most a legaktuálisabb beszélni róluk, a hosszú kényszerpihenő után ideje újra elővenni őket, a fokozatosan melegedő ...

Match bot teszt
Megjelent: 2012. September 11. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Már rögtön az elején tényként leszögezhetjük és elkönyvelhetjük azt az általános közvélemény szerinti megállapítást, hogy a hazai forgalmazók kínálatában is egyre több remek horgászbotot lehet felfedezni. Sokszor a szemnek is fárasztó a boltok polcain felsorakoztatott nyeleket végigpásztázni, nemhogy ...

Tilalom után a Dunán
Megjelent: 2012. August 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában A természetes vizeken a ponty, a márna és a harcsa mellett, újabban a paduc, jász és a szilvaorrú keszeg is június 15.-én szabadul az ívási tilalom alól. Nagyon vártam ezt a napot, hiszen én ezekre, a gyorsvízi halakra szeretek a legjobban horgászni. Többnyire amúgy is visszaengedem őket, de azért van, hogy elfog a ...

Pergető Triatlon Tiszaroffi forduló
Megjelent: 2012. July 12. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

pergeto_triatlon_tiszaroff Egyesületünk, a Mátrai Pergetõk HSE már a hatodik éve rendezi meg hagyományos versenyét Tiszaroffon az élõ Tiszán! Igaz, a 2010-es évben a nagy áradások miatt elmaradt a verseny, de az ötödik az minden sorozatban egy mérföldkõ, legalábbis, mi így készültünk. Szponzoraink a neves évforduló ...

Extreme Match-el a Dunán
Megjelent: 2012. July 09. | Forrás: Szarvas Zoltán | Írások

Amikor egy horgászatra készülünk mindig hasznos hozzá a legalkalmasabb felszerelést kiválasztani. Ha már rendelkezésre áll némi választék otthon, eldönthetjük, melyik a pont odavaló bot-orsó páros, ha még nincs olyan, de gyakrabban szeretnénk az adott módszert űzni, jó alkalom a készletünk bővítésére. Így ...

Melegedő vízen pickerrel
Megjelent: 2012. March 30. | Forrás: Energo Team | Írások

Gyakran kerülünk olyan szituációba, amikor a helyes módszer kiválasztása abszolút döntő a fogás későbbi alakulását tekintve. Adott egy változatos mélységű holtág, ahol kiterjedt 50-70 centis víztől a 3,5 méterig mindenféle víztípust meghorgászhatunk, s a lehetséges módszerek is változatosak. Az ...

Téli pickerezés
Megjelent: 2012. February 17. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ha valamire a téli horgászat keretei között kevesen vállalkoznak, az a békés halas horgászat. Pedig a téli vizek időnként nagyon kellemes meglepetéssel szolgálhatnak. Egy biztos, olyan létszámú halrajok, mint amelyekkel télen szembesülünk, soha nem állnak össze nyáron. A radarképen jól látszik, hogy a vermelő ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

Spiccbottal a Ráckevei Duna ágon
Megjelent: 2011. October 31. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korábbi dömsödi matchbotos kalandom másnapján két alternatíva is felmerült bennem a folytatással kapcsolatban. Az első egy komolyabb feederes-pontyozós alternatíva volt, messze bent a meder közepén. Ugyanakkor az elmúlt pár napban a pontyok mintha visszavonulót fújtak volna, semerre sem láttam számottevő akciót a környéken. A másik ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

Vigaszpontyok
Megjelent: 2011. August 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A sors fintora, hogy az idei évben kedvenceimmel, a ragadozóhalakkal nincs különösebb szerencsém. Túráimat többnyire az útonállók köré szervezem, de bármerre indulok mindig mellém szegődik a balszerencse. Amennyiben sikerül horogra csalnom néhány jobb példányt, azok rendre leakadnak mielőtt a kezem rájuk tehetném. A sorozatos kudarcaimat a ...

Született harcos
Megjelent: 2011. June 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Mielőtt belecsapnék a lecsóba, talán megemlíteném, hogy miként keveredtem bele a ragadozós beállítottságom ellenére ebbe a finomszerelékes kalandba. Az egész a harcsákkal kezdődött és azzal, hogy nem volt elegendő csalihalam. A kétnaposra tervezett bajszosok utáni hajsza első estéjét különösebb események nélkül ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Csak tiszta forrásból
Megjelent: 2010. September 24. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha ilyen csapadékos nyarak keserítik életünket, amikor a folyóvizek időt se kapnak a letisztulásra, csak annyit tehetünk, hogy fennebb és fennebb megyünk a folyón, a forrásból sáros víz nem jöhet – legalábbis Bartók szerint, a forrás legyen tiszta! Amint eljött a tervezett horgászat napja, kénytelen voltam felismerni, hogy az ablakomat csapkodó víz nem más, mint egy rohadt sűrű eső, amelynek esze ágában sincs elállni, úgy egy-két évig. Okés, nem vagyok ...

Excalibur RD 1000
Megjelent: 2010. January 22. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Az Excalibur név alatt megjelenő első- és hátsófékes orsó az Energo Team legfrissebb büszkeségeinek egyike. Ennek megfelelően találunk benne extrákat rendesen, és szinte semmi lehetőséget nem ad a fikára. Az alábbiakban részletesen taglalom, hogy miért kell komolyan venni ezt az orsót… Az Excalibur dizájnja semmi kihívó elemet nem ...

Banax Atro - mindig és mindenre
Megjelent: 2010. January 18. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Lassan a múlt halvány ködébe vesznek azok a drága jó „mindenes” orsók, amelyek minden boton jól mutatnak – mert manapság majdnem az összes horgászmódszerre speciális orsók ajánlkoznak. A Banax Atro ilyen értelemben tehát kissé a múlt és jelen egyben: hagyományos „allround” orsó, a legújabb ...

Szezonnyitó horgászat –  Babat-tó
Megjelent: 2009. May 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk harmadik, egyben befejező napjához, melynek helyszíne a Gödöllőtől néhány kilométerre található másfél hektáros Babat-tó, melyet Krisztián barátomnak már egy tavalyi horgászat alkalmával volt szerencséje meglátogatni.Azt azért nem mondanám, hogy ismertük a vizet, de legalább ...

Szezonnyitó horgászat - Bika-tó
Megjelent: 2009. May 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kipihenve az előző nap fáradalmait, szombaton kora hajnalban indultunk horgásztúránk második állomására a Galgahévíz külterületén található Bika-tóra.Az eredetileg fél órásra tervezett autóút közel egy órára sikeredett, egy elmulasztott letérőnek köszönhetően. Pedig az interneten talált ...

Metaroyal 5000 A Ryobi Safari
Megjelent: 2009. February 13. | Forrás: Zákonyi Botond | Tesztek

Szokták mondani, hogy a puding próbája az evés, nincs ez másképpen a tengerre szánt, a sós vizet jól tűrő orsóval sem. Első Indiai-óceánra tervezett horgásztúránk előtt nem kis dolgot jelentett a megfelelő felszerelés összeállítása. Horgásztunk már korábban is tengeren, sikerült is néhány ...

Mi kell a csukának?
Megjelent: 2009. February 11. | Forrás: Murányi Antel | Írások

Alig volt még pár óra sötétedésig, amikor csónakba szálltam. Ha minden terv szerint működik, akkor ez a pár óra is elég eseménydús lehet – fontolgattam magamban, miközben ellöktem a csónakot. A rossz idő nekem pont jó, ilyenkor pattanok csónakba A szemerkélő eső általában sokat ront a hangulatomon, de ezen a ...

Véletlen kárászozás
Megjelent: 2009. February 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A hűvösebb hónapokban a horgászember a nagyon esetleges csuka, menyhal vagy süllő mellett örül a fehérhalak sűrűbb kapásainak is. Legalább is én örültem a jó múltkorában, mikor, ugyan csukázni indultam el, de csodaszép kárászozásba keveredtem. Az őszvégi ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Lékelés
Megjelent: 2009. February 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismételten elkísértük horgásztúrájukra a Kovács Adrián-Lukácsi Béla párost. A legszívesebben persze pergetnek a jászsági pecások, de ilyenkor télvíz idején, amikor vastagra hízik a jég, lehetőség nyílik valami egészen másra is. Naná, hogy lékelni mentünk! A svéd Mora ...