Keresett kifejezés: pontyos 61 találat

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Ember tervez...
Megjelent: 2009. May 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Bármennyire is akarjuk, nem mindig történnek úgy a dolgok, ahogy azt szeretnénk. Vannak dolgok, amiket előre megtervezünk és vannak tényezők, körülmények, melyek keresztbe tesznek ezeknek. Ilyen az időjárás, melyet akarattal irányítani nem lehet. Vegyük mindjárt az áprilist. Szinte egész hónapban nyárias időnek örvendhettünk, aztán a ...

ET Triana Cayman 6m
Megjelent: 2009. April 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavaszi első horgászatok leginkább keszeges, esetleg pontyos bevetések. Ekkor még igen finom felszerelés dukál, így kaphatjuk a legtöbb kapást. A keszeghorgászat egyik legtechnikásabb műfaja (a rakózás után) a spiccbotos horgászat. Gold Star varsaszákba gyűjtöttük a halakat Víztípustól függően egy a tavaszi, ...

Hétkőznapok a Deltában - Pontyozás
Megjelent: 2008. September 08. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Amíg lefelé csorogtunk a Chilia - Dunán, arra gondoltam, hogy semmi sem úgy van, mint tíz vagy akár csak pár évvel ezelőtt. Rengeteget változott a világ errefelé. Amíg a kis komp dugig megtelve autókkal, utasokkal átaraszol a vízen, olyan forgalom halad el mellettünk, ami korábban elképzelhetetlen volt. Luxus motorosok tucatjai repesztenek a haditengerészet ...

II. EnergoTeam - Sensas Kupa - Románia
Megjelent: 2008. September 02. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A romániai Doripesco horgászparadicsomban lezajlott kétnapos rendezvény ezúttal nem csak a helybéli horgászversenyző-elitet mozgatta meg, hanem jó páran a környékbeli országokból is érkeztek - sőt, a francia Sensas-csapat néhány tagja is emelte részvételével az 5000 euró értékű összdíjazású verseny szintjét. ...

Egy pontyos délután
Megjelent: 2008. June 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Rég nem szórakoztam olyan jól, mint az elmúlt nap délutánján… Dél körül hívott Csaba cimborám, hogy nincs-e kedvem vele tartani egy néhány órás horgászatra egy városunk határában található kis magántóra, melyet Eszenyő néven ismerünk. Biztos forrásból tudta, hogy néhány nappal azelőtt ...

Miénk itt a tét - első rész
Megjelent: 2008. May 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Vannak borús hajnalok, amikor csak a profik mennek vízpartra. Ezeken a napokon teljesen üres a Szentpáli Halgazdaság horgásztava - csupán hat fehérpólós fickó serénykedik, plusz néhány bámészkodó. Az Energo Team romániai versenycsapata nem mindennapi látvány, így edzés közben sem - ezt abból gondolom, hogy én magam is ...

A tavasz ajándékai
Megjelent: 2008. May 08. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

A feederbotos horgászat, azon horgászmódszerek közé tartozik, amelyeket ritkán alkalmazok, de ha sor kerül rá, annál nagyobb élvezettel hódolok eme stílusnak. Sok-sok éve már, hogy a pergetés uralja horgászkirándulásaim nagy részét, de ennek ellenére nem zárkózom el más módszerek alkalmazásától sem. A ...

Etetők csatája
Megjelent: 2008. May 06. | Forrás: Pásztor István | Írások

A neonvégűek és rezgőspiccesek csatája eddig csak elméletben létezett Tavaly forgattunk Pogányban. Gábor barátom, a grafomán, már sikeresen lelőtte a poént, azaz, hogy idén is forgattunk Pogányban. Ez a Pogány nekünk már csak olyan, mint másoknak a háromfázás, a merenyézés, meg a palotásozás, igaz más a ...

Az élmény kőtelez
Megjelent: 2008. April 25. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Március 27. és 30. között megrendezésre került a 15. jubileumi FeHoVa a Budapesti Vásárközpontban. Az elmúlt évektől eltérően, ezúttal az „A” pavilonban, mintegy 8.250 négyzetméteres felületen volt megtekinthető a kiállító cégek standja. Talán nem túlzás, ha azt állítom, hogy ezúttal is az Energo ...

Rakós botok tavaszi felkészítése
Megjelent: 2008. March 19. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Lassan vége a télnek. Egyre közelebb kerülünk a jó idõjáráshoz, a vele együtt járó felmelegedéshez, és ami a legfontosabb, a halfogás esélyei a hõmérõ higanyszálának emelkedésével egyenes arányban nõnek. Ideje hát leporolni õsz óta árválkodó botjainkat és harcra kész ...

A nagy visszatérés
Megjelent: 2008. March 06. | Forrás: Gptthard Ferenc | Írások

Nehéz telünk van. Az elmúlt két hét horgászkirándulásai nem voltak túl szerencsések… Több környékbeli tavat is végigpróbáltam, de a csukáknak még nyomát sem láttam. Így hát megelégelvén a sorozatos kudarcot, úgy döntöttem, hogy ezúttal kis folyócskámhoz térek vissza, hátha ...

Test the Bass, avagy - Jégre fel!
Megjelent: 2008. January 25. | Forrás: Gotthard Ferenc | Tesztek

Eljött az év vége, és az ünnepek leple alatt át is léptünk egy vadiúj évbe. Közben végig arra gondoltam, hogy elég hideg van már ahhoz, hogy végre megpróbálkozhassak a léki pecázással… Ünnepek ide, mínuszok oda, én ilyenkor sem bírok meglenni horgászat nélkül.Igazi téli reggelre ébredtem: ...

Hőlgypárbaj
Megjelent: 2007. October 26. | Forrás: ZéBé | Írások

Az Energofish Kft. együttmûködési szerzõdést kötött az Aranyponty Zrt.-vel, aminek egyik eredménye, az hogy az EnergoTeam horgászai Budapest közeli teszt-tóval lettek gazdagabbak. A háromhektáros szép fekvésû tó Gödöllõ közelében található, ahol a közeljövõben az Aranyponty Zrt. horgászati lehetõséget ...

Heves Pontyok
Megjelent: 2007. September 13. | Forrás: Zé Bé | Írások

Szeptember ötödikén, amikor az egész országban szakadt az esõ, elindultunk Jászberénybe Tóth László barátunkhoz, a helyi Silurus horgászbolt tulajdonosához, hogy elmenjünk vele botokat tesztelni egy nemrégiben megnyílt horgásztavon. Normális ember ilyen idõben ki sem mozdul otthonról, de Laciról köztudott, hogy a horgászat ...

Nitro Soft Pellettel pontyra
Megjelent: 2007. August 29. | Forrás: Energo Team | Írások

Gyorstesztünkben az amerikai Eagle Claw gyártó Nitro Biscuits termékcsaládjából próbáltuk ki a kifejezetten pontyhorgászok számára létrehozott, kétféle ízesítésű soft pelletet. A sötét színű ánizsos és a bordós árnyalatú rákos horogravalókat vetettük be a pontyok ellen. Mára bizony egy ...

Kőnnyű drog â- túladagolás 3/3
Megjelent: 2007. July 21. | Forrás: Pásztor István | Írások

Könnyû drog – túladagolás 3/3 Douglas Adams-nek sikerült ötrészes trilógiát írnia a galaktikus stoppolásról és áttételesen az élet értelmérõl. Fényévnyi távlatra tõle, én csak a kétrészes írásaimat tudom trilógiákká ...