Keresett kifejezés: ryobi 55 találat
WIZARD EDGE ORSÓ

Sanyi az olaszok ellen
Megjelent: 2011. December 09. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Olaszország messze van, de a Pó folyó harcsái hatalmas vonzerővel bírnak, segítenek legyőzni a távolságot. Sándor nem egy gyakorlott harcsázó, de ami ennél fontosabb: lelkes horgász, aki mindent kipróbál, hogy célját elérje. A cél pedig természetesen pár testes olasz harcsa elcsípése volt. Ariano nel Polesine, ez volt ...

Plasztikos csukák
Megjelent: 2011. December 06. | Forrás: Energo Team | Írások

Vitathatatlanul az ősz legnépszerűbb hala a csuka. Szerencsések vagyunk, hisz az ország telis tele van olyan horgászvízzel, ahol a csukák műcsalival is jól foghatók. Vannak körülmények, amikor a jigfejes, plasztikcsalis horgászat adhatja a legjobb eredményt. Mi most ezzel próbálkoztunk. Egy borongós sötét napon jutottunk le a vízhez Ahogy az idő ...

Salmo-val az olaszok ellen
Megjelent: 2011. December 02. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A Salmo név immár kitörölhetetlenül beépült a harcsapergetésbe. Vannak a sokszor bizonyított klasszikusok, de folyamatosan érkeznek újdonságok is – sőt, úgy tűnik, a Salmo tervezői mostanában jobban odafigyelnek a nehéz pergetés eme szegmensére. Nem voltam rest elvégezni a magam kis kísérleteit, amikor végre ott ringott csónakom az ...

Tiszaalpáron jártunk
Megjelent: 2011. November 18. | Forrás: Energo Team | Írások

Szeptember végét írtuk, amikor egy alsóbb Tisza szakaszhoz tartozó vízterületet, a tiszalpári Holt-Tiszát látogattunk meg. Demeter Zsolt, magyar bajnok pergetőt kísértük el, aki az országos bajnokság első fordulójára készült. Tiszaalpár vadregényes holtága Az alpári holtág egy régi Tisza meder, mely ...

Pergetés a szeptemberi nyárban
Megjelent: 2011. November 16. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Régóta vágytam egy igazán jó pergető orsóra. Az idén jött el az idő. A kiválasztott hosszas vívódás után, a Ryobi Arctica CF lett 3000-es méretben. Elhatároztam, hogy ezt az orsót alapos nyúzópróbának teszem ki, tesztelem kicsit a gyakorlatban. A szemre is tetszetős orsó dobját ET Power Braid Teflon fonott zsinórral ...

Állóvízi süllők
Megjelent: 2011. November 11. | Forrás: Energo Team | Írások

Ahogy hűlnek a vizek, mind inkább előtérbe kerülnek a ragadozóhalas horgászatok. Ezúttal egy tiszai holtágba látogattunk el süllőfogás reményében. Szerettük volna műcsalival, egész pontosan wobblerekkel becsapni a süllőt. Micsoda hajnal volt! Ennek érdekében egy könnyű pergető felszerelést állítottunk össze. A bot egy 210 centis, ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

Kishal kell a süllőnek!
Megjelent: 2011. September 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A nyári vizek horgászata viszonylag egyszerű feladatot jelent: mindenütt él a víz, sok kishal mozog a felszín közelében, és nyomukban ott vannak a ragadozók. Általában minden méretű rablóhalat tisztelettel veszek kézbe, de nem titkolom, hogy mindig a nagyobb egyedeket keresem, és ezekre gondolok elsősorban, amikor felkötök egy wobblert. Nyári ...

Kóbor süllők nyomában
Megjelent: 2011. September 28. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Semmivel össze nem hasonlítható, különös hangulata van az éjszakai wobblerezésnek. Amikor a város, falu fáradt népe aludni készül, mi, süllős-fejrázós tusákra vágyó pergetőhorgászok akkor mondhatjuk, hogy eljött az időnk. Ahogy lelki szemeink előtt, szelíd gondolatainkban a leszálló sötétség vonzza éhes ...

Csukás-balinos végletek, mezőföldi végeken
Megjelent: 2011. August 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kósza szél kergette fejem fölött a felhőket, miközben pergető botommal és a műcsalis dobozzal ballagtam régi, jól megszokott helyeim felé kedves kis folyóm partján. Baloldalamon a patak, jobbon pedig a Sárréti táj nyárba öltözött rétje kísért már kilométerek óta. Gyermekkorom óta járom ezt a vidéket, de soha nem ...

Póra magyar
Megjelent: 2011. July 06. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

A kezdeti nehézségeket hátunk mögött hagyva, elindultunk a VB. felkészülésünk rögös útján. Az információk alapján a bevezető írásomban kiválasztottunk három halfajt, balint, süllőt, harcsát, amely a VB. folyamán első hallomásra szóba jöhet, mint versenyhal. Megkezdődött a felszerelések ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: 2010. November 15. | Forrás: Bognár Zoltán | Írások

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé tételének érdekében. Persze, azért volt hogy vontattunk, de inkább pergettünk ebben a hónapban. Októberi vontatva ...

Tíz nap a Pó-deltában - harmadik rész
Megjelent: 2010. July 05. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkezve túránk utolsó 3 napjához, hátunk mögött hagytuk a csatornákat, és olyan dologgal próbálkoztunk, mely még teljesen új volt számunkra. Mindannyian már több éve pergetünk, de a harcsapergetéssel még egyikünk sem próbálkozott. Idáig elsősorban a csukák, a domolykók, a balinok és a hegyi vizekben ...

Excalibur Spin bottal csukára
Megjelent: 2010. May 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legtöbben ősszel pergetnek csukára, pedig a tavaszi, ívás utáni horgászatok is okozhatnak pozitív meglepetést. Az Energo Team Excalibur Spin pergetőbotot állítottuk csatarendbe, miközben Kovács Adriánnal, a Salmo Team Hungary tagjával indultunk csukázni. Reggeli szerelgetés a felújított csónakban A cél egy szabolcsi tó, ahol ...

Metaroyal 5000 A Ryobi Safari
Megjelent: 2009. February 13. | Forrás: Zákonyi Botond | Tesztek

Szokták mondani, hogy a puding próbája az evés, nincs ez másképpen a tengerre szánt, a sós vizet jól tűrő orsóval sem. Első Indiai-óceánra tervezett horgásztúránk előtt nem kis dolgot jelentett a megfelelő felszerelés összeállítása. Horgásztunk már korábban is tengeren, sikerült is néhány ...

Viharos siker
Megjelent: 2008. October 20. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Úgy jött ki a lépés, hogy Pásztor István barátom le tudott látogatni hozzám egy vasárnap esti pergetés elejéig. Igaz, nem sok kedve volt a horgászathoz, mivel némiképp összevitatkoztunk az elmúlt napok fogásai miatt. Problémája abból adódott, hogy én nem engedtem vissza minden halat - süllőket, harcsát és balinokat ...

Ryobi Applause
Megjelent: 2008. February 12. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Ritkán találkozni ilyen masszív kis géppel… Taps és vissza taps – ez jut hirtelen eszembe, bár megfogadtam, hogy nem megyek bele ilyen közhelyekbe. De tényleg az van, hogy amilyen bizalommal vettem kézbe a 2000-es Applause orsót, éppen olyan hálásan dolgozott az elmúlt évben. Tökéletes választás volt! Nem voltak nagy elvárásaim, mégis ...

Apróságok - apróságoknak 2/1
Megjelent: 2007. September 06. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Sosem voltam a könnyű pergetés megszállottja, pláne hogy ez már sok ponton a legyezéssel ütközik nálam, de amióta feltöltöttem dobozomat a Salmo miniwobblereivel, ismét felfedeztem magamnak a kisragadozók világát. Így újra a vadregényes Sebes-Körös partján kötöttem ki, és apró wobblert kötöttem fel… ...

Salmo fertőzés
Megjelent: 2007. September 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Pár éve még mindenki úgy gondolta, hogy a Salmo wobblerek jó kiegészítõi lehetnek a legismertebb márkanevekbõl összeállított wobbleres kollekciónak – míg mára egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a Salmo minden vízre és halfajra tud nyújtani jó néhány igazán fogós modellt, és ...

Nagy pontyot matchbottal-2
Megjelent: 2007. May 21. | Forrás: Tóth Gábor | Tesztek

De ma egy matchbot is belekerült a botzsákba, és nem is akármilyen! Egy extra erős, arany színben pompázó pontybüntető. Az Energo Team Gold Match, első ránézésre egy teljesen szokványos match a maga 3.9 méter hosszával, parafa nyelével és sok apró gyűrűjével. Ami szembetűnik, egy felirat „Medium hevy". Ez azért már sejteti, hogy nem egy ...

Ryobi Zauber
Megjelent: 0. November 23. | Forrás: Murányi János-Pál | Tesztek

Ritkán fajul odáig a dolog, hogy valamelyik horgászfelszerelésem hõstetteit egy külön cikkben „megénekeljem", de mivel az idei évem a Ryobi csúcsmodelljének a baráti társaságában telt, úgy érzem, hogy nem sérti a róla született eddigi írásokat, ha én is dicsérem kicsit… Õszintén szólva, nekem is ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Tüskéshátúak a zavaros Körösből!
Megjelent: 2023. July 01. | Forrás: Őze Dániel | Írások

A kősüllő védelmének lejártával egy igazán jó köves pályát választottam a Körös folyó duzzasztóműjénél, de megérkezésemkor egy zavaros, koszos, átláthatatlan víztömeg fogadott - amivel előző években még sosem találkoztam, de erre a szituációra is van megoldás és csalik, amivel azért egy pár tüskéshátút sikerült lencsevégre kapni. Békésszentandráson a Körös duzzasztóműjénél egy igazán egyedi adottságokkal rendelkező pálya áll a ...

Folyó helyett állóvízre
Megjelent: 2023. April 29. | Forrás: Csala Viktor | Írások

A tél végét jelző időjárás nem tudja otthon tartani a horgászat iránt érdeklődőket, jó magam is így voltam ezzel. A vizek nagy része már felkúszott 8 Celsius-fok fölé, ami azt jelenti, hogy a halak étvágya egyre nagyobb napról napra. Igazán vágytam már kemény fárasztásokra a tél alatt kicsit azt éreztem berozsdásodtam, amikor lehetett ugyan vízparton voltam, de a keszegek nem hajtották karikába a botokat. Szívem szerint a Tiszára mentem volna horgászni, ...