Keresett kifejezés: usb 55 találat

Salmo Thrill a Kazah VB-n
Megjelent: 2009. November 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A magyar csónakos pergető válogatott, benne a Salmo Team Hungary két versenyzőjével, Lukácsi Bélával és Kovács Adriánnal, 2009 októberében a szakág világbajnokságán vett részt Kazahsztánban. Az Ili folyó deltavidékén, a Balhas-tó közelében kijelölt versenyszektor halgazdagsága ellenére nem ...

Matchbottal kicsit másképp
Megjelent: 2009. October 05. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Néhány éve egy olyan horgászembert volt szerencsém személyesen is megismerni, aki nem csak a versenyhorgászatban bizonyított, de a horgászat más területein is jártas, tapasztalt horgásznak számít. Szerintem különösebben nem kell bemutatni személyét, hisz elég sokan ismerik. Elég, ha a nevét említem… Benzár Zsolt ...

A Lencsés tó
Megjelent: 2009. August 17. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az ország déli részén barangolva folytatjuk körutunkat, bemutatva az EnergoTeam Kupában résztvevő tavakat. Mai állomásunk a szegedi Lencsés tó, ahol Oláh Dezső, a tó és a hozzá tartozó étterem üzemeltetője fogad bennünket. A Lencsés tó a bejarat felől Beszélgetésünket az étterem ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Svéd csukák
Megjelent: 2009. June 17. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

A Horgászutazás.hu csapata májusban 9 napot töltött Svédország legszebb csukás vizein. Célunk a horgászlehetőségek feltérképezése, az információszerzés volt elsődlegesen. Vagyis, ha egy hazai horgász el szeretne ejteni egy szép svéd csukát, azt hogyan teheti meg? Hol tud megszállni? Hogyan jut oda? Milyen felszerelést vigyen ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...

A jó zsinór
Megjelent: 2009. April 03. | Forrás: Murányi János Pál | Írások

A bot és orsó után, pergető felszerelésünk harmadik legfontosabb része a zsinór. Nem véletlen, hogy az előbbi kettő mellett, a zsinórok is őrületes tempójú fejlesztést értek meg – miközben egymás mellett él a jövő és múlt: a fonott meg monofil zsinór. Pergetőknek szánt cikksorozatom eme részében tehát a madzag ...

Hétkőznapok a Deltában - Pontyozás
Megjelent: 2008. September 08. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Amíg lefelé csorogtunk a Chilia - Dunán, arra gondoltam, hogy semmi sem úgy van, mint tíz vagy akár csak pár évvel ezelőtt. Rengeteget változott a világ errefelé. Amíg a kis komp dugig megtelve autókkal, utasokkal átaraszol a vízen, olyan forgalom halad el mellettünk, ami korábban elképzelhetetlen volt. Luxus motorosok tucatjai repesztenek a haditengerészet ...

Pisztrángvacsora 1. rész - Mosca-dalmas délután
Megjelent: 2008. July 10. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Érdekes, hogy amíg mindenki a wobblerek után nyúlkált, engem a körforgók kötöttek le inkább - a Mosca villantók amúgy is olyan széles választékkal bírnak, ami mellett nem lehet elmenni szótlanul. A nagyobb méreteket már többször próbáltam, az egészen aprókra pedig ezúttal került sor… Kis víz, kis ...

Villantóval harcsára
Megjelent: 2008. June 05. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Április második felétõl a víz hõfokának emelkedésével, a harcsák egyre többször kalandoznak fel vízközé. Részben táplálék után, másrészt, mert vonzza õket a felsõ, melegebb vízréteg. A harcsa annak ellenére, hogy nem kedveli a fényt, sokszor a felszín alatt 1-1,5 méterre is felúszik ...

Fenekező harcsázás
Megjelent: 2008. May 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A harcsázás legnépszerűbb módja a fenekezés, különösen az első tavaszi hónapokban, amikor még ritkán jön fel táplálkozni víz közé a bajszi. Természetesen vize is válogatja, más a helyzet a kis mélységű állóvizeken és más a mélyebb folyókon. A harcsa általában márciusban kezd ...

Jeges menet â- még egyszer, utoljára
Megjelent: 2008. March 17. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Immár február végén jártunk, és bármilyen meglepõ, a környékbeli állóvizeken még vastag jég feszített… Jégpáncél ide, tél oda, nem tudtam tétlenül ülni – csak egy kicsit nem figyeltem és máris azon kaptam magam, hogy egy közeli tó felé tartok csalihalfogási szándékkal. Ha elmegy a ...

Megvan az első
Megjelent: 2008. January 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokat nem is húztam az időt, alig köszöntöttük pezsgővel az újévet, én már a másnap reggeli induláson törtem a fejem… A kérdés csak az volt, hogy hová menjek? A jéggel borított holtágat válasszam, a közeli víztározóra menjek lékelni, vagy a Maros nyílt szakaszát célozzam meg, melyet van már vagy 4 napja, ...

Csukázzunk! - Pergetés
Megjelent: 2007. December 27. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A csukára történõ pergetés nem csak sportszerû, de rendkívül izgalmas horgászati mód. Egyben a hidegebb idõben egy kellemes túrázási lehetõség is, mikor az ember az õszi természet színes pompája és fanyar illat közepette egy mûcsalis táskával az oldalán elindul valamelyik víz partján dobálva, ...

Évzáró a Chilia ágon
Megjelent: 2007. December 14. | Forrás: ZéBé | Írások

November elsõ napjaiban bezárt a Chilia horgásztanya, amely az idei évben majd kétszáz vendéget fogadott. A sikeres horgászévad kovácsa Kása György túravezetõ, aki hat hónapot töltött megszakítás nélkül a Duna-delta Chilia ágában. Hazatérte után beszélgettünk harcsás, süllõs képeket ...

Hiteles tőrténet
Megjelent: 2007. December 06. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Elõre bocsátom, hogy igenis „nagy” csukát akartam fogni… Eszem ágában sincs a kicsiket hajkurászni, de ezen a szép õszi napon mégis úgy alakult, hogy mind a fiatalabb egyedek tiszteltek meg, és sugallták az a hamis képet, hogy a Marosban csak kis csukák élnek... Pedig ez nem igaz! Tudom, hogy hazudnak! A legnagyobb műcsalikkal indítottam, egyfajta szűrés ...

II. Magyar Salmo Kupa Rinyaszentkirály első nap
Megjelent: 2007. October 27. | Forrás: Energo Team | Írások

Rinyaszentkirály október 27.-28Kellemesen hûvös, borongós mondhatni ideális csukázó idõben kezdõdött a nagy érdeklõdéssel várt pergetõ verseny, amelyre a versenyzõk nagy többsége már egy nappal korábban megérkezett. Péntek este vacsorával várták az érkezõket, akik jöttek az ország minden ...

Zabos Géza Emléknap és horgászverseny
Megjelent: 2007. October 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Bár már júliusban megrendezték, mi csak most kaptunk hírt a Zabos Géza Emléknapról és horgász csapatversenyrõl. Minden készen áll a verseny kezdéséhezSajószögeden, az Erdészeti- és Tolnai tavon, óriási érdeklõdés mellett rendezték meg az idei Zabos Géza Emléknapot és horgászversenyt. Mi sem ...

Energofish Kupa Balatonszepezd
Megjelent: 2007. September 19. | Forrás: ZéBé | Írások

Az idei esztendőben már volt Szepezden Bor és halászléfőző verseny, Szepezd Kupa horgászverseny, zsíroskenyér party, szüreti felvonulás, most pedig a Vénus kemping fogadta az első szepezdi csónakos horgászverseny résztvevőit. Hol a partról...Az északi part első horgászkempingje ideális helyszín, mert partközeli vize kellően mély, és ha ne adj ...

Mystic
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A Mystic nagyon finom… de ha ez az állítás mégsem igaz, a halak akkor is nagyon szeretik. Több, mint fél évszázada, 1951-ben dobták piacra ezt a különleges csalit, mely a hagyományos csalikat használó horgászok számára első látásra furcsának tűnhet. Már az idei évtől a hazai horgászboltokban is kapható ez a kis tubusokba ...

EnergoTem Gold Match

Praschek Ágival reggel hatra beszéltük meg az indulás időpontját, mivel tudtuk, hogy több mint kétszáz kilométernyi utazás áll előttünk. Két és fél órahosszába telt, mire odaértünk. Hiába, messze van Hövej, a Győr-Moson-Sopron megyei Kapuvártól még nyolc kilométerre, de a látvány megéri a ...