Keresett kifejezés: SZETT 242 találat

Királyréti horgásztábor - Bodorka csoport
Megjelent: 2008. August 21. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Mint már korábban is tettük, folytatjuk beszámolónkat Királyréti horgásztábor életéről, Ezúttal a Bodorka csoport résztvevőinek beszámolóit olvashatják, Fotógalériánkban pedig megnézhetik a csoport életéről készült képeket. ...

Az avatás
Megjelent: 2008. August 20. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Nemrég egy kis 2000 –es Ryobi Applause orsóval gazdagodott horgászarzenálom, ami már az első kézbevétel alkalmával igen-igen megtetszett. A teljes fém szerkezetének köszönhetően igen strapabíró, de a fém ellenére nem egy súlyos darab. Futásában sem találni semmi kivetnivalót, emellett még ott van a titán bevonatú dobperem ...

Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Horgásztábor
Megjelent: 2008. August 08. | Forrás: Csizmadia István táborvezető | Események/Kiállítások

2008.07.01 és.07.11. között rendezték meg a Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Tábort Berekfürdõn. Az Energofish Kft ezt a tábort is - mint sok másikat -, szárnyai alá vett és gazdagon szponzorálta, hogy elõsegítse a fiatal horgászpalánták fejlõdését. A tíz napos táborban a gyerekek megismerkedhettek a horgászat ...

Lekoppintott boloval
Megjelent: 2008. July 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sokat kellett várni mire jó lett a vízállás. Hol alacsony volt, hol pedig túlságosan magas ahhoz, hogy a kiválasztott helyet meghorgásszam. Még tavaly döntöttem úgy, hogy rápróbálok alkalom adtán ere a kövezésre. Esti pergetéseim alkalmával, a ráfolyás felőli oldalon rendszeresen láttam ugrani a paducot és fordulni a jobb ...

Pisztrángok támadása - második rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Mivel nap egyre magasabban járt és reggel óta szakadatlanul dobáltunk, arra következtetésre jutottunk, hogy jó lenne végre harapni is valamit... De egyelőre csak a gondolattal maradtunk, mert egyikünk sem bírta letenni kezéből a botot. Nem is bántam meg, hogy az étkezést elhalasztottam, mert hamarosan erőszakosan jelentkezett egy újabb testes példány… Lehúzott ...

Klubcsapat VB Niort, Franciaország - első forduló
Megjelent: 2008. June 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Túlestünk rajta! Mint az egyik favoritra, hatalmas nyomás nehezedett a magyar csapatra. Nehéz szüléés volt, de megoldottuk, hogy a holnapi napot optimizmussal várjuk A hajnali ébredés és reggeli után, mindenki eszeveszett etetőanyag-keverésbe kezdett. Mivel mindenki tudta, hogy melyik szektorban fog horgászni, és az edzésnapok alatt már végigpróbáltunk minden ...

Profi Mix Kupa
Megjelent: 2008. May 29. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Romániában az Energofish szervezésében, május 23. és 25. között, megrendezésre került, az immár hagyománynak számító Profi Mix Kupa. Ezúttal Homoródszentpál adott otthont a háromnaposra tervezett rendezvénynek, amire az ország egész területéről érkeztek, amatőr és profi versenyhorgászok. Ismét itt volt a ...

Energo horgásztábor Mór
Megjelent: 2008. May 07. | Forrás: Radnóti Miklós Általános Iskola - Mór | Írások

Az Energofish Kft vezetősége arra az elhatározásra jutott, hogy a horgászpalánták nevelésében és a horgászsport fejlődésében jelentős szerepet játszó – a horgászegyesületek és a különböző iskolák által szervezett – nyári horgásztáborokat szponzorálással támogatja. Az idei első tábort - ...

Cserkész leszek - 1
Megjelent: 2008. May 05. | Forrás: Pásztor István | Írások

Vannak helyzetek, amikor ki kő űnyi, és vannak, amikor meg kő keresnyi Ifj. K. Szénája sok vendéghorgászt elégített már ki. A cserkészős kalandok talán a horgászat igazi oldalát domborítják ki, azt az arcát, amiben minden együtt van. Persze nem mintha nem lenne izgalmas leülni egy horgászládára, és megfejteni az előttünk terpeszkedő ...

Szunyoglárvával szezonnyitáskor
Megjelent: 2008. April 15. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Mint valamennyien tapasztalhattuk, pokoli időjárás volt mostanában. Orkán orkánt követett, hatalmas esőkkel és mindez nem volt elég, hajnalonként jég borította az út menti pocsolyákat De nem csak hajózni, horgászni pedig muszáj, fogalmaztam át a híres velencei szólást, ezért a téli hideg ellenére többször nekiveselkedtem a ...

Rakós botok tavaszi felkészítése
Megjelent: 2008. March 19. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Lassan vége a télnek. Egyre közelebb kerülünk a jó idõjáráshoz, a vele együtt járó felmelegedéshez, és ami a legfontosabb, a halfogás esélyei a hõmérõ higanyszálának emelkedésével egyenes arányban nõnek. Ideje hát leporolni õsz óta árválkodó botjainkat és harcra kész ...

Jégveszte után-első rész
Megjelent: 2008. March 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Tudom a télnek még koránt sincs vége, hisz még csak az év második havát tapossuk. Azonban az bizonyos, hogy a természet bármikor tud furcsa dolgokat mûvelni. Egy hirtelen keletrõl érkezõ melegfront képes felborítani az ilyenkor megszokott állapotot. A jég olvadni kezd, a folyó kissé megduzzad, majd mikor kopni látszódnak a ...

A nagy visszatérés
Megjelent: 2008. March 06. | Forrás: Gptthard Ferenc | Írások

Nehéz telünk van. Az elmúlt két hét horgászkirándulásai nem voltak túl szerencsések… Több környékbeli tavat is végigpróbáltam, de a csukáknak még nyomát sem láttam. Így hát megelégelvén a sorozatos kudarcot, úgy döntöttem, hogy ezúttal kis folyócskámhoz térek vissza, hátha ...

Ryobi Applause
Megjelent: 2008. February 12. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Ritkán találkozni ilyen masszív kis géppel… Taps és vissza taps – ez jut hirtelen eszembe, bár megfogadtam, hogy nem megyek bele ilyen közhelyekbe. De tényleg az van, hogy amilyen bizalommal vettem kézbe a 2000-es Applause orsót, éppen olyan hálásan dolgozott az elmúlt évben. Tökéletes választás volt! Nem voltak nagy elvárásaim, mégis ...

Csukák a sekélyből - második rész
Megjelent: 2008. January 18. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ha horgászatról van szó, bármire hajlandó vagyok! Ezért nem jelentett különösebb lelki megrázkódtatást, hogy térdig vagy éppen combig kellett gázolnom a 8 fokos vízben. Eleinte kicsit hűvös volt a víz, még csizmán keresztül is, de jól tudtam, hogy a csukák mindenért kárpótolnak majd! Levente elsőre nem osztotta a ...

Csukakaland
Megjelent: 2008. January 14. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Vége van a nyárnak, és egyre beljebb megyünk az õszben is, errõl tanúskodnak a fák sárguló levelei és a hûvös párás reggelek is, szomorú tény, de sajnos, ezen a helyzeten mi nem változtathatunk. Ilyenkor a legtöbb horgász, igyekszik minden lehetséges alkalmat megragadni a horgászatra, hogy elég élményt halmozzon fel a téli ...

Az utolsó lazacok
Megjelent: 2008. January 08. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Elõre bocsátom, hogy korántsem annyira vészes a helyzet… Kedvenc pisztrángozó helyemen maradt még hal bõven. A tilalmak elõtti utolsó napon fogott halaim mégis egy történet végét jelentik, legközelebb már csak tavasszal kereshetem a magasan fekvõ tározók szivárványosait.Sosem parkolok be a víz mellé. Mindig sort kerítek ...

Tisza-tavas tőredékek 2. - Gumival és anélkül
Megjelent: 2007. November 13. | Forrás: Pásztor István | Írások

Öreg csónakmotorom kiszámíthatatlanná vált, a másnapot tehát Szasza hajójában kezdtem.Borzanatra igyekeztünk, de legalábbis valahova, ahol életünk és testi épségünk károsodása nélkül megúszhatjuk a délelõttöt.Rendesen korbácsolta a hullámokat a szél, s mire a tározónak erre a ...

Őszi nyár a Velencei-tó partján
Megjelent: 2007. November 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Megérkezett a vénasszonyok nyara. Ilyenkor jól esik a napfürdõzés a kertben a rózsák között, de még jobb, ha a nap utolsó melengetõ sugarai a vízparton horgászat közben simogatják bõrömet. Ezért is határoztam úgy, hogy a szép õszi idõben minden más feladatot félredobok és hobbimnak szentelem minden ...

Néha a főldőn is jár!
Megjelent: 2007. November 06. | Forrás: ZéBé | Írások

Besenyei Péter mûrepülõ világbajnokunk az idei versenysorozat utolsó ausztráliai futama elõtt kikapcsolódásképpen elutazott feleségével Rinyaszentkirályra, hogy személyesen is meggyõzõdjenek arról, nem legenda mindaz, ami az ottani csukákat övezi.Jól szolgált az Energofish Orizo bakancsa a sáros gáton való horgászatkorA ...

Futottam még
Megjelent: 2007. October 20. | Forrás: Pásztor István | Írások

Voltam már mindenhol, de versenyen még sohaSzép, daliás gyerekek vettek rész a versenyenIgazán nem is tudom, hogyan kell kezdeni az ilyet. Talán ott, hogy egy 12. helyet nem nagyon kell kimagyarázni, mert nem is lehet, és megkockáztatom, hogy ha akarnám, akkor sem tudnám. Persze lehetett volna nagyobb szerencsém is, de most nem én vagyok a lényeg, hanem maga az esemény.Egy új ...

Októberi pontyok a Dunán
Megjelent: 2007. October 17. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sok idõ elteltével jutottam le újra a folyóhoz. Megkésve, de nem késõn, hiszen hiába kopogtatott az ajtón a november: a pontyok így is megvártak a ruganynál. Október vége van. Meglehetõsen hideg, csípõs az idõ. Az ártéri fák már lehullajtották ruhájukat, és csupaszon hajladoznak a késõ õszi ...

Futottam még
Megjelent: 2007. October 11. | Forrás: Pásztor István | Írások

Voltam már mindenhol, de versenyen még sohaSzép, daliás gyerekek vettek részt a versenyenIgazán nem is tudom, hogyan kell kezdeni az ilyet. Talán ott, hogy egy 12. helyet nem nagyon kell kimagyarázni, mert nem is lehet, és megkockáztatom, hogy ha akarnám, akkor sem tudnám. Persze lehetett volna nagyobb szerencsém is, de most nem én vagyok a lényeg, hanem maga az esemény.Egy új ...

Smart Carp rádiós kapásjelző bottartó állvánnyal.
Megjelent: 2007. October 08. | Forrás: Székely Zoltán | Tesztek

Az egy csomagolásban forgalomba hozott szett jól használható egységet alkot és nem csak bojlizók számára. Most már mondhatjuk azt, hogy a horgászközvélemény megbarátkozott az elektromos kapásjelzőkkel, hiszen egyre nyilvánvalóbbak előnyei. A kevésbé éber, idősebb sporttársaknak sokat segít a kapás ...