Keresett kifejezés: kukorica 170 találat

Laci rájött valamire
Megjelent: 2010. August 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szépen horgászunk egymás mellett a Ráckevei Duna-ág partján, mindenki a maga stégéről. Etetgetünk, fogogatunk vagy nem fogunk, kivéve Lacit. Ő ugyanis szinte mindig fog. Laci új fiú közöttünk, tavaly kezdett ide járni, de idén már magasan ő fogta a legtöbb pontyot, közte hat és felest is. Laci az új pecával. Az ...

Fókuszban a Banax Blitz
Megjelent: 2010. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre a Duna vízállása lehetővé tette, hogy egy régi, jól beállt helyre menjünk feederes horgászatra. Az élő vizek varázsa itt maximálisan érvényesül, s még halat is szoktunk fogni. Ez bizony így együtt igencsak megbecsülendő. Az alapanyagok még horgászat előtt Korábban próbáltuk már a kifejezetten feederes horgászathoz kifejlesztett ET Power Feeder 5000-es orsóját, ami viszont nagy lett volna a Picker ...

Nyáron sem egyszerű
Megjelent: 2010. July 26. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Dübörög a kánikula, ilyenkor eszik a stégem körül legjobban a hal. Hajnalban, ha fel bírok kelni halugrást nézni, csak kapkodom a fejem, mindenfelé lötyög a „pipi”. Így volt ez most is. Hatkor már a padomon ültem és az ugráló halak látványa annyira felkavart, hogy elhatároztam, úsztatok egy jót finom felszereléssel. A sok ...

Folyóvízen feederrel
Megjelent: 2010. June 16. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre megszűntek a monszunokhoz hasonlatos esőzések, kiültem hát a stégemre, a Ráckevei-Soroksári-Duna-ág partjára kicsit sütkérezni a régen látott napfényben. Természetesen horgászbottal, nálam a napozás is csak így képzelhető el. Az eső ellenére is néha szórtam a pályát, kíváncsi voltam kitartottak-e ...

Tíznap a Pó-deltában - első rész
Megjelent: 2010. June 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Azt hiszem, kevés az olyan horgász, ki legalább egyszer ne hallott, vagy ne olvasott volna a Pó folyóról, annak deltájáról, a benne élő hatalmas harcsákról, pontyokról, amurokról, melyek messze földön híressé tették ezt a halban páratlanul gazdag horgászvizet. A tavaly, mikor először horgásztam a folyóban már tudtam, hogy ...

Pontyok nagyító alatt
Megjelent: 2010. May 05. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem teljesen friss a horgászélmény, még a tavaszi felmelegedések alkalmával történt az esemény, de úgy alakult, hogy csak most sikerült karakterekké formálnom a történetet. Kellemes napsütéses időt kaptunk a horgászat napjára Attila barátommal. Mindketten feederbottal szerettünk volna halat fogni. A melegedő vízben beindultak a pikkelyesek, ...

Tavaszi pezsdülés
Megjelent: 2010. April 12. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Végre-valahára megérkezett a tavasz, habár az időjárás néha még képes megcáfolni ezt a tényt, de lassan csak felelevenedik a természet. Napi rendszerességgel néztem az időjárás előrejelzéseket, vártam a lehetőséget, hogy a vízpartra léphessek. Igazi „kánikulai" időjárást jelzett több meteorológiai honlap ...

Egy kis téli peca
Megjelent: 2010. January 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Amikor megjönnek az első fagyok, el kezd szállingózni a hó, a horgászok nagyobbik része begubózik, félreteszi botjait. A sikeres horgászat lehetőségei valóban megritkulnak ilyenkor, részint a halak étvágytalansága, részint eltűnésük miatt. Télen kevesebbet, de minőségit etessünk, különben a nem nagy ...

Napsütötte kárászok
Megjelent: 2009. November 02. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Még a Duna-deltában is vannak olyan napok, mikor bármennyire is igyekszünk, nem sikerül a nagyobb halak nyomára bukkanni. Rossz helyválasztás, nem megfelelő napszak, röviden összefoglalva rosszkor-rossz helyen „szindróma”. Általában a legtöbb deltajáró előbb-utóbb szembesül ezzel a dologgal. A legtöbb esetben a déli verőfényes ...

Picker Blade-el az éjszakában
Megjelent: 2009. October 14. | Forrás: EnergoIeam | Írások

Az ET Picker Blade kipróbálása után már bátran írhatunk tesztről, hisz mintegy másfél hónapnyi horgászat alapot szolgáltat erre. A 3 méteres finom pálca mostanra sokmindent megmutatott, ideje közzé tenni a tapasztalatokat. Készen a horgászatra a pesti naplementben Naplement előtt másfél órával ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

Kipróbáltuk: ET Picker Blade 10”
Megjelent: 2009. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nagysikerű Blade pergetőbot-sorozat után a békés halakra vágyó horgászok számára készített Picker Blade botot dobtuk be a mélyvízbe. No, nem szó szerint, szerencsére csak a feederes végszerelék landolt rendre a Dunában, a bot rendeltetésszerűen a kezünk ügyében maradt. Előkészületek: Zoli csontit ragaszt ...

Somogyország kincse
Megjelent: 2009. July 15. | Forrás: Jancsek János | Írások

Üdvözletem a kedves olvasóknak! Egyszerű ember lévén nekem is sokat kell dolgoznom a mindennapi betevőért, de egy nap kis családommal és barátommal arra gondoltunk, hogy pihenésképp pecázunk egyet! Szép kis tó a dombok között A Szántódi révtől 25 Km-re található Andocs, és tőle 1 Km-re a Sziget ...

Békés halakra a Po folyón
Megjelent: 2009. July 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az Olaszországba utazó horgászoknak csupán 10 százaléka az, aki a békés halak horgászatára is szentel némi időt, pedig a folyó és deltája bőven kínál erre is lehetőséget és gyakran okoz meglepetéseket is … Ezt idáig főleg az osztrák bojlisok és a helyi olasz horgászok által készített, a ...

Munkában a Power Picker
Megjelent: 2009. July 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb süllőztünk az Energo Team Power Picker botjával, majd néhány napra rá a Tiszán tettünk próbát egy folyóvízi keszegezéssel. A horgászat egyik varázsa, hogy sosem tudhatjuk előre, milyen napot fogunk ki, mikor eszik a hal, vagy mikor kell megszenvedni minden kapásért. A Tisza-tó bőkezű helyszínnek bizonyult ...

Vörös és arany
Megjelent: 2009. June 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Feleségem egyre nagyobb hajlandóságot mutat a horgászat iránt. Nem kis örömömre. Ezért minden alkalmat megragadok, hogy a halfogási vágy minél jobban elhatalmasodjon rajta. Jól mutat az igényes fekete lakkozás a matt bordó bottesten Nagy áttétel… Halfogó keverék összetevői Bizos ...

Amikor a hajnal hasad
Megjelent: 2009. June 15. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A folytonos hajtásnak köszönhetően, két egész héten keresztül nem foghattam horgászbotot a kezembe. Már nagyon látszódtak rajtam az elvonás kóros tünetei. Mindenkivel morogtam, folyton ideges voltam. Hiányzott a víz illata, és az érzés, amint a kezemben rángatja a botot a menekülni próbáló hal. Horgásznom kellett, nem volt mese.A ...

Az utazó erőművész
Megjelent: 2009. June 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nyár közeleg, bár talán már most is az van. Az utazgatásokat, vagy hosszabb-rövidebb nyaralásokat egy igazi pecás víz közelébe tervezi, és ha ezt sikerül a családdal elfogadtatni, még mindig gond lehet, hogy milyen felszerelést vigyen magával, és az egyáltalán befér-e a kocsiba. Fóliacsőbe szorult komplett ...

Jó match volt...
Megjelent: 2009. June 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nemrég arról kaptunk hírt, hogy egy tiszai holtágban egész jól lehet fogni a termetes kárászokat. Bizony nem voltak ritkák a kiló feletti darabok, így természetesen nem kellett bennünket sokáig győzködni, hogy itt is kipróbáljuk az Energo Team Competition Tele Match botját. Tavasszal a sekély részeken gyorsabban melegszik a víz ...

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Szezonnyitó horgászat –  Babat-tó
Megjelent: 2009. May 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk harmadik, egyben befejező napjához, melynek helyszíne a Gödöllőtől néhány kilométerre található másfél hektáros Babat-tó, melyet Krisztián barátomnak már egy tavalyi horgászat alkalmával volt szerencséje meglátogatni.Azt azért nem mondanám, hogy ismertük a vizet, de legalább ...

Szezonnyitó horgászat - Bika-tó
Megjelent: 2009. May 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kipihenve az előző nap fáradalmait, szombaton kora hajnalban indultunk horgásztúránk második állomására a Galgahévíz külterületén található Bika-tóra.Az eredetileg fél órásra tervezett autóút közel egy órára sikeredett, egy elmulasztott letérőnek köszönhetően. Pedig az interneten talált ...

Tavaszi játék
Megjelent: 2009. May 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az április nem csak bolondos, hanem a horgászok részére bizonyos mértékig kiszámíthatatlan és böjtölős időszak is. A tavaszi áradások, tilalmak és a változékony időjárás korlátozzák a halfogási lehetőségeket. Legtöbbször marad a frissen betelepített ponty vagy a minden vízben jól fogható ...

Finomszerelékes tavaszi feederezés
Megjelent: 2009. April 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A ponty fenekező módszerrel történő megfogása hazánkban a legnépszerűbb horgászati forma. A nyáron alkalmazott durvább felszerelésekkel a tavaszi hideg vizekben csak immel-ámmal kapó pontyokat szinte lehetetlen megfogni. Ezen a problémán segíthet a feederbotos horgászat, mely lefinomított szerelékével könnyebben képes horogra csalni a finnyás ...