Keresett kifejezés: szék 202 találat

Páros lógatás
Megjelent: 2008. August 04. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Hogy is kezdjem? Elég kényes téma, amiről írni akarok. A horgászat egy családon belül, sok esetben konfliktus forrása. A feleség nehezen viseli a férj vízparti kimaradásait. Indokai általában egyszerűek: "Értelmesebben is eltölthetné az időt". Természetesen odahaza. Mire is gondol? Fűnyírás, takarítás és egyéb házi munka. ...

Vissza az iskolapadba - Az elsó nap
Megjelent: 2008. July 31. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Azt hihetné az ember, hogy néhány évtized horgászat után már keni-vágja a témát, és a vízparton nem igazán érheti meglepetés, de be kell látnom még igen csak kiscserkész vagyok. Hiába a sok éves dunai tapasztalat, vagy a gazdag élménytár tavi pecázásokból, még mindig van olyan víz, ami sajátos ...

III. Salmo Kupa
Megjelent: 2008. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

VERSENYKIÍRÁS III. Salmo Pergetõ Kupa A lengyel SALMO wobblergyártó cég és az ENERGOFISH Kft közös rendezésében kerül sor 2008. október 4-én és 5-én a kétszer négy órás, harmadszorra megrendezendõ Salmo Pergetõ Kupa horgászversenyre. Az 1 500 000 forint összdíjazású verseny, a rinyaszentkirályi, ...

Pisztrángvacsora - 4. rész - A desszert
Megjelent: 2008. July 23. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Úgy döntöttem még egyszer lemegyek a patakra, játszani kicsikét. Még egy utolsót. Ennyi pergetés után, egy legyezéssel tudtam méltóképpen lezárni a kis "teszt-patakom" hosszúra nyúlt horgászatát. Ráadásul itt van pár vadonatúj cucc, amit még nem ismerünk - sem én, sem a halak… Itt vannak! Úgy ...

Trónfosztás
Megjelent: 2008. July 14. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Emlékezetes marad a 2008. évi Országos Klubcsapat bajnokság, hiszen hétszeri folyamatos gyõzelem után a Délpest csapata elvesztette bajnoki címét. Persze ebben nagy szerepet játszott az újonnan alakult Energofish - Szolnok és a Shimano-Dunaferr csapata melyek mindketten megelõzték a volt bajnokot. A Shimano-Dunaferr csapata, az idei gyõztes Második helyezett azonos ...

Úszós harcsázás
Megjelent: 2008. July 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Harcsázáshoz úszót három esetben használunk. Normál helyzetben, mikor ugyanúgy, mint a csukázásnál is, a harcsa rejtőzködési vagy táplálkozási helye körül kívánjuk vízközt lebegtetni csalinkat. A másik, a nemrégiben elterjedt feszíni úsztatós /stupekos/ módszer, amit a halászok csapóhorgos ...

Feederpróba
Megjelent: 2008. July 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A feederbotos horgászattól messze állok, nyugodtan mondhatnám, mint Makó Jeruzsálemtől... A legemlékezetesebb találkozásom eszel a technikával, illetve a technikához tartozó horgászbottal az idén áprilisban Budapesti FEHOVA kialításon történt, mikor a feederbotos horgászat legújabb vívmányát próbálgatva, ...

Hegyek kőzőtt - vőlgyek kőzőtt
Megjelent: 2008. June 25. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Elegem volt már a környékbeli tavak, által nyújtotta lehetőségekből, egy kis változásra vágytam, amire a legjobb megoldást a hegyekben csörgedező pisztrángos patakok egyike jelenthette. Tóni és Szabi barátom is hasonlóképpen vélekedett, ezért közösen indultunk el meghódítani a Nagyküküllő felső folyását. ...

Kicsi, zőld ls finom
Megjelent: 2008. June 18. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ahogy a partra értem, máris láttam felbukkanni egy halat a túlsó vízszélben. Jól kezdődik! Remegve kötöttem fel az előkét, majd türelmetlenül matattam a legyek között - száraz kell ide, csakis száraz! Bár újonnan választott botom elméletileg a könnyebb nimfákat is jól kezeli, én inkább a szárazlegyes horgászatban ...

Pisztrángok támadása - második rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Mivel nap egyre magasabban járt és reggel óta szakadatlanul dobáltunk, arra következtetésre jutottunk, hogy jó lenne végre harapni is valamit... De egyelőre csak a gondolattal maradtunk, mert egyikünk sem bírta letenni kezéből a botot. Nem is bántam meg, hogy az étkezést elhalasztottam, mert hamarosan erőszakosan jelentkezett egy újabb testes példány… Lehúzott ...

Klubcsapat VB Niort, Franciaország - másidik forduló
Megjelent: 2008. June 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kettõ! Sajnos nem másodikak vagyunk, hanem csupán két pont miatt csúsztunk le a dobogóról. Kicsit keserû szájízzel konstatáljuk, hogy nem tudtunk kellõen alkalmazkodni a gyakran változó viszonyokhoz. Kiváló hangulat, a kezdéskorWT akcióbanNagy Attila remekül kezdett az A szektorban, ugyanazon a helyen, ahol az elõzõ nap mindössze 210 grammot ...

Klubcsapat VB Niort, Franciaország - első forduló
Megjelent: 2008. June 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Túlestünk rajta! Mint az egyik favoritra, hatalmas nyomás nehezedett a magyar csapatra. Nehéz szüléés volt, de megoldottuk, hogy a holnapi napot optimizmussal várjuk A hajnali ébredés és reggeli után, mindenki eszeveszett etetőanyag-keverésbe kezdett. Mivel mindenki tudta, hogy melyik szektorban fog horgászni, és az edzésnapok alatt már végigpróbáltunk minden ...

Klubcsapat VB - 4. - 5. nap
Megjelent: 2008. June 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Csütörtök, újabb edzésnap. Egy kicsit mindenkin érződik a fáradtság, kezdődik az idegeskedés. Ma a fogás is kevesebb másfél és négy és fél kiló között, bár ez a víz tisztulásának következtében mindenkire érvényes volt. Egy szép dévér a csütörtöki edzésenA nap ...

Klubcsapat VB - harmadik nap
Megjelent: 2008. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A reggelinél mindenki a tegnapi nap eseményeit elemezte, inkább optimista hangulatban, csak Erdei Attila mondta, hogy várjuk ki a mai nap eredményeit, utána majd tisztábban látunk. Mindezt azért, mert az egyik legerősebb csapat, az olasz Trabucco került a mellénk lévő szektorba.Korai készülődésA csapat jó hangulatát mi sem jellemzi jobban, hogy a szállásunk ...

Klubcsapat VB - második nap
Megjelent: 2008. June 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Tanulva az előző napi történésből, amikor is kicsit késve érkeztünk az élő csalit átvenni, emiatt az nem volt túlzottan friss, ma már korán reggel ott álltunk a kiadópult előtt a csapat edzőjével, Nagy Gyurival. A reggeli megbeszélés a tornáconEz a szúnyoglárva már sokkal jobb minőségű volt, mint az előző napi. A D szektorban kaptunk helyet a ...

Klubcsapat VB - első nap
Megjelent: 2008. June 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Néhány hónappal ezelõtt kaptam egy telefonhívást Terdik Józseftõl, a Délpest – Maver csapat fõnökétõl, hogy francia nyelvtudásomat kihasználva, segítségemet kérje a szállásfoglaláshoz csapata részére. Ugyanis Niort-ban, ebben a csodaszép francia kisvárosban rendezik meg ebben az évben a klubcsapatok ...

Profi Mix Kupa
Megjelent: 2008. May 29. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Romániában az Energofish szervezésében, május 23. és 25. között, megrendezésre került, az immár hagyománynak számító Profi Mix Kupa. Ezúttal Homoródszentpál adott otthont a háromnaposra tervezett rendezvénynek, amire az ország egész területéről érkeztek, amatőr és profi versenyhorgászok. Ismét itt volt a ...

Miénk itt a tét - első rész
Megjelent: 2008. May 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Vannak borús hajnalok, amikor csak a profik mennek vízpartra. Ezeken a napokon teljesen üres a Szentpáli Halgazdaság horgásztava - csupán hat fehérpólós fickó serénykedik, plusz néhány bámészkodó. Az Energo Team romániai versenycsapata nem mindennapi látvány, így edzés közben sem - ezt abból gondolom, hogy én magam is ...

Szemben a Deltai széllel - első rész
Megjelent: 2008. May 27. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A deltai kiruccanások számának növekedésével, egyre jobban megértettem, hogy a Duna-delta meghorgászása is változó eredményekkel járhat – olykor valóban mázsaszámra termelhető a hal, máskor viszont mélyen hallgat a víz. Hiába érdeklődsz a helyi horgászoknál, munkájukat végző halászoknál, mindenki csak ...

A végrehajtók őrőme
Megjelent: 2008. May 21. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A Sliderek robbanó sikerei után azt gondoltam, hogy a csukapergetésben több wobblerre már nem is lesz szükségem. De aztán volt ez a tavaszi nap, amikor a műcsalis dobozom majd’ minden lakója csődöt mondott… Persze, volt kivétel – így mégiscsak van egy olyan név, amelyről fennhangon zenghetek ódákat. Azt korábban is sejtettem, hogy tavasszal ...

Fenekező harcsázás
Megjelent: 2008. May 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A harcsázás legnépszerűbb módja a fenekezés, különösen az első tavaszi hónapokban, amikor még ritkán jön fel táplálkozni víz közé a bajszi. Természetesen vize is válogatja, más a helyzet a kis mélységű állóvizeken és más a mélyebb folyókon. A harcsa általában márciusban kezd ...

Energo horgásztábor Mór
Megjelent: 2008. May 07. | Forrás: Radnóti Miklós Általános Iskola - Mór | Írások

Az Energofish Kft vezetősége arra az elhatározásra jutott, hogy a horgászpalánták nevelésében és a horgászsport fejlődésében jelentős szerepet játszó – a horgászegyesületek és a különböző iskolák által szervezett – nyári horgásztáborokat szponzorálással támogatja. Az idei első tábort - ...

Mosca-bál
Megjelent: 2008. April 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Van, aki már unja a körforgókat, és van, aki még nem ismeri eléggé… Én valahol a kettő között vagyok, így hatalmas lelkesedéssel nyúltam a Mosca villantók után. Masszívak, szépek, precízek, miért is ne bízhatnék bennük? Kedvenc vizeimen, több napon keresztül szőttem a vizet eme csilingelő mütyürökkel – mint a ...