Keresett kifejezés: dísz 68 találat
FATÁBLA HORGÁSZNAK SZÜLETTEM!

Tavaszi pergető orsó teszt - "gazdaságos" orsók
Megjelent: 2013. April 18. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Első gondolatra talán paradoxonnak tűnhet a címben szereplő tartalom, hiszen eddig mindenfelől az volt hallható, hogy pergetni csak a legjobb minőségű (ezért drága) eszközökkel lehet, hiszen ez a módszer veszi igénybe legjobban felszerelésünk minden elemét a módszer jellegéből adódóan, így az orsóra is nagy terhelés nehezedik. Nos, ...

Gumival az éjszakában
Megjelent: 2012. February 06. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A hideg őszi idő előrehaladtával az éjszakai felszíni wobbleres süllőzések egyre szerényebb eredményekkel zárulnak. Eleinte ugyan kevesebb a kapásunk, de ilyenkor előkerülnek kapitális példányok is, idővel viszont szinte teljesen elcsendesedik a felszíni éra. A legtöbben letudják azzal, hogy ennyi volt, lejárt a szezon, és áttérnek a mederben ...

Mann’s-el az olaszok ellen
Megjelent: 2011. December 12. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Öröm volt felismerni, hogy az Energofish polcain sokasodni kezdtek a wobbler márkák, és köztük számtalan jó harcsázó wobblertípus lapul. Összeraktam egy kollekciót a Pó folyós túránkra és nem bántam meg: megismertem pár fogós műcsalit, amely nélkül üresebb lenne ez a világ. Amikor éppen nem horgászok ...

Állóvízi süllők
Megjelent: 2011. November 11. | Forrás: Energo Team | Írások

Ahogy hűlnek a vizek, mind inkább előtérbe kerülnek a ragadozóhalas horgászatok. Ezúttal egy tiszai holtágba látogattunk el süllőfogás reményében. Szerettük volna műcsalival, egész pontosan wobblerekkel becsapni a süllőt. Micsoda hajnal volt! Ennek érdekében egy könnyű pergető felszerelést állítottunk össze. A bot egy 210 centis, ...

10 termék, ami megkönnyíti az életünket
Megjelent: 2011. July 08. | Forrás: Energo Team | Írások

Benne vagyunk az igazi nyári horgászszezonban, és szeretnénk néhány jellegzetes, de talán nem mindenki által ismert terméket bemutatni. Ezek az eszközök hétköznapi termékek, nem is kell értük vagyonokat fizetni, de mégis sokunk felszereléséből hiányoznak. Némelyiküket szinte minden nap használhatjuk, azért fontosak, míg más ...

Gumihalas évkezdés
Megjelent: 2011. February 01. | Forrás: Sztahovits Péter | Írások

Január elsején, ha mód van rá, igyekszem a vízen tölteni pár órát. Ahogy mondani szokták, ahogyan kezdjük az évet, úgy is fog folytatódni. Még ha tisztában is vagyok vele, hogy azért az egész év nem állhat csak horgászatból, azért egy próbát megér mindig a babona. Zoli barátommal indultunk egy ...

ENERGOFISH-ALASZKA feederbotos páros horgászverseny
Megjelent: 2009. October 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Heves megyében található, kapitális halairól híres Alaszka tó festői környezetében első ízben került kiírásra az Energofish - Alaszka feederbotos, páros horgászverseny, melyen az elsőként nevező húsz csapat mérhette össze tudását és rátermettségét.Az Energofish Kft. színvonalas versenyeinek (Salmo Kupa, EnergoTeam ...

A Tábi – víztározón horgásztunk
Megjelent: 2009. October 01. | Forrás: Muschitz Ferenc - EnergoTeam | Írások

Zoli barátommal egy júliusi szombat reggelén, elindultunk a Tábi víztározóhoz, ahol egy meghívásos fenekező horgászversenyre voltunk hivatalosak az Energofish - Carp Expert csapat színeiben. Már nagyon vártuk ezt a napot mind a ketten, hiszen még soha nem voltunk ezen a víztározón és úgy hallottuk, hogy nagyon szép helyen található. ...

Az utolsó felvonás
Megjelent: 2009. September 24. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Hazánkban szeptember közepén zárul a hegyi vizeken történő horgászat, ezért még egyszer, utoljára meglátogattam kedvenc pisztrángos patakocskámat, hisz hosszú időnek kell eltelnie, mire újra láthatjuk egymást. Reménykedtem, hogy még utoljára megörvendeztet egy pettyes halacskával, és néhány kellemes órát ...

Gyerekverseny Tatabányán
Megjelent: 2009. August 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kicsit megkésve kaptunk hírt egy - még május 24.-én lebonyolított versenyről, melyet Dr Schvarcz Tibor országgyűlési képviselő szervezett az Energofish Kft támogatásával a tatabányai gyerekek részére. Az Energofish Kft-től kapott felszereléseket boldogan vették át a versenyzők Ráéreztek a horgászat ...

Várható csukacsodák
Megjelent: 2008. December 03. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Várható csukacsodák Fodor Tamás kaposvári egyetemista 2008 november 13-án 12.20 kg-os csukát fogott a Rinyaszentkirályi-tavon. Két nap múlva, nov. 15-én fél egy körül újabb hatalmas csukát sikerült megszákolnia, melynek hossza 110 cm volt, súlya pedig 13.20 kg! Szinte már őskövület A hírnek utánajárva hamar kiderült, hogy ...

Harcsás pillanatok 2. rész â- A diadal
Megjelent: 2008. October 09. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Az utolsó dobáshoz lendült a botom, a Boxer diszkrét toccsanással ért vizet, és abban a pillanatban egy hatalmas örvény keletkezett, ami a mélybe akarta szippantani a duci wobblert. A gyenge fények ellenére igen jól látszott, amint a támadó harcsa megborzolja a víz felszínét. Bevágásra lendült a karom, egy jókora loccsanással jelezte a ...

Harcsás pillanatok 1. rész â- Megcsúfolva
Megjelent: 2008. October 08. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Ha a harcsáról van szó, számomra megszűnik létezni minden más hal. Sok-sok kellemes emlékem fűződik ehhez a halfajhoz. Az évek során megtanultam szeretni és becsülni ezt a rejtélyes életmódot folytató nagyragadozót. Ha az éj csendjében meghallom a semmivel össze nem téveszthető rablását, mindig futkosni kezd a hideg a hátamon. A ...

Búcsú a Deltától
Megjelent: 2008. September 17. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Kicsit patetikus a cím, nem véletlenül, hiszen bármennyire sáros, áradó vízen horgásztunk egy hétig csekélyke sikerrel, azért nagyon a szívünkhöz nőtt a Delta legnagyobb és legizgalmasabb Duna ága, az északi Chilia. Gazdag a Delta madárvilága.. A 116 km hosszú folyó határfolyó Románia és Ukrajna között, ...

Hétkőznapok a deltában - Harcsák után a Chilia-ágban
Megjelent: 2008. September 15. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Régen sem lehetett ritka látvány, de az alatt az egy hét alatt, míg a Deltában voltam, mindennap találkoztam a folyás irányban evező, csurgó halászokkal, akik hosszú hálót vontattak, amelynek a másik vége majdnem a túlsó partig ért a folyó teljes szélességében húzva. Nemsokára visszafordultak, és ...

Vissza az iskolapadba 2 - avagy továbbképzés a Tisza-tavon
Megjelent: 2008. August 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az egész napos horgászat és a kikötői sörözés, na meg a halpucolás és halevés megalapozta a jó alvást. Bár gyorsan kellett sokat aludni, mivel reggel félötre újra randevút szerveztem Tibi bával. Az éjszaka elég rosszul telt, nem tudtam rendesen aludni, így az ébresztőóra megszólalása előtt már fent voltam. ...

Tavaszi jelentés a Duna-deltából
Megjelent: 2008. May 19. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Az idén kissé korábban nyílt lehetőségem egy duna-deltai horgászkirándulásra. A túra idejét az országos horgászati tilalom kezdete előtti hétre időzítettük. A megszokottnál nagyobb izgalommal készültem a kirándulásra, ugyanis ebben az időszakban még nem volt szerencsém a Deltában horgászni. Az előzetes információk ...

Nagyvíz idején
Megjelent: 2008. April 09. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt időszakban a Match, feeder, rakós technikákkal nemigen foglalkoztam, főleg azért, mert néhány éve, kezdő pergetőhorgászként a rablóhalak annyira felidegesítették kedélyemet, hogy ígéretet tettem, addig nem nyugszom, míg ki nem fogom az összeset… Persze ez nem igaz, egyszerűen az a helyzet, hogy amikor kezdtem jobban belemélyülni a ...

Lékhorgászat EnergoTeam halradarral
Megjelent: 2008. February 05. | Forrás: ZéBé | Írások

Megvallom férfiasan, nem szoktam halradar segítségét igénybe venni semmilyen horgászatnál, aminek prózai oka van. Műszakilag meglehetősen alulképzett vagyok, az én életemben már az is családi ünneplésre ad okot, ha egy szöget tisztességgel beverek a falba.Fúrjuk a léketValahogy soha nem volt türelmem ennek a nem túl bonyolult szerkezetnek a ...

Harcsák part mellől
Megjelent: 2007. November 29. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Mindig is vonzott az éjszaka sötétje… Száznál is több dolgot fel tudnék sorolni, amit jobb éjszaka csinálni! (De most inkább nem sorolom fel…) Egy szó mint száz, este csónakba pakolni, és elindulni a gyökerekkel megrakott harcsás helyek irányába, izgalmasabb a Fûrész 1-2-esnél (3-asnál tutira)!A fonottra kötött csomót ...

Delta fíling-alkonyatkor - második rész
Megjelent: 2007. July 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha egész nap hatalmas műcsalikat dobál az ember, a nap végére már egyre inkább izgatják a kis wobblerek, könnyű cuccok. Így voltam ezzel én is (Hm… tehát ember vagyok. Én pedig azt hittem eddig magamról, hogy… Várjunk csak! A félisten az félig ember is?) – mert a Delta nem csak nagy halakat rejt, hanem sok kicsit is (ez megint ...

Nagy pontyot matchbottal-2
Megjelent: 2007. May 21. | Forrás: Tóth Gábor | Tesztek

De ma egy matchbot is belekerült a botzsákba, és nem is akármilyen! Egy extra erős, arany színben pompázó pontybüntető. Az Energo Team Gold Match, első ránézésre egy teljesen szokványos match a maga 3.9 méter hosszával, parafa nyelével és sok apró gyűrűjével. Ami szembetűnik, egy felirat „Medium hevy". Ez azért már sejteti, hogy nem egy ...