Keresett kifejezés: bodorka 7 találat

Compózás nagyban
Megjelent: 2010. May 10. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Nagy várakozással indultam neki a hétvégi háromnaposra tervezett horgászatomnak. Az idén első alkalommal vettem üldözőbe a dévéreket. A hideg idő miatt a keszegek is lassabban kezdtek táplálkozni, ezért a minden évben április utolsó heteiben megkezdett dévér horgászatomat későbbre terveztem. A hétvége első ...

Áprilisi pickerezés
Megjelent: 2010. April 07. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

A Fehova miatt kimaradt egy hétvégi horgászatom, így már nagyon vártam a hétvégét, hogy ismét a vízparton ülhessek. Sajnos az időjárás még mindig az átlag alatti hideg időt produkálja. Reggelente bizony még 1-5 fok a hőmérséklet, ami bizony nagyon szokatlan itt Írországban. Első bodri reggel megérdemli a ...

Mormiskázzunk
Megjelent: 2010. February 19. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Mivel a tél csak nem akar elmúlni, nem bírta a csapat néhány tagja megállni, lementek egyszer-kétszer lékhorgászni, ide a közelbe, az egyik hókonyba. Szabolcs barátom, aki nem csak kitűnő legyező, hanem szinte minden horgászmódszerben profi, miután volt pár szép eredménye a jégen, lecsalt engem is. Kevés időm lévén csak a ...

Banax Sounion teszt a nagy csukák földjén
Megjelent: 2010. February 03. | Forrás: Bodnár Zoltán | Tesztek

Üdvözlök mindenkit az Energofish honlapján. Bodnár Zoltán vagyok és az Energofish kft lehetőséget adott, hogy Írországban tesztelhessem az általuk forgalmazott illetve gyártott termékeket. Első tesztalanyom a vontatós csukahorgászatnál használt multiplikátor orsó: a Banax Sounion 304 WL. Itt Írországban, a horgászat sok dologban eltér az ...

Jó match volt...
Megjelent: 2009. June 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nemrég arról kaptunk hírt, hogy egy tiszai holtágban egész jól lehet fogni a termetes kárászokat. Bizony nem voltak ritkák a kiló feletti darabok, így természetesen nem kellett bennünket sokáig győzködni, hogy itt is kipróbáljuk az Energo Team Competition Tele Match botját. Tavasszal a sekély részeken gyorsabban melegszik a víz ...

Tavaszi játék
Megjelent: 2009. May 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az április nem csak bolondos, hanem a horgászok részére bizonyos mértékig kiszámíthatatlan és böjtölős időszak is. A tavaszi áradások, tilalmak és a változékony időjárás korlátozzák a halfogási lehetőségeket. Legtöbbször marad a frissen betelepített ponty vagy a minden vízben jól fogható ...

Relax: melyiket, mikor, mire?
Megjelent: 2009. March 27. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Tudjuk jól, hogy a műcsalik esetében általában, így a gumihalak és twisterek körében is léteznek kedvenc színek. Mindenki esküszik valamire, nyilván vannak különbségek vizek, helyi adottságok szintjén, de ennek ellenére meghatározhatók, halfajonként és víztípusokra is a legjobban bevált ...

Véletlen kárászozás
Megjelent: 2009. February 09. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A hűvösebb hónapokban a horgászember a nagyon esetleges csuka, menyhal vagy süllő mellett örül a fehérhalak sűrűbb kapásainak is. Legalább is én örültem a jó múltkorában, mikor, ugyan csukázni indultam el, de csodaszép kárászozásba keveredtem. Az őszvégi ...

Lékelés
Megjelent: 2009. February 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismételten elkísértük horgásztúrájukra a Kovács Adrián-Lukácsi Béla párost. A legszívesebben persze pergetnek a jászsági pecások, de ilyenkor télvíz idején, amikor vastagra hízik a jég, lehetőség nyílik valami egészen másra is. Naná, hogy lékelni mentünk! A svéd Mora ...

Várható csukacsodák
Megjelent: 2008. December 03. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Várható csukacsodák Fodor Tamás kaposvári egyetemista 2008 november 13-án 12.20 kg-os csukát fogott a Rinyaszentkirályi-tavon. Két nap múlva, nov. 15-én fél egy körül újabb hatalmas csukát sikerült megszákolnia, melynek hossza 110 cm volt, súlya pedig 13.20 kg! Szinte már őskövület A hírnek utánajárva hamar kiderült, hogy ...

A mélység titka
Megjelent: 2008. October 24. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Egész évben tervbe volt véve a dunai pontyfogás. Ez annak rendje és módja szerint el is maradt, pedig ebben az évben nagyon kellett volna. Filmkészítésben gondolkodtunk, de a vízállás rapszodikus változása és extrém magas állása lehetetlenné tette az etetést és a jól ismert helyek meghorgászását. A ...

I. ENERGOFISH MAGYAR-ROMÁN BARÁTSÁG KUPA
Megjelent: 2008. October 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Új színfolttal gazdagodott az elmúlt hétvégén a magyar és román versenyhorgászat, mert az Energofish kft támogatásával és a Közép-Tiszavidéki Horgászegyesületek Szövetségének közreműködésével az Alcsi-szigeti versenypályán megrendezésre került az I. Energofish MAGYAR-ROMÁN Barátság ...

Vissza az iskolapadba 3. -  A záróvizsga tőrténete
Megjelent: 2008. August 07. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Hátam mögött tudhatok két gyönyörû napot, amit a Tisza-tó adott. Hallal kicsit fukarul bánt, de a környezet mindenért kárpótlást nyújtott. Eljött hát a búcsú napja és ezt már itteni segítség nélkül akartam végig csinálni. Kicsit szerettem volna magam felfedezni ezt a csodát. Már amennyire hatalmas ...

Vissza az iskolapadba 2 - avagy továbbképzés a Tisza-tavon
Megjelent: 2008. August 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az egész napos horgászat és a kikötői sörözés, na meg a halpucolás és halevés megalapozta a jó alvást. Bár gyorsan kellett sokat aludni, mivel reggel félötre újra randevút szerveztem Tibi bával. Az éjszaka elég rosszul telt, nem tudtam rendesen aludni, így az ébresztőóra megszólalása előtt már fent voltam. ...

Sió mustra
Megjelent: 2008. June 13. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Azt ugye mindenki tudja, hogy van két nagy folyónk, a Duna és a Tisza. Sokan tudják, hogy van még számos kisebb folyóvizünk, mint például a Rába. Azt már kevesen tudják, hogy sok patak és csatorna is a horgászok rendelkezésére áll, ha valaki veszi a fáradságot és megkeresi, felfedezi őket. A Balaton magas vízállása miatt, van ...

Rakózás kicsit másképpen
Megjelent: 2008. April 18. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sokan rakóznak, hála az égnek. Egyre népszerűbb ez a remek és szórakoztató horgászmódszer. Egyre több horgász gubbaszt ládáján és szuggerálja úszóját. Hosszú idő alatt alakult ki ennek a pecázásnak a szabályrendszere. A legszembetűnőbb az, hogy kivétel nélkül partról űzik. Kezdődhet a móka De ez ...

Szunyoglárvával szezonnyitáskor
Megjelent: 2008. April 15. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Mint valamennyien tapasztalhattuk, pokoli időjárás volt mostanában. Orkán orkánt követett, hatalmas esőkkel és mindez nem volt elég, hajnalonként jég borította az út menti pocsolyákat De nem csak hajózni, horgászni pedig muszáj, fogalmaztam át a híres velencei szólást, ezért a téli hideg ellenére többször nekiveselkedtem a ...

Szeszélyes tavaszi vegyes
Megjelent: 2008. April 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Azt megszoktam, hogy a tavasz általában szeszélyes, de hogy ennyire megtudja bolondítani a halakat, arra nem számítottam. Az utolsó feederes pontyozás után kaptam az égbõl hideget, meleget, esõt, és amit nagyon utálok, rengeteg gonosz szelet. Pedig a gyönyörû, új négyméteres Hunter Hulk Telematch botomat szerettem volna már igazán ...

Fagyos vakszerencse
Megjelent: 2008. February 27. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Ez a nap is úgy kezdõdött mint a többi. Párom mellett ébredtem nyolc órakor. Kitámolyogtam a konyhába, feltettem fõni a kávét. Miután lejött, bevittem Krisztinek. Elkortyolgattuk, közben beszélgettünk. Kicsit késõbb, csak úgy megszokásból ránéztem a telefonra, ami le volt némítva. Három nem fogadott ...

Téli horgászat jégről
Megjelent: 2008. February 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A téli horgászatot nálunk kevesen gyakorolják, de az utóbbi időben azt vettem észre, hogy ahol ilyenkor is lehet halat fogni, ott aránylag nagy tömegben jelennek meg a szenvedélyesebb horgászok. A dermedt téli táj különleges varázserejeA téli horgászattól való ódzkodás talán a tipikusan magyar pontycentrikussággal is ...

Kicsit kékebb, kicsit sósabb, de az ővék  2/2
Megjelent: 2007. June 07. | Forrás: Pásztor István | Írások

Svédország messze van. Földrajzilag, közlekedésügyileg legalábbis. Bár minden relatív, hiszen, ha el lehet oda jutni kevesebb mint egy nap alatt, talán mégsincs a világ végén. Minden más szempontból azonban fényévekre van tőlünk… Túránk második harmadának rövid beszámolója viszont itt helyben olvasható!Az első ...

Kicsit kékebb, kicsit sósabb, de az ővék! (2/1)
Megjelent: 2007. May 24. | Forrás: Pásztor István | Írások

Igen, ilyen a Balti-tenger nyugati határának öbölrengetege, a svéd keleti part. Fjordok és szigetek, tengerszinti fenyvesek, és elvileg nagy csukák várják a horgászokat. Minket is vártak, de elkerültük egymást…Svédország csak a magyar szemnek furcsa. Rend van és tisztaság, egységes építkezési kultúra, tájtervezés, ...

Vita FishMax folyékony aroma
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Megjött a jó idő, ránk szakadt az áprilisi nyár. Kaptam egy fülest, miszerint a csepeli versenypályán szép számmal fogják a nagy dévéreket. Mivel az ilyen csodálatos időben az irodai munka amúgy is fárasztóbbnak tűnik, mint máskor, úgy döntöttem, hogy lemegyek tesztelni. Reggel még beugrottam az irodába hogy elintézzem a legfontosabb ...

Gyerekkori emlék
Megjelent: 2007. January 08. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Egy hónapja múltam nyolc éves, és türelmetlenül vártam egyrészt a nyári vakáció, másrészt nagybátyám érkezését. Nemzetközileg elismert szakember volt, és akkoriban, az ötvenes évek közepén, postai telefonközpontokat építettek Egyiptomban. Már több hónapja nem találkoztunk, ezért nagyon ...