Keresett kifejezés: matchbot 18 találat

Balaton - jobb, mint gondolnánk!
Megjelent: 2010. August 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ezúttal a magyar tengert sikerült célba vennem. Igazság szerint családi nyaralás volt az apropó, de a horgászat sem maradhatott el! Egy újdonsült horgászcimbora jóvoltából egy kis csónak is rendelkezésemre állt, így nem csak parti betyárkodásról lehetett szó, hanem komolyabb lehetőségekkel is számolhattam. A ...

Benzar Extreme Match a Tisza-tavon
Megjelent: 2010. August 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Szinte példa nélküli árhullám borzolta a Tisza horgászainak idegeit ebben az esztendőben. Gyakorlatilag február vége óta nem tisztult le az élő folyó annyira, hogy huzamosabban lehetne békés halakra horgászni. Egyik áradást követi a másik, és legfeljebb a harcsapergetők örülhettek egy-egy időszakban. A tiszafüredi Holt-Tisza ...

Előzetes: ET Benzar Extreme Match
Megjelent: 2010. June 28. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Számtalan vadonatúj fejlesztésű horgászeszközt mutatott be 2010-ben az Energofish. Mindet bemutatni szinte lehetetlen. Nemrégiben azonban megérkeztek a nagykereskedésbe az ET Benzar Extreme Match bot modelljei, melyek többünk szerint is kiemelt figyelmet érdemelnek. Benzár Zsolt nem tréfál, ha botok teszteléséről van szó Benzár Zsolt, ...

A Fűzvölgyin
Megjelent: 2010. May 21. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Kedves barátaim, Andrea és Jenő egész tavasszal jó halas hírekkel csalogattak kedvenc vizükre, a Fűzvölgyi csatornára. Akkor telt be a pohár, azaz kaptam végső indíttatást, mikor Jenő felhívott és elmesélte, számtalan dévér, nagy bodorka és retúrponty mellett már tíz órakor abba kellett hagyniuk a horgászatot, mert ...

Egy tavaszi délután
Megjelent: 2010. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Cimboráimmal egy újonnan megnyílt kis horgásztóra igyekeztünk. A vízről keveset tudtunk, csupán néhány információval rendelkeztünk, ami a ránk váró körülményeket és a tavat benépesítő halakat illeti, így nyugodtan mondhatom, hogy „sötétben" tapogatóztunk. Csongor most ismerkedik a feederbotos ...

ET Carp Match - Nomen est omen
Megjelent: 2010. April 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folytatódott tavaszi tesztünk a Dunakeszi kavicsbányatavon. A Cayman spiccbotozás után kicsit távolabbi területet, és mélyebb vizet vettünk célba, így jöhetett az Energo Team Classic Carp Match botja. Remek idő várt ránk a Dunakeszi kavicsbányatavon A pálca hasonlatos a Bream Match-hez, de annál karakteresebb, szigorúbb. A 3.90-es változatra ...

Tavaszi pezsdülés
Megjelent: 2010. April 12. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Végre-valahára megérkezett a tavasz, habár az időjárás néha még képes megcáfolni ezt a tényt, de lassan csak felelevenedik a természet. Napi rendszerességgel néztem az időjárás előrejelzéseket, vártam a lehetőséget, hogy a vízpartra léphessek. Igazi „kánikulai" időjárást jelzett több meteorológiai honlap ...

Tavaszi spiccbotozás
Megjelent: 2010. April 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre itt a jó idő, bár a vizek hőmérséklete még csak 5-7 fok, de ez nem akadályozhat bennünket az év első keszeges horgászatában! Ezúttal a Dunakeszi kavicsbányatavon tettük próbára a szerencsénket, ahonnan már a korábbi napokból is jó hírek érkeztek, nem csak keszeg, de pontyfogásról is. A Dunakeszi ...

ET Power Match orsó teszt
Megjelent: 2010. February 05. | Forrás: Nagy Levente | Tesztek

Első ránézésre egy orsót a külsejéről ítélünk meg. Ha tetszik, akkor kézbe vesszük, kipróbáljuk és csak használat után tudunk egy átfogó véleményt alkotni róla, mely alapján eldönthetjük, hogy egy megbízható, igényeinket kielégítő orsót kaptunk-e pénzünkért, vagy ...

Napsütötte kárászok
Megjelent: 2009. November 02. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Még a Duna-deltában is vannak olyan napok, mikor bármennyire is igyekszünk, nem sikerül a nagyobb halak nyomára bukkanni. Rossz helyválasztás, nem megfelelő napszak, röviden összefoglalva rosszkor-rossz helyen „szindróma”. Általában a legtöbb deltajáró előbb-utóbb szembesül ezzel a dologgal. A legtöbb esetben a déli verőfényes ...

Vörös és arany
Megjelent: 2009. June 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Feleségem egyre nagyobb hajlandóságot mutat a horgászat iránt. Nem kis örömömre. Ezért minden alkalmat megragadok, hogy a halfogási vágy minél jobban elhatalmasodjon rajta. Jól mutat az igényes fekete lakkozás a matt bordó bottesten Nagy áttétel… Halfogó keverék összetevői Bizos ...

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Szezonnyitó horgászat - Bika-tó
Megjelent: 2009. May 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kipihenve az előző nap fáradalmait, szombaton kora hajnalban indultunk horgásztúránk második állomására a Galgahévíz külterületén található Bika-tóra.Az eredetileg fél órásra tervezett autóút közel egy órára sikeredett, egy elmulasztott letérőnek köszönhetően. Pedig az interneten talált ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...

Szedres, bokros, tőkleveles
Megjelent: 2008. December 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az éves rutin pecák közé tartozik a szedresi horgászegyesület tavának meglátogatása. Kollégám és barátom Orsós János itt tag. Rendszeres látogatója a víznek és az elmúlt évek alatt elég jól ki is ismerte, bár az utóbbi időben kicsit hanyagolta a horgászatot. Hiába, a nők sok galádságra rá ...

II. EnergoTeam - Sensas Kupa - Románia
Megjelent: 2008. September 02. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A romániai Doripesco horgászparadicsomban lezajlott kétnapos rendezvény ezúttal nem csak a helybéli horgászversenyző-elitet mozgatta meg, hanem jó páran a környékbeli országokból is érkeztek - sőt, a francia Sensas-csapat néhány tagja is emelte részvételével az 5000 euró értékű összdíjazású verseny szintjét. ...

Királyréti horgásztábor - Bodorka csoport
Megjelent: 2008. August 21. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Mint már korábban is tettük, folytatjuk beszámolónkat Királyréti horgásztábor életéről, Ezúttal a Bodorka csoport résztvevőinek beszámolóit olvashatják, Fotógalériánkban pedig megnézhetik a csoport életéről készült képeket. ...

Pontyok a spiccen
Megjelent: 2008. July 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

4-4, 20-as matchbotok után furcsán éreztem magam, mikor egy Benzar Pole névre keresztelt 8 m-es spiccbotot vettem kezembe. Először azt kérdeztem magamtól, hogy kell ez nekem? Aztán később rájöttem, a jóhoz hamar hozzá lehet szokni, sőt hamar meg is lehet szeretni, csupán egy napot kell horgászni vele... Reggel korán érkeztünk, egyedül voltunk párommal, ő a ...

Pontyokra hangolva
Megjelent: 2008. June 26. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Nálam a pontyozás kicsit mást jelent, mint a pontyozók zöménél. Nem vonultatom fel fenekező botok hadát, nem szórok be kiló számra bojlit, nem tökölök elektromos kapásjelzőkkel. Általában egy szál bottal indulok a nyomukba, figyelem, hol ugranak, hol turkálnak, és ahol a legtöbb rájuk utaló jelet látom, ott vetem be horgomat egy ...

Pontyos esték
Megjelent: 2008. June 16. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Leugrunk este pár órára? Nem teketóriáztam, rögtön rábólintottam. Álmos barátommal már csak azt kellett eldöntenünk, hogy hová és mire? Végül egy közeli horgásztó mellett döntöttünk, és mivel túlnyomó részt pontyok vannak a tóban, a halfaj is adott volt. Gyorsan dobáltuk be a ...

Szemben a detai széllel - második rész
Megjelent: 2008. May 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Másnap újabb fülest kaptunk: a csatornákon eszik a balin, érdemes rá pergetni. Balinozás? Okés, jöhet! Sose értettem ezeket a halakat, de ez is jobb, mint a semmi… De egyébként is, a Deltában bármibe hamar beletanul az ember. Nos, olyan nagy rendet nem vágtunk a balinok között, de azért nyálkás lett a kezünk. Éjszaka mégiscsak ...

Profi Mix Kupa
Megjelent: 2008. May 29. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Romániában az Energofish szervezésében, május 23. és 25. között, megrendezésre került, az immár hagyománynak számító Profi Mix Kupa. Ezúttal Homoródszentpál adott otthont a háromnaposra tervezett rendezvénynek, amire az ország egész területéről érkeztek, amatőr és profi versenyhorgászok. Ismét itt volt a ...

Miénk itt a tét - első rész
Megjelent: 2008. May 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Vannak borús hajnalok, amikor csak a profik mennek vízpartra. Ezeken a napokon teljesen üres a Szentpáli Halgazdaság horgásztava - csupán hat fehérpólós fickó serénykedik, plusz néhány bámészkodó. Az Energo Team romániai versenycsapata nem mindennapi látvány, így edzés közben sem - ezt abból gondolom, hogy én magam is ...

Miénk itt a tét - második rész

Az edzőpálya másik felét csupa székelyek uralták. Mindenféle bohó és zabolátlan népek Csíkból, Udvarhelyről és Szentgyörgyről - három ember képviselte a székelyföldi városokat: Zsolt, Laci és Attila valószínűleg nem véletlenül telepedett egymás mellé. Már nincs sok hátra… Dalnoki ...