Keresett kifejezés: UV 372 találat

Salmo Thrill a Kazah VB-n
Megjelent: 2009. November 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A magyar csónakos pergető válogatott, benne a Salmo Team Hungary két versenyzőjével, Lukácsi Bélával és Kovács Adriánnal, 2009 októberében a szakág világbajnokságán vett részt Kazahsztánban. Az Ili folyó deltavidékén, a Balhas-tó közelében kijelölt versenyszektor halgazdagsága ellenére nem ...

Önfeledt szórakozás
Megjelent: 2009. November 11. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A balin horgászata az egyik legsportosabb, legmunkásabb és talán a legszórakoztatóbb horgászat is egyben. Ennek ellenére igencsak megosztja a horgászok táborát ez a folyton izgő-mozgó, habzsoló halfajta. Sokan méltánytalanul lenézik, mivel horgászatát nem tartják sokra, és gasztronómiailag sem nyújt különösebb ...

Tapogatott ragadozók
Megjelent: 2009. November 04. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Legszívesebben műcsalikkal horgászom a ragadozókra, de néha előállnak olyan helyzetek, mikor az élő kishallal történő horgászat több eredményhez vezet. Igaz, hogy ritkán folyamodom ehhez a szükségmegoldáshoz, de ha pergetve nem sikerül kapást kicsikarni, akkor nem idegenkedek más módszertől sem. Az aktív horgászat kedvelője vagyok, nem bírok ...

Picker Blade-el az éjszakában
Megjelent: 2009. October 14. | Forrás: EnergoIeam | Írások

Az ET Picker Blade kipróbálása után már bátran írhatunk tesztről, hisz mintegy másfél hónapnyi horgászat alapot szolgáltat erre. A 3 méteres finom pálca mostanra sokmindent megmutatott, ideje közzé tenni a tapasztalatokat. Készen a horgászatra a pesti naplementben Naplement előtt másfél órával ...

Matchbottal kicsit másképp
Megjelent: 2009. October 05. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Néhány éve egy olyan horgászembert volt szerencsém személyesen is megismerni, aki nem csak a versenyhorgászatban bizonyított, de a horgászat más területein is jártas, tapasztalt horgásznak számít. Szerintem különösebben nem kell bemutatni személyét, hisz elég sokan ismerik. Elég, ha a nevét említem… Benzár Zsolt ...

A Tábi – víztározón horgásztunk
Megjelent: 2009. October 01. | Forrás: Muschitz Ferenc - EnergoTeam | Írások

Zoli barátommal egy júliusi szombat reggelén, elindultunk a Tábi víztározóhoz, ahol egy meghívásos fenekező horgászversenyre voltunk hivatalosak az Energofish - Carp Expert csapat színeiben. Már nagyon vártuk ezt a napot mind a ketten, hiszen még soha nem voltunk ezen a víztározón és úgy hallottuk, hogy nagyon szép helyen található. ...

Az elárasztott falu harcsái
Megjelent: 2009. September 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Legutóbb azzal búcsúztam, hogy még visszatérek a bözödi víztározó harcsáival. Sajnos ez kissé tovább tartott, mint reméltem. Egy sajnálatos ballépésnek köszönhetően hosszabb időre kényszerpihenőre kényszerültem. Iszonyatos, hogy milyen gyötrelmeket képes okozni egy pár centis fadarab az ember talpában, pláne ha csak ...

Szilikonok, meg egyéb műanyagok...
Megjelent: 2009. September 14. | Forrás: Murányi János | Írások

A műcsalis horgászat legnépszerűbb műfaját, a pergetést úgy lehet igazán felszabadultan művelni, ha adott hozzá a halban bővelkedő terep – mint például a Duna-delta legelső ága, a Chilia. Olyan vadregényes víz ez, amely számtalan műcsalis kísérletre kínál páratlan lehetőséget.Amikor először elvetődtem a mai napig érintetlen ...

Excalibur Spin teszt
Megjelent: 2009. September 02. | Forrás: Murányi János | Tesztek

Azt hittem időbe fog telni, amíg megszokom, de már az első horgászaton régi társként dolgozott a kezemben. Tökéletes súlyelosztás, szép kötések, extravagáns nyéltag – az Excalibur Spin pontosan az a bot, amelyet minden pergetőhorgász örömmel vesz kézbe.Az Excalibur Spin sok tekintetben jelent új vonalat az Energo Team botjai között. A meglepően ...

A Pó másik arca I.
Megjelent: 2009. August 31. | Forrás: Pálfai Gábor - horgaszotazas.hu | Írások

Lehet, hogy ezzel a címmel fog megjelenni az a DVD is, amelyet hamarosan kezükbe vehetnek a hazai horgászok, így előre „lelövöm a poént". Ennek ellenére nem tudok jobb címet találni ennek a beszámolónak, hiszen a Pó folyón eltöltött egy hetünk megmutatta a folyó másik arcát a horgászat szempontjából. De miért is beszélünk ...

Kipróbáltuk: ET Picker Blade 10”
Megjelent: 2009. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nagysikerű Blade pergetőbot-sorozat után a békés halakra vágyó horgászok számára készített Picker Blade botot dobtuk be a mélyvízbe. No, nem szó szerint, szerencsére csak a feederes végszerelék landolt rendre a Dunában, a bot rendeltetésszerűen a kezünk ügyében maradt. Előkészületek: Zoli csontit ragaszt ...

Színes kis pisztrángok
Megjelent: 2009. August 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Néhány napja egy régi fényképalbum került a kezembe. Az egyik fotón egy gyerekkori barátommal pózoltunk, mindketten egy-egy piros és fekete pöttyökkel díszített halat tartottunk kezünkben. A halak nem voltak nagyok, két 20-25 deka körüli sebesek, de a mosoly annál nagyobb volt arcunkon. Patakjáróban… A homályos ...

A jó bot kis helyen is elfér
Megjelent: 2009. July 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Alapvető dilemma bot vásárlásnál, hogy teleszkóposat, vagy rakós rendszerűt vegyünk. a teleszkópos mellett szól a kis szállítási hossz, viszont ellene, hogy a sok illesztés miatt lényegesen kényesebb a koszra. A rakós rendszer előnye a nagyobb szilárdság, tartósság, de a szállítás problémás lehet, főleg egy hosszabb ...

Az Ordas Tavak
Megjelent: 2009. July 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az EnergoTeam Kupa horgászverseny-sorozat selejtezőinek lebonyolítását felvállaló tavak bemutatását a Pest megye északi részén, Sződ és Csörög között található Ordas tavakkal folytatjuk. Az elsőként létrejött Öreg tó Látogatásunkat egy rövid telefonos egyeztetés előzte meg Hever Lajos ...

A felfedezés öröme
Megjelent: 2009. July 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Sokféle szempontból fel lehet fedezni egy vizet, még akkor is, ha már több alkalommal horgásztunk az adott vízterületen. Már néhány éve horgászom egy jókora víztározón, de valami rejtélyes ok miatt kizárólag a süllők érdekeltek, annak ellenére, hogy harcsák, balinok, dévérek, pontyok és még sok más ...

Békés halakra a Po folyón
Megjelent: 2009. July 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az Olaszországba utazó horgászoknak csupán 10 százaléka az, aki a békés halak horgászatára is szentel némi időt, pedig a folyó és deltája bőven kínál erre is lehetőséget és gyakran okoz meglepetéseket is … Ezt idáig főleg az osztrák bojlisok és a helyi olasz horgászok által készített, a ...

Halak a Po folyóból
Megjelent: 2009. July 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt években egyre többet olvashattunk Olaszország legnagyobb folyóvizéről, a Pó folyóról, annak mellékágairól, deltájáról, mely főleg hatalmasra növő harcsáinak köszönheti hírnevét.Egyre több és egyre nagyobb harcsákat ábrázoló kép jelenik meg a különböző írások sorai ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Svéd csukák
Megjelent: 2009. June 17. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

A Horgászutazás.hu csapata májusban 9 napot töltött Svédország legszebb csukás vizein. Célunk a horgászlehetőségek feltérképezése, az információszerzés volt elsődlegesen. Vagyis, ha egy hazai horgász el szeretne ejteni egy szép svéd csukát, azt hogyan teheti meg? Hol tud megszállni? Hogyan jut oda? Milyen felszerelést vigyen ...

Amikor a hajnal hasad
Megjelent: 2009. June 15. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A folytonos hajtásnak köszönhetően, két egész héten keresztül nem foghattam horgászbotot a kezembe. Már nagyon látszódtak rajtam az elvonás kóros tünetei. Mindenkivel morogtam, folyton ideges voltam. Hiányzott a víz illata, és az érzés, amint a kezemben rángatja a botot a menekülni próbáló hal. Horgásznom kellett, nem volt mese.A ...

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Médiacápák viadala
Megjelent: 2009. May 11. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

A szárszói „Nádfedeles-horgásztó" volt a színhelye az V. alkalommal megrendezett Média 2009 horgászversenynek, melynek főtámogatója az Energofish Kft. Elöl a „KOSSUTH RÁDIÓ" (BP.), mellettük a „PONTYVADÁSZOK" (Siófok) csapata A 15 hektáros egykori halastó már hosszú ideje az egyik reprezentatív ...

Tavaszi játék
Megjelent: 2009. May 04. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az április nem csak bolondos, hanem a horgászok részére bizonyos mértékig kiszámíthatatlan és böjtölős időszak is. A tavaszi áradások, tilalmak és a változékony időjárás korlátozzák a halfogási lehetőségeket. Legtöbbször marad a frissen betelepített ponty vagy a minden vízben jól fogható ...

ET Competition Tele Match
Megjelent: 2009. April 24. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Folytatva a tavaszi könnyű keszegező felszerelések tesztjét, ezúttal az Energo Team Competition Tele Match botját vettük górcső alá. A 3,90-es pálcára az Energo Team Fighter Match orsó 30-as méretű modelljét rögzítettük. A bot textil tokban és gyűrűvédővel kerül forgalomba A lényeges adatok leolvashatók a botról ...