Keresett kifejezés: harcsa 294 találat

A Pó másik arca II.
Megjelent: 2009. September 04. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

Fogtunk szép dévéreket, márnákat, és egy gyönyörű amurt már a folyón, de egy szép nyurgával viszont még adósunk maradt a Pó. Így Csönge Feri barátom bevetette sok évtizedes balatoni tapasztalatát és harcba indult a nyurgák ellen. Feri nem bonyolította túl a dolgot, leült horgászni a tábor kikötőjében ...

A Pó másik arca I.
Megjelent: 2009. August 31. | Forrás: Pálfai Gábor - horgaszotazas.hu | Írások

Lehet, hogy ezzel a címmel fog megjelenni az a DVD is, amelyet hamarosan kezükbe vehetnek a hazai horgászok, így előre „lelövöm a poént". Ennek ellenére nem tudok jobb címet találni ennek a beszámolónak, hiszen a Pó folyón eltöltött egy hetünk megmutatta a folyó másik arcát a horgászat szempontjából. De miért is beszélünk ...

Horgony tó - Szalánta
Megjelent: 2009. August 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Pécs és Siklós között félúton bukkantunk rá erre a csodálatos környezetben, az erdő mélyén fekvő kéthektáros tóra, ahova valóban érdemes ellátogatni, akár részt szeretne venni az ember az EnergoTeam Kupa selejtezőin, akár nem. A nyugalom völgye A névadó A ...

Gyerekverseny Tatabányán
Megjelent: 2009. August 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kicsit megkésve kaptunk hírt egy - még május 24.-én lebonyolított versenyről, melyet Dr Schvarcz Tibor országgyűlési képviselő szervezett az Energofish Kft támogatásával a tatabányai gyerekek részére. Az Energofish Kft-től kapott felszereléseket boldogan vették át a versenyzők Ráéreztek a horgászat ...

A Millér tó
Megjelent: 2009. August 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Mai utunk a Szolnok határában elterülő Millér tóhoz vezet, ahol az egyik legnagyobb létszámú résztvevőt regisztrálták az EnergoTeam Kupa idei selejtezőin. Szolnok mindig hatalmas szerepet töltött be a versenyhorgászat terén, úgy látszik ez az amatőrökre is vonatkozik. Vendéglátóm, Salánki Géza ...

A Préri tó
Megjelent: 2009. July 31. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Tovább járjuk az országot, felkutatva azokat a tavakat, ahol az EnergoTeam Kupára benevezett horgászok lebonyolíthatják a selejtezőket. Utazásunk mai állomása a szinte minden horgász által ismert Préri-tó. Itt évek óta nagyszámú versenyzői tábor küzd a döntőbe jutásért. A Préri tó ...

A Moby Dick tórendszer
Megjelent: 2009. July 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az EnergoTeam Kupa helyszíneit bemutató országjáró körutunk mai állomása a pest-megyei Moby Dick tó. A tórendszer a dunavarsányi bányatavak szerves része, mely már több mint tizenöt éve nyújt kikapcsolódási, pihenési és horgászati lehetőséget az arra vágyóknak.Hatalmas, több mint ötvenhektárnyi ...

Az Ordas Tavak
Megjelent: 2009. July 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az EnergoTeam Kupa horgászverseny-sorozat selejtezőinek lebonyolítását felvállaló tavak bemutatását a Pest megye északi részén, Sződ és Csörög között található Ordas tavakkal folytatjuk. Az elsőként létrejött Öreg tó Látogatásunkat egy rövid telefonos egyeztetés előzte meg Hever Lajos ...

A felfedezés öröme
Megjelent: 2009. July 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Sokféle szempontból fel lehet fedezni egy vizet, még akkor is, ha már több alkalommal horgásztunk az adott vízterületen. Már néhány éve horgászom egy jókora víztározón, de valami rejtélyes ok miatt kizárólag a süllők érdekeltek, annak ellenére, hogy harcsák, balinok, dévérek, pontyok és még sok más ...

Somogyország kincse
Megjelent: 2009. July 15. | Forrás: Jancsek János | Írások

Üdvözletem a kedves olvasóknak! Egyszerű ember lévén nekem is sokat kell dolgoznom a mindennapi betevőért, de egy nap kis családommal és barátommal arra gondoltunk, hogy pihenésképp pecázunk egyet! Szép kis tó a dombok között A Szántódi révtől 25 Km-re található Andocs, és tőle 1 Km-re a Sziget ...

Halak a Po folyóból
Megjelent: 2009. July 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt években egyre többet olvashattunk Olaszország legnagyobb folyóvizéről, a Pó folyóról, annak mellékágairól, deltájáról, mely főleg hatalmasra növő harcsáinak köszönheti hírnevét.Egyre több és egyre nagyobb harcsákat ábrázoló kép jelenik meg a különböző írások sorai ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Vörös és arany
Megjelent: 2009. June 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Feleségem egyre nagyobb hajlandóságot mutat a horgászat iránt. Nem kis örömömre. Ezért minden alkalmat megragadok, hogy a halfogási vágy minél jobban elhatalmasodjon rajta. Jól mutat az igényes fekete lakkozás a matt bordó bottesten Nagy áttétel… Halfogó keverék összetevői Bizos ...

Villámlátogatás a Pó-n
Megjelent: 2009. May 27. | Forrás: Gábor Adventure Fishing Team | Írások

Csapatunk, András, Jani és jómagam péntek éjjel indultunk el, hogy megnézzük a német Peter Wielath által üzemeltetett Wallercamp nevezetű horgásztábort, és megpróbáljunk egy szép harcsát mi is elejteni a legendás Pó folyón. Sajnos, az időnk nagyon szűkre volt szabva, így nem sok horgászatot tudtunk bevállalni. Szombat ...

Süllőfogás fűzfavirágzás idején
Megjelent: 2009. May 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legszebb évszakunk a tavasz. Az éledő természet ontja magából a színeket és a bódító illatokat. Horgászati szempontból viszont a nélkülözés időszaka kezdődik. A tilalmi idők a halak ívása vagy ívásra készülése nagyon beszűkítik lehetőségeinket. Télen gumihalazásnál jól ...

Médiacápák viadala
Megjelent: 2009. May 11. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

A szárszói „Nádfedeles-horgásztó" volt a színhelye az V. alkalommal megrendezett Média 2009 horgászversenynek, melynek főtámogatója az Energofish Kft. Elöl a „KOSSUTH RÁDIÓ" (BP.), mellettük a „PONTYVADÁSZOK" (Siófok) csapata A 15 hektáros egykori halastó már hosszú ideje az egyik reprezentatív ...

Sárberki tó - Lenti
Megjelent: 2009. April 22. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Húsvét hétfőjén - kihasználva a ragyogó tavaszi időt -, látogatást tettünk Lentiben a Sárberki horgásztavon. Mindezt azért, hogy bemutassuk Önöknek – sorozatunk első részében - az egyik legelső horgásztavat, mely elfogadta az Energofish Kupa horgászverseny sorozat selejtezőinek megrendezését. Halakkal díszített ...

Istenek fegyverzete 16. – Fehova 2009
Megjelent: 2009. March 30. | Forrás: Murányi János-Pál – Murányi Antal | Események/Kiállítások

Sosem gondoltam volna, hogy ez már a tizenhatodik alkalom, és még mindig képes megmozgatni országunk és a környező országok horgászait, vadászait. Ezévben március 19. és 22. között folyt nagyon sűrű botrázogatás és orsótekergetés a Hungexpo C pavilonjában, és ugyanilyen sűrűn néztek csőbe a vadászok a szomszédos ...

Őszi nosztalgia
Megjelent: 2009. February 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

A tél derekán járva, még a késő őszi horgászatok - amikor még pluszokat mutattak a hőmérők - is melegséggel töltenek el. Direkt hagytam meg ezt a z anyagot a nélkülözés idejére. Hosszú és enyhe őszünk volt, de ami még ennél is fontosabb, rendkívül eredményes. Süllő, harcsa, márna, ponty került a merítő ...

Karácsonyi filmajánló
Megjelent: 2008. December 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Lukácsi Béla és Kovács Adrián új DVD-je A Kovács Adrián és Lukácsi Béla nevével fémjelzett „A harcsa wobbleres horgászata" című DVD 2008. december elején került az üzletek polcaira. A Salmo Team Hungary két horgásza sok-sok éve járja a Tiszát és az olaszországi Pó ...

Várható csukacsodák
Megjelent: 2008. December 03. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Várható csukacsodák Fodor Tamás kaposvári egyetemista 2008 november 13-án 12.20 kg-os csukát fogott a Rinyaszentkirályi-tavon. Két nap múlva, nov. 15-én fél egy körül újabb hatalmas csukát sikerült megszákolnia, melynek hossza 110 cm volt, súlya pedig 13.20 kg! Szinte már őskövület A hírnek utánajárva hamar kiderült, hogy ...

Botteszten a Salmo Team Hungary
Megjelent: 2008. November 26. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Legutóbb nyár végi harcsás élményekkel jelentkezett a Kovács Adrián-Lukácsi Béla pergető páros. A 2009-es "kemény" pergető botok tesztje ősszel ismét az olaszországi Pó folyón folytatódott. Ezúttal is jelen voltunk, hogy első kézből számoljunk be egyrészről a botok fejlesztéséről, másrészt a ...

Éjszakai őrjárat - 2
Megjelent: 2008. November 17. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A szerencse forgandó, ezt mi sem bizonyítja ékesebben, mint az elsõ napi siker után következõ balszerencse áradat. Ha az ember azt hiszi, hogy már rosszabb nem lehet, sajnos rá kell jönnie, hogy igenis lehetnek még kellemetlen pillanatok. Már kora délután éjszakai pergetõhely után kutattam a Duna menti kövezésen. Rövid kutakodás után ...

Éjszakai őrjárat - 1
Megjelent: 2008. November 14. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Az előző Duna - Deltai kirándulásom emlékei még frissek voltak, amikor egy baráti meghívásnak eleget téve ismét a Delta felé tartottam három cimborám társaságában. Az út, ahogy az lenni szokott, hosszú volt és fárasztó, de amint magamba szívhattam az ottani vidék jellegzetes illatát, rögtön elfeledtem az utazás ...