Keresett kifejezés: forma 577 találat
RIDGEMONKEY VRH150X USB RECHARGEABLE HEADTORCH FEJLÁMPA

Halhatatlan wobblerek
Megjelent: 2009. March 23. | Forrás: Murányi János Pál | Írások

A sikeres műcsalik feltérképezése érdekes játék, de ugyanakkor hosszú és fáradságos munka is – felfogás kérdése. Tény, hogy minden horgász örömmel veszi a titkos tippeket, amellyel sok időt és pénzt takarít meg. Nos, arra gondoltam, hogy az előző írásaimban, ha már úgyis igyekeztem ellátni minden hasznos ...

Lékelés
Megjelent: 2009. February 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismételten elkísértük horgásztúrájukra a Kovács Adrián-Lukácsi Béla párost. A legszívesebben persze pergetnek a jászsági pecások, de ilyenkor télvíz idején, amikor vastagra hízik a jég, lehetőség nyílik valami egészen másra is. Naná, hogy lékelni mentünk! A svéd Mora ...

Banax Helicon 500NF
Megjelent: 2009. January 09. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

A Banax nyeletőfékes orsója elsőre egy durva gépnek tűnt, majd a házat szétbontva, megbizonyosodhattam, hogy a kemény külső finom belsőt takar… A tervezők nem spóroltak, igyekeztek minden extrával elkényeztetni a nagyhalra vágyó horgászokat. ...

Éjszakai őrjárat - 2
Megjelent: 2008. November 17. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A szerencse forgandó, ezt mi sem bizonyítja ékesebben, mint az elsõ napi siker után következõ balszerencse áradat. Ha az ember azt hiszi, hogy már rosszabb nem lehet, sajnos rá kell jönnie, hogy igenis lehetnek még kellemetlen pillanatok. Már kora délután éjszakai pergetõhely után kutattam a Duna menti kövezésen. Rövid kutakodás után ...

Éjszakai őrjárat - 1
Megjelent: 2008. November 14. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Az előző Duna - Deltai kirándulásom emlékei még frissek voltak, amikor egy baráti meghívásnak eleget téve ismét a Delta felé tartottam három cimborám társaságában. Az út, ahogy az lenni szokott, hosszú volt és fárasztó, de amint magamba szívhattam az ottani vidék jellegzetes illatát, rögtön elfeledtem az utazás ...

Emlékezetes horgásznapok - 2
Megjelent: 2008. November 10. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Kiruccanásunk második állomása a Nyíregyházától néhány kilométerre található Verba tanya és horgásztó, ahol egy versenyre voltunk hivatalosak barátommal. Versenyhorgászat? Ritkán, keveset emlegetett témakőr nálam. Jobban szeretem a nyugodt, stresszmentes pecákat, mégis sikerült barátomnak rávennie, hogy nevezzek be ...

Fék nélkül
Megjelent: 2008. October 26. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Talán ezekkel a szavakkal lehet a legjobban jellemezni a ragadozó őnt, mivel megállás nélkül csak úszik és úszik. Folyton mozgásban van, egy rakéta sebességével száguld a kishalak közé, hogy ott majd felrobbanva hatalmas káoszt teremtsen. Mire ráébrednek a kis jószágok, hogy mi is történik, már késő. Aztán amilyen ...

Viharos siker
Megjelent: 2008. October 20. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Úgy jött ki a lépés, hogy Pásztor István barátom le tudott látogatni hozzám egy vasárnap esti pergetés elejéig. Igaz, nem sok kedve volt a horgászathoz, mivel némiképp összevitatkoztunk az elmúlt napok fogásai miatt. Problémája abból adódott, hogy én nem engedtem vissza minden halat - süllőket, harcsát és balinokat ...

Harcsás pillanatok 2. rész â- A diadal
Megjelent: 2008. October 09. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Az utolsó dobáshoz lendült a botom, a Boxer diszkrét toccsanással ért vizet, és abban a pillanatban egy hatalmas örvény keletkezett, ami a mélybe akarta szippantani a duci wobblert. A gyenge fények ellenére igen jól látszott, amint a támadó harcsa megborzolja a víz felszínét. Bevágásra lendült a karom, egy jókora loccsanással jelezte a ...

Harcsás pillanatok 1. rész â- Megcsúfolva
Megjelent: 2008. October 08. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Ha a harcsáról van szó, számomra megszűnik létezni minden más hal. Sok-sok kellemes emlékem fűződik ehhez a halfajhoz. Az évek során megtanultam szeretni és becsülni ezt a rejtélyes életmódot folytató nagyragadozót. Ha az éj csendjében meghallom a semmivel össze nem téveszthető rablását, mindig futkosni kezd a hideg a hátamon. A ...

Kezdő csukák - 2. rész
Megjelent: 2008. September 24. | Forrás: Murányi János | Írások

A nap emelkedésével nem csak a csukák indultak be, de a sikeres műcsalik száma is emelkedett: a MINNOW és FANATIC fej-fej mellett haladt, majd a nap második felére megjelentek a gumihalak is - a DELALANDE MISS SHAD ismét történelmet írt. Jó dolog ennyi híresség körében lenni! Ahogy a reggeli pára szertefoszlott, azt hittem a kapások is alábbhagynak, de ...

Véget ért az év legnagyobb amatőr versenye!
Megjelent: 2008. September 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Azt nem tudjuk, hogy a világon van-e hasonló verseny, de az biztos, hogy a IV. EnergoTeam Kupa mely egyéni, családi, ifjúsági és gyermek kategóriában került lebonyolításra, összdíjazása 5 000 000 Ft volt, - példátlan- a hazai versenyek történetében.ET Kupa döntő - gyerek - IbrányA versenyről készült képek ide kattintva ...

Hosszú szünet után
Megjelent: 2008. September 01. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Több mint egy hete, hogy szakad az eső, éjjel-nappal, mintha dézsából öntené valaki odafentről. Bosszús állapot egy horgász számára, ha szabadságát a szoba falai közt kell töltenie, és még bosszúsabb tud lenni, ha valami újat, új horgászfelszerelést szeretne próbára tenni. Néhány új Salmo wobbler, egy ...

Csukák a tündérrózsából
Megjelent: 2008. August 29. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ahányszor a Duna-deltájába utazom, legelőszőr mindig a csukák ellen indítok hadjáratot. Régi vágyam, hogy fogjak egy hatalmas példányt belőlük, de a csukák ezt rendre másképp gondolják. Az idei első Delta túrámon még kicsit se nagyon tudtam fogni, de ismét felébredt a remény, hisz két hetet készültem eltölteni ebben e ...

Idegenek az éjszakában - második rész
Megjelent: 2008. August 28. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Miután magamra nyomtam a szükséges mennyiségű szúnyogirtót, kiléptem az ajtón… Körülbelül egy órát tart a hatása, ezért zsebembe raktam a teljes palackot is. A kis deltai falu főutcája elnéptelenedett, a motorcsónakok hazamentek, ismét csak sneci-locsogás meg csattanó rablások sorozata hallatszott az éjszakában. Sosem tudhatom ...

Idegenek az éjszakában - első rész
Megjelent: 2008. August 27. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Amikor a kishalak riadtan összeállnak a móló mögötti örvényben, vadászok indulnak el a sötétben - vízben és parton egyaránt. A szárazföldiek közé tartozom magam is, bár valószínűleg olyan idegen lehetek ezen a messzi deltai tájon, mint apró műhalam a remegve összeálló snecik között. Lámpámat ...

Csukafutam
Megjelent: 2008. August 26. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A nyári csukázásról mindenki langyosan nyilatkozik - van, ahol egymást ölik a csukák egy vízbe dobott műcsaliért, máshol pedig alig lehet egy-két darabot kiimádkozni a növények közül. Nem tudtam rájönni az okára, de én rendszerint az utóbbi vizekre keveredek… Persze igyekszem helyt állni. Ha ember egészen a Deltáig megy, akkor is ...

Királyréti horgásztábor - Bodorka csoport
Megjelent: 2008. August 21. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Mint már korábban is tettük, folytatjuk beszámolónkat Királyréti horgásztábor életéről, Ezúttal a Bodorka csoport résztvevőinek beszámolóit olvashatják, Fotógalériánkban pedig megnézhetik a csoport életéről készült képeket. ...

Kőnnyen jőtt
Megjelent: 2008. August 14. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

A hajnali pára már felszállt a tározó vizéről mikor a partra értem. Szándékosan nem keltem korán, ezúttal csupán egy kis könnyűpergetésre hangoltam magam. Nem akartam nagy halakat keresgélni, nagytestű műcsalikkal dobálni, csak egy kis lazításra vágytam, és néhány halacskára, amik megcibálják a kis wobblereimet. A ...

Vissza az iskolapadba 2 - avagy továbbképzés a Tisza-tavon
Megjelent: 2008. August 06. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Az egész napos horgászat és a kikötői sörözés, na meg a halpucolás és halevés megalapozta a jó alvást. Bár gyorsan kellett sokat aludni, mivel reggel félötre újra randevút szerveztem Tibi bával. Az éjszaka elég rosszul telt, nem tudtam rendesen aludni, így az ébresztőóra megszólalása előtt már fent voltam. ...

Cserkész leszek 4 - Látott helyek
Megjelent: 2008. July 24. | Forrás: Pásztor István | Írások

A cserkelő, vadászó technika jól alkalmazható a békéshalak horgászatában is, ám leginkábbkisragadozókat hajtva, műcsalival osonva, esetleg ejtegetés-bogarazás során vetemedünk rá. A pergetős cserkelés sokak szerint olyan, ahol vagy a víz kicsi, vagy a fogott hal. Vagy mindkettő. A múlt és a jövő egyik remek cserkelős vizét, a ...

Pisztrángvacsora - 2. rész - Egyéb finomságok
Megjelent: 2008. July 21. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A boltok polcain talán fel sem tűnt volna, de amikor a nagykerben kézbe vettem a MINILURE műcsalik pár darabját, rögtön megsejtettem, hogy bizony nagyszerű halfogó eszköz lapulhat az egyébként átlagos név mögött! Mert mondjuk ki: egy ilyen névvel nem lehet túl nagy karriert befutni... Eme műcsaliknak tehát bizonyítaniuk is kell! Megadtam nekik a lehetőséget: magammal ...

Csuka helyett
Megjelent: 2008. June 23. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ócfalva egy olyan hely, ahová mindig szívesen megyek horgászni, nemcsak a halak miatt, hanem csak úgy egyszerűen szeretek oda járni és kész. Tehát a legutóbbi horgászatot magától értetődő módon ide terveztem. Amolyan pergetéssel egybekötött úszós horgászatra készültem, szóval a csukáknak és pontyoknak volt némi ...

Pisztrángok támadása - első rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Az elmúlt hetekben kénytelen voltam beérni a békés halak által nyújtott horgászlehetőségekkel, aztán egyszer csak felcsillant a remény: meghívást kaptam egy pisztrángos tóra, ahol ismét szívem csücske, a pergetés kapta a főszerepet. Az adott víz egy régi patakmederből mesterségesen kialakított horgásztó volt, és ...