Keresett kifejezés: uni 357 találat

Előzetes: ET Benzar Extreme Match
Megjelent: 2010. June 28. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Számtalan vadonatúj fejlesztésű horgászeszközt mutatott be 2010-ben az Energofish. Mindet bemutatni szinte lehetetlen. Nemrégiben azonban megérkeztek a nagykereskedésbe az ET Benzar Extreme Match bot modelljei, melyek többünk szerint is kiemelt figyelmet érdemelnek. Benzár Zsolt nem tréfál, ha botok teszteléséről van szó Benzár Zsolt, ...

Pontyok nagyító alatt
Megjelent: 2010. May 05. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem teljesen friss a horgászélmény, még a tavaszi felmelegedések alkalmával történt az esemény, de úgy alakult, hogy csak most sikerült karakterekké formálnom a történetet. Kellemes napsütéses időt kaptunk a horgászat napjára Attila barátommal. Mindketten feederbottal szerettünk volna halat fogni. A melegedő vízben beindultak a pikkelyesek, ...

Csuka históriák:-Minden, ami fénylik
Megjelent: 2010. May 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Az utóbbi időszak kétségkívül egyik legizgalmasabb újdonsága az Energo Team vadiúj villantó-kollekciója. Annyira terebélyes a felhozatal, hogy a minispinnerektől kezdve az akár étkezésre is alkalmas gigászi támolygó kanalakig, minden eddig ismert forma és típus fel lett vonultatva. Mivel ezúttal csukákra készültem, főleg ...

Téli visszatekintő
Megjelent: 2010. March 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A címmel szeretnénk a tavaszt inspirálni, hogy tudniillik jöjjön már el végre, hisz a télre visszatekinteni, leghamarabb a tavaszból lehet. Vadonatúj eszközöket vetettünk be ragadozó halak ellen, s erről feltétlenül be kell számolni. A bot fonottal érzi jól magát, de ezúttal mégis monofillel teszteltük Az ET Excalibur Spin ...

ET Power Spin - teszt
Megjelent: 2010. March 24. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

A Power Spin szép vonalai láttán hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, hogy ez valójában egy középnehéz fegyver – csak közepes vagy nagyobb méretben fordul elő, egyértelműen a keményebb pergetőbotokra szánták, nehéz gályamunkára. Az orsó szétbontása közben is csak erre tudtam gondolni. A ház ...

Útmutató a legyezőbotokhoz
Megjelent: 2010. March 22. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A legyezőbot elsősorban dobóeszköz, és csak másodsorban fárasztó vagy csalivezető eszköz is. Tehát amikor a legyezőbotokról elmélkedünk, minduntalan kénytelenek vagyunk utalni a bot-zsinór összhang fontosságára is. Bot és zsinór – ez a két összetevő alkotja azt az „ostort", amely ördöngös praktikákra ...

Első horgászat
Megjelent: 2010. March 05. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy igencsak izgalmas és sikeresnek mondható lékhorgász szezont tudhatok magam mögött, tele szebbnél szebb élményekkel és feledhetetlen emlékekkel. Hideg és hosszú telünk volt, ami jégbe fagyasztott szinte minden álló és folyóvizet így volt hol gyakorolni a horgászat e kevesek által kedvelt módszerét. Most azonban, lassan kienged a ...

Februári pergetés Írországban
Megjelent: 2010. February 17. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Üdvözlök mindenkit Írországból. A múltkori cikkemből kimaradt a vontatós módszer illusztrálása, ezt most a pótolom. A vontatós módszerek közül én csak a döglött csalihalakkal történő alkalmazást használom. Nagy csali nagy csuka! Nem mindig igaz. A képek illusztrálják az effajta technika tartozékait. ...

Fighter Match - teszt
Megjelent: 2010. February 01. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Különböző évjáratok sikeres fejlesztései találkoznak az Energo Team első harcifékes match-orsójában. Nyilván professzionális használatra szánták, amint az orsó dobozán is olvasható, ezért hát a tervezők biztosra mentek: minden jóból csippentettek bele, ami nélkül ma már nem illik egy orsót a piacra dobni. ...

Excalibur FD teszt
Megjelent: 2010. January 27. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

Ha egy orsót pergetésre szánunk, jelentősen magasabb követelményekkel kell szembenéznünk, mert ez a módszer szinte teljesen az orsóra alapoz: a horgászat teljes időtartama alatt tekergetjük a masinát, nemegyszer plusz súllyal is megterhelve. Az Excalibur FD pergető orsót tehát különösen szigorú vizsgálatnak vetettem alá. Az Excalibur egy ...

Banax Atro - mindig és mindenre
Megjelent: 2010. January 18. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Lassan a múlt halvány ködébe vesznek azok a drága jó „mindenes” orsók, amelyek minden boton jól mutatnak – mert manapság majdnem az összes horgászmódszerre speciális orsók ajánlkoznak. A Banax Atro ilyen értelemben tehát kissé a múlt és jelen egyben: hagyományos „allround” orsó, a legújabb ...

Csupán egy-két óra
Megjelent: 2009. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hónapokban kicsit hanyagoltam az úszós horgászatot, főleg a legyezést és a pergetést gyakoroltam, de úgy tűnik, enged még időt erre is a természet, mielőtt teljesen lefagyna. November vége, mindjárt az év utolsó hónapja... sűrű áthatolhatatlan köd, kemény mínuszok, térdig érő hó és vastag ...

Bajszosok után kutatva
Megjelent: 2009. October 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Kora délelőtt futott be az autónk a Duna Delta partján fekvő gorgovai halászfalucska poros kis utcájára. Sűrű portömeg kavargott a terepjáró mögött, akár valami tornádó, úgy közeledtünk Pintyó Lajos horgásztanyája felé. Már csak néhány töltésen kellett végighaladnunk és ...

A Tábi – víztározón horgásztunk
Megjelent: 2009. October 01. | Forrás: Muschitz Ferenc - EnergoTeam | Írások

Zoli barátommal egy júliusi szombat reggelén, elindultunk a Tábi víztározóhoz, ahol egy meghívásos fenekező horgászversenyre voltunk hivatalosak az Energofish - Carp Expert csapat színeiben. Már nagyon vártuk ezt a napot mind a ketten, hiszen még soha nem voltunk ezen a víztározón és úgy hallottuk, hogy nagyon szép helyen található. ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

A Duna-Tisza csatornán
Megjelent: 2009. September 25. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Hetek óta rendkívül magas, zavaros volt a Nagy-Duna, de sáros víz folyt a Ráckevei-ágon is, törtem a fejem hova is menjek horgászni. Mivel átellenben a lakhelyemmel szemben kezdődik, eszembe se jutott a Duna-Tisza-csatorna. A hangulatos Duna-Tisza-csatornán gyakori látvány, hogy a vízre lógó nádleveleket az amúrok, mint itt is, ...

Az utolsó felvonás
Megjelent: 2009. September 24. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Hazánkban szeptember közepén zárul a hegyi vizeken történő horgászat, ezért még egyszer, utoljára meglátogattam kedvenc pisztrángos patakocskámat, hisz hosszú időnek kell eltelnie, mire újra láthatjuk egymást. Reménykedtem, hogy még utoljára megörvendeztet egy pettyes halacskával, és néhány kellemes órát ...

Pénzes pérek
Megjelent: 2009. September 09. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt néhány napban több, környékbeli patak partján megfordultam, ahol találkoztam jóval és rosszal egyaránt. Volt, hogy elégedetten tértem haza, pedig egyetlen halat sem sikerült fognom, viszont láttam, hogy a patak kristálytiszta vize háborítatlanul szeli a kanyarokat, nyomát sem látva annak, hogy valaki háborgatta volna a közelmúltban ...

Apró vigasz
Megjelent: 2009. August 03. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Apró vigasz - Nagy LeventeFolyóvizeink kiszámíthatatlanok, mindig tartogatnak meglepetéseket. Van, hogy minden simán megy élményekkel tele, elégedetten térünk haza. Van, hogy kellemesen csalódunk, de sajnos olyan is előfordul, hogy kellemetlen érzések és kudarcok sokaságával szembesülünk. Egy kis elfeledett horgászvíz, mit ...

A Moby Dick tórendszer
Megjelent: 2009. July 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az EnergoTeam Kupa helyszíneit bemutató országjáró körutunk mai állomása a pest-megyei Moby Dick tó. A tórendszer a dunavarsányi bányatavak szerves része, mely már több mint tizenöt éve nyújt kikapcsolódási, pihenési és horgászati lehetőséget az arra vágyóknak.Hatalmas, több mint ötvenhektárnyi ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Az utazó erőművész
Megjelent: 2009. June 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nyár közeleg, bár talán már most is az van. Az utazgatásokat, vagy hosszabb-rövidebb nyaralásokat egy igazi pecás víz közelébe tervezi, és ha ezt sikerül a családdal elfogadtatni, még mindig gond lehet, hogy milyen felszerelést vigyen magával, és az egyáltalán befér-e a kocsiba. Fóliacsőbe szorult komplett ...

Miért szeretek spiccbottal horgászni?
Megjelent: 2009. May 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A legtöbb horgászcimborám azért vásárolt, vagy éppen vásárol spiccbotot, hogy meg tudja fogni vele a szükséges csalihal mennyiséget a rablóhalazáshoz. Akik versenyeznek, azoknak meg szükséges, kötelező. Nálam más a helyzet! A ragadozót pergetve fogom, a versenyszellem pedig nem igazán dolgozik bennem… én egyszerűen csak szeretek spiccbottal ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...