Keresett kifejezés: SL 188 találat

Különös hangulatban
Megjelent: 2009. November 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Különös hangulata volt az elmúlt hétvégi horgászatnak! Különös, hisz a halakat nem hagyományos módon partról vagy csónakból próbáltuk becserkészni, hanem vízbe gázolva a sekély vizet, partszéli nádasokat vallattuk. Nagy izgalommal vártam az aznapi horgászatot, hisz egy új pergetőbotot is készültem ...

V. Energoteam Kupa Országos Amatőr horgászverseny
Megjelent: 2009. November 18. | Forrás: Fülöp László | Írások

Mielőtt részletesen is beszámolnánk az idei Energoteam Kupa országos döntőiről, íme néhány adat a versennyel kapcsolatban. Az idén már ötödik alkalommal rendeztük meg az Energofish Kft. támogatásával az Energoteam Kupát, amely hazánk legjelentősebb és legtöbb horgászát megmozgató horgászeseménye. Az első ...

A változás szele
Megjelent: 2009. November 16. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Sajnos a dolgaim elég rosszul alakultak, semmire nem jutott időm, és már hosszú ideje, hogy nem mehettem víz közelébe a folytonos rohangálásnak köszönhetően. A dolgot bonyolította, hogy erős lehűlést, havazást jeleztek a meteorológusok az elkövetkező hétre. Tudtam, ha nem végzek még a havazó beköszönte előtt a dolgaimmal, akkor még ...

Sárkányok birodalma
Megjelent: 2009. November 09. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem kell megijedni, nem tűzokádó hatalmas fenevadak területére tévedtem, hanem a jóval veszélytelenebb sügérekről szól a történet. Valamelyik horgászcimborám, csupán nyelvbotlásból, vagy szándékosan a sügért sárkánynak keresztelte, és azóta baráti körömben e névvel illetjük a kis csíkos ...

Csukazértis!
Megjelent: 2009. November 06. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A csukahorgászat legszebb módja a műcsalival történő csukázás. Nem állítom, hogy a késő őszi úszós csukázásoknak nincs varázsa, de még a bukdácsoló úszó látványa sem tudja azt az érzést kárpótolni, mikor a csalink által keltett rezgések egy éles koppanással megszűnnek, és a ...

Bajszosok után kutatva
Megjelent: 2009. October 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Kora délelőtt futott be az autónk a Duna Delta partján fekvő gorgovai halászfalucska poros kis utcájára. Sűrű portömeg kavargott a terepjáró mögött, akár valami tornádó, úgy közeledtünk Pintyó Lajos horgásztanyája felé. Már csak néhány töltésen kellett végighaladnunk és ...

Úszós süllőzés
Megjelent: 2009. September 28. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Olyan területeken, ahol akadós az aljzat, gyakran használunk úszós készséget, mert így tudjuk akadásmentesen lebegtetni a süllő búvóhelye felett a csalihalat. Én a Ráckevei-Duna-ágon a tartások felett és a nádasok előtti torzsások körül szoktam leginkább alkalmazni ezt a módszert. Van, hogy ...

A Duna-Tisza csatornán
Megjelent: 2009. September 25. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Hetek óta rendkívül magas, zavaros volt a Nagy-Duna, de sáros víz folyt a Ráckevei-ágon is, törtem a fejem hova is menjek horgászni. Mivel átellenben a lakhelyemmel szemben kezdődik, eszembe se jutott a Duna-Tisza-csatorna. A hangulatos Duna-Tisza-csatornán gyakori látvány, hogy a vízre lógó nádleveleket az amúrok, mint itt is, ...

Az elárasztott falu harcsái
Megjelent: 2009. September 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Legutóbb azzal búcsúztam, hogy még visszatérek a bözödi víztározó harcsáival. Sajnos ez kissé tovább tartott, mint reméltem. Egy sajnálatos ballépésnek köszönhetően hosszabb időre kényszerpihenőre kényszerültem. Iszonyatos, hogy milyen gyötrelmeket képes okozni egy pár centis fadarab az ember talpában, pláne ha csak ...

Beszélgetés egy győztessel
Megjelent: 2009. September 21. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Horgászok szemszögéből - III. ERDÉLYI HORGÁSZ – ENERGO TEAM – BUKI MIX KUPATúlvagyunk a III. ERDÉLYI HORGÁSZ – ENERGO TEAM – BUKI MIX KUPÁN, melyet én, mint a verseny főszervezője a korábbi években megrendezett versenyekhez hasonlóan egy sikeres rendezvényként könyvelhettem el. Köszönhető ez elsősorban az ENERGOFISH KFT.-nek , mely a tavalyi ...

Új műsor a csatornákon
Megjelent: 2009. September 16. | Forrás: Murányi János | Írások

Vannak még ismeretlen vizek! Az utóbbi időben egyre jobban izgatnak a Duna-delta dzsungelében rejtőző csatornák. Olyan elzárt vizek ezek, amelyekre ritkán téved ember, horgász pedig szinte soha. Legutóbbi delta-projektem egyik szerves része volt tehát eme titokzatos vizek feltérképezése.Előbb megpróbáltam gyalog bejárni a Delta egyik-másik ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Power Pickerrel a Tiszán
Megjelent: 2009. June 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Amikor először kézbe kaptam az Energo Team Power Picker botját, azonnal kiderült, hogy az XXX Strong felirat nem csupán reklámfogás. Már „szárazon” érezni lehetett az erejét, amin semmi csodálkoznivaló nincs, ha jobban szemügyre vesszük a pálcát. Egy Tiszai kanyar külső íves kövezését horgásztunk meg ...

Svéd csukák
Megjelent: 2009. June 17. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

A Horgászutazás.hu csapata májusban 9 napot töltött Svédország legszebb csukás vizein. Célunk a horgászlehetőségek feltérképezése, az információszerzés volt elsődlegesen. Vagyis, ha egy hazai horgász el szeretne ejteni egy szép svéd csukát, azt hogyan teheti meg? Hol tud megszállni? Hogyan jut oda? Milyen felszerelést vigyen ...

Villámlátogatás a Pó-n
Megjelent: 2009. May 27. | Forrás: Gábor Adventure Fishing Team | Írások

Csapatunk, András, Jani és jómagam péntek éjjel indultunk el, hogy megnézzük a német Peter Wielath által üzemeltetett Wallercamp nevezetű horgásztábort, és megpróbáljunk egy szép harcsát mi is elejteni a legendás Pó folyón. Sajnos, az időnk nagyon szűkre volt szabva, így nem sok horgászatot tudtunk bevállalni. Szombat ...

Szerencse dolga
Megjelent: 2009. May 22. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Pontyozásra vetemedtem. Pergetés közben gyönyörű potykákat láttam ugrani, és mikor már a harmadik átpergetett nap után harminc centinél nagyobb csukát csak fotón láttam, úgy döntöttem, hogy rápróbálok kicsit az ugrándozó pikkelyesekre. A bajszik hajkurászásában csatlakozott hozzám Szilárd barátom, ő is ...

Médiacápák viadala
Megjelent: 2009. May 11. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

A szárszói „Nádfedeles-horgásztó" volt a színhelye az V. alkalommal megrendezett Média 2009 horgászversenynek, melynek főtámogatója az Energofish Kft. Elöl a „KOSSUTH RÁDIÓ" (BP.), mellettük a „PONTYVADÁSZOK" (Siófok) csapata A 15 hektáros egykori halastó már hosszú ideje az egyik reprezentatív ...

ET Competition Tele Match
Megjelent: 2009. April 24. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Folytatva a tavaszi könnyű keszegező felszerelések tesztjét, ezúttal az Energo Team Competition Tele Match botját vettük górcső alá. A 3,90-es pálcára az Energo Team Fighter Match orsó 30-as méretű modelljét rögzítettük. A bot textil tokban és gyűrűvédővel kerül forgalomba A lényeges adatok leolvashatók a botról ...

Sárberki tó - Lenti
Megjelent: 2009. April 22. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Húsvét hétfőjén - kihasználva a ragyogó tavaszi időt -, látogatást tettünk Lentiben a Sárberki horgásztavon. Mindezt azért, hogy bemutassuk Önöknek – sorozatunk első részében - az egyik legelső horgásztavat, mely elfogadta az Energofish Kupa horgászverseny sorozat selejtezőinek megrendezését. Halakkal díszített ...

ET Triana Cayman 6m
Megjelent: 2009. April 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavaszi első horgászatok leginkább keszeges, esetleg pontyos bevetések. Ekkor még igen finom felszerelés dukál, így kaphatjuk a legtöbb kapást. A keszeghorgászat egyik legtechnikásabb műfaja (a rakózás után) a spiccbotos horgászat. Gold Star varsaszákba gyűjtöttük a halakat Víztípustól függően egy a tavaszi, ...

Tavaszi napsugarak
Megjelent: 2009. March 25. | Forrás: Gotthád Ferenc | Írások

Végre elérkezett az a pillanat, amit már az ősz óta várok. Elolvadt minden jég a környező vizekről, mehetek pergetni. Első számú célpontjaim a süllők voltak, de ha esetleg csuka veszi el a gumihalat, azért sem fogok haragudni. Mielőtt bárki betörné a fejemet, hogy ívási időszak a csukának, meg miegymás, gyorsan leszögezem, hogy ahová igyekeztem ott ...

Halhatatlan wobblerek
Megjelent: 2009. March 23. | Forrás: Murányi János Pál | Írások

A sikeres műcsalik feltérképezése érdekes játék, de ugyanakkor hosszú és fáradságos munka is – felfogás kérdése. Tény, hogy minden horgász örömmel veszi a titkos tippeket, amellyel sok időt és pénzt takarít meg. Nos, arra gondoltam, hogy az előző írásaimban, ha már úgyis igyekeztem ellátni minden hasznos ...

Kisbotos tapasztalatok
Megjelent: 2009. March 06. | Forrás: Murányi János Pál | Írások

Nem rejtegetem én piciny szívem szörnyű titkát: az utóbbi években a hosszú bot és rövid bot közti dilemma tartja feszültség alatt a pergető túráimat. Tudom, ezzel a kérdéssel most eléggé a darázsfészek körül nyúlkálok, hiszen jelen pillanatban is heves harcok dúlnak a pergetőhorgász klánok és szekták ...

Téli csukák története
Megjelent: 2009. February 16. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Jól kezdődött az idei esztendő, azt kell mondanom, soha rosszabb ne legyen! Alig telt el három hét az év első havából, én már jó pár horgászélménnyel gazdagodtam. Mindig történt valami érdekes és minden alkalommal volt miről beszámolni, de talán a legutóbbi horgászat volt a legizgalmasabb. Hogy is szokták mondani? „A bűnös ...